Gå til innhold

Moderne stue eller stue fra viktoriatiden. hvilken hadde du valgt


Gjest Balian d'Ibelin

SFA  

37 stemmer

  1. 1. VSMS

    • Viktoriansk stue
      16
    • Moderne stue
      21


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde valgt den viktorianske, iallefall fremfor den moderne stua på det bildet. Makan så kjedelig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke de møblene som er vist i dette bildet victorianske. Dette er moderne møbler. Så det blir litt feil. Sånn som det bildet viser med moderne møbler så kunne jeg gjerne hatt en slik victoriansk stue. Men med ekte victorianske møbler som er harde/stive og sitte rett, opp og ned i, det hadde jeg ikke orket. 

Dette er en victoriansk sofa https://www.silent7.com/viktorianske-sofa-stiler/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Felixa skrev:

Nå er ikke de møblene som er vist i dette bildet victorianske. Dette er moderne møbler. Så det blir litt feil. Sånn som det bildet viser med moderne møbler så kunne jeg gjerne hatt en slik victoriansk stue. Men med ekte victorianske møbler som er harde/stive og sitte rett, opp og ned i, det hadde jeg ikke orket. 

Dette er en victoriansk sofa https://www.silent7.com/viktorianske-sofa-stiler/ 

Våre arvemøbler er lignende det på linken du postet (dog har de blitt trukket om noen ganger gjennom årenes løp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger Viktoriansk, jeg lever selv med 95% møbler fra 1880-1910. Sengen min er fra en svensk kjede og skal byttes ut når den tidsriktige sengen dukker opp :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktoriansk = masse tekstiler, gardiner, tepper, pledd, puter =støv i fleng. Hadde jeg ikke orket nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...