Gå til innhold

Shemales.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei Shemales å alltid vært det. Jeg går kledd som kvinne, ser ut som en kvinne og føler meg som ei kvinne. Går stortsett kledd i trange kjoler og åletrange jeans, trange topper og sko med høye heler. Jeg er veldig tynn og lang og blir ekstra høy i høy helte sko.

Hvordan ville dere menn reagert om dere datet meg og kom hjem og vi skulle ha sex. Ville dere fullbyrdet sexen selv om jeg har penis og ville dere tatt meg analt, gir meg superintense. Ser selfølgelig på meg selv som dame:)

Anonymkode: 3777e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er ei Shemales å alltid vært det. Jeg går kledd som kvinne, ser ut som en kvinne og føler meg som ei kvinne. Går stortsett kledd i trange kjoler og åletrange jeans, trange topper og sko med høye heler. Jeg er veldig tynn og lang og blir ekstra høy i høy helte sko.

Hvordan ville dere menn reagert om dere datet meg og kom hjem og vi skulle ha sex. Ville dere fullbyrdet sexen selv om jeg har penis og ville dere tatt meg analt, gir meg superintense. Ser selfølgelig på meg selv som dame:)

Anonymkode: 3777e...79b

:veslejenta:

 

Skjusmi miss shemales. Shemales er et flertallsbegrep. Man er ikke ei shemales...

Enten er man transe eller så er man en ladyboy. Eventuelt er man en kvinne i feil kropp-. Du er ingen av delene. Du er her for å få deg en runk.

Lykke til videre.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du da er en shemale og du seriøst lurer på om jeg hadde tatt deg bak, så er svaret neitakk. All den tid jeg ikke er homofil, ville det ikke blitt noe på deg. Jeg har også noen spørsmål, som jeg vil ha svar på, dersom jeg skal ta deg seriøst: Hvordan skjuler du utstyret ditt i dine åletrange jeans og kjoler? Det må de være et ganske smertefullt foretagende? Har du operert inn proteser så du har bryster?

Mange ting ved kvinner født som menn, eller menn som føler de er kvinner/vil være kvinne fasinerer meg. Jeg har ingen stygge fordommer. Om jeg tok med en ladyboy hjem, uten å vite at hun var transe- så ville jeg mest sannsynlig budd deg på en drink og spurt om du kunne snakke litt om sånne ting med meg- så jeg kan forstå det bedre.

Men som sagt: Jeg tror ikke på deg. Jeg tror ikke en ladyboy ville åpnet en tråd med å beskrive hva hun kler seg i, og kalt seg med et sånt begrep- dersom du har følt deg som kvinne hele livet. Du ville nok heller ikke stilt spørsmålet ditt på en så lite sårbar måte. Så dette var ikke en gang et "nice try."

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er ei Shemales å alltid vært det. Jeg går kledd som kvinne, ser ut som en kvinne og føler meg som ei kvinne. Går stortsett kledd i trange kjoler og åletrange jeans, trange topper og sko med høye heler. Jeg er veldig tynn og lang og blir ekstra høy i høy helte sko.

Hvordan ville dere menn reagert om dere datet meg og kom hjem og vi skulle ha sex. Ville dere fullbyrdet sexen selv om jeg har penis og ville dere tatt meg analt, gir meg superintense. Ser selfølgelig på meg selv som dame:)

Anonymkode: 3777e...79b

Jeg hadde selvfølgelig hatt sex med deg om det visste seg at du var en shemale

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skampult deg til du fikk hyleorgasmer så du nesten besvimte. Kanskje hadde jeg tatt med noen av gutta i studentkollektivet ditt til å delta eller se på, tror det hadde vært greit for dem uansett. Eller om de bare fortsatte å se TV  

Anonymkode: 18527...eee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også skampult deg til du fikk hyleorgasmer så du nesten besvimte. Kanskje hadde jeg tatt med noen av gutta i studentkollektivet ditt til å delta eller se på, tror det hadde vært greit for dem uansett. Eller om de bare fortsatte å se TV  

Anonymkode: 18527...eee

Får vi se sex-tapen, etterpå? Dere legger den ut på nett, ikkesant? :lur: 

Det gjør ingenting om du har på deg en finnlandshette, bare vi får se nytelsen i ansiktet til TS mens du peiser på. Dere kan få noen av guttene i kollektivet til å filme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg tviler på om dette er ekte, så hadde jeg i allefall sugd deg om du var pen og feminin nok.

Anonymkode: 4c7f7...66e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
7 minutter siden, Tøytigern skrev:

Får vi se sex-tapen, etterpå? Dere legger den ut på nett, ikkesant? :lur: 

Det gjør ingenting om du har på deg en finnlandshette, bare vi får se nytelsen i ansiktet til TS mens du peiser på. Dere kan få noen av guttene i kollektivet til å filme?

Sign me up! Liker å se shemalesex, men da må shemalen være veldig pen og ikke maskulin :) mange shemales har vanskelig for å bli harde, har sett shemale på jenter, det er turn off da. Altså at de ikke får den opp :fnise:

Endret av String
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, String skrev:

Sign me up! Liker å se shemalesex, men da må shemalen være veldig pen og ikke maskulin :) mange shemales har vanskelig for å bli harde, har sett shemale på jenter, det er turn off da. Altså at de ikke får den opp :fnise:

Jeg syns de bør ha strap on av lilla, gjennomsiktig gummi. Jeg bryr meg igrunnen ikke om hvordan de ser ut.

Men de kan godt være litt sånn som disse damene her:

https://youtu.be/f4Mc-NYPHaQ

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin

Jeg ville aldri ha gått på stevnemøte eller hat sex med en shemale siden jeg er ikke homofil.

Endret av Balian d'Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Jeg syns de bør ha strap on av lilla, gjennomsiktig gummi. Jeg bryr meg igrunnen ikke om hvordan de ser ut.

Men de kan godt være litt sånn som disse damene her:

https://youtu.be/f4Mc-NYPHaQ

 

Sounds nice :) men shemales trenger ikke strapon da, de har jo utstyret de trenger (hvis det er brukendes vel og merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, String skrev:

Sounds nice :) men shemales trenger ikke strapon da, de har jo utstyret de trenger (hvis det er brukendes vel og merke)

Det må være transparent lilla gummi, eller ikke noe. Quite enkelt. Ellers brytes jo illusjonen. Resten av utstyret får de pakke vekk mellom rompeballene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest String
1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Det må være transparent lilla gummi, eller ikke noe. Quite enkelt. Ellers brytes jo illusjonen. Resten av utstyret får de pakke vekk mellom rompeballene.

Såpass ja. Bra du vet hva du liker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, String skrev:

Såpass ja. Bra du vet hva du liker da :)

Yup. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest String
11 minutter siden, Ichiko skrev:

:popcorn: Ikke bry dere om meg, gutter; bare fortsett!

Er jente så kanskje ikke i målgruppa til Ts :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tøytigern skrev:

:veslejenta:

 

Skjusmi miss shemales. Shemales er et flertallsbegrep. Man er ikke ei shemales...

Enten er man transe eller så er man en ladyboy. Eventuelt er man en kvinne i feil kropp-. Du er ingen av delene. Du er her for å få deg en runk.

Lykke til videre.

Ingen runk her nei! Kall det nå hva du vil. Ladyboy er det samme, det er det jeg er. Syns ellers der er fint med seriøse svar da:)

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pillow of Dragon skrev:

Jeg hadde selvfølgelig hatt sex med deg om det visste seg at du var en shemale

Takk for ærlig svar :)

Anonymkode: 3777e...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen runk her nei! Kall det nå hva du vil. Ladyboy er det samme, det er det jeg er. Syns ellers der er fint med seriøse svar da:)

Anonymkode: 3777e...79b

Vel, da mener jeg faktisk helt alvorlig det jeg skrev over om hvordan du får til å gjemme utstyret? Hvordan er det å sitte, feks? Kanskje du ikke gjemmer det i det hele tatt, men ikke bryr deg om det syns litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...