Gå til innhold

Det er endel som troller her inne


Gjest Tiger1974

Anbefalte innlegg

Gjest Tiger1974

Er ei dame på 40 år som har prøvd å skrive endel seriøse innlegg her på Kvinneguiden - men opplever bl.a. at det er mange menn som svarer selv om det er kvinner jeg har spurt (f.eks. Er det andre kvinner her inne som også liker jentesex - så svarer gutta...) - andre ganger er det direkte personangrep. Enten er disse som gjør sånt tydeligvis ikke helt oppegående - eller er ikke dette et seriøst forum? Ofte bare tull og tøys og sjikane her. Mulig at jeg er på feil forum, men man burde etter min mening behandle trådene med større respekt enn det som gjøres her i dag - enkelte ganger er det virkelig lavmål på de som svarer. Hva er deres erfaringer når dere virkelig har spurt om noe seriøst - og så får dere masse irrelevante svar? Har jo også fått mange flotte svar i fra seriøse oppegående personer - men det er ca 50/50... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff
1 time siden, Tiger1974 skrev:

Er ei dame på 40 år som har prøvd å skrive endel seriøse innlegg her på Kvinneguiden - men opplever bl.a. at det er mange menn som svarer selv om det er kvinner jeg har spurt (f.eks. Er det andre kvinner her inne som også liker jentesex - så svarer gutta...) - andre ganger er det direkte personangrep. Enten er disse som gjør sånt tydeligvis ikke helt oppegående - eller er ikke dette et seriøst forum? Ofte bare tull og tøys og sjikane her. Mulig at jeg er på feil forum, men man burde etter min mening behandle trådene med større respekt enn det som gjøres her i dag - enkelte ganger er det virkelig lavmål på de som svarer. Hva er deres erfaringer når dere virkelig har spurt om noe seriøst - og så får dere masse irrelevante svar? Har jo også fått mange flotte svar i fra seriøse oppegående personer - men det er ca 50/50... :)

Det du beskriver der er ikke trolling. 

Sånn er Kvinneguiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tiger1974 skrev:

Er ei dame på 40 år som har prøvd å skrive endel seriøse innlegg her på Kvinneguiden - men opplever bl.a. at det er mange menn som svarer selv om det er kvinner jeg har spurt (f.eks. Er det andre kvinner her inne som også liker jentesex - så svarer gutta...) - andre ganger er det direkte personangrep. Enten er disse som gjør sånt tydeligvis ikke helt oppegående - eller er ikke dette et seriøst forum? Ofte bare tull og tøys og sjikane her. Mulig at jeg er på feil forum, men man burde etter min mening behandle trådene med større respekt enn det som gjøres her i dag - enkelte ganger er det virkelig lavmål på de som svarer. Hva er deres erfaringer når dere virkelig har spurt om noe seriøst - og så får dere masse irrelevante svar? Har jo også fått mange flotte svar i fra seriøse oppegående personer - men det er ca 50/50... :)

Du blir dessverre ikke kvitt denne tullinga på forum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian d'Ibelin

Hadde moderatroene fjernet anonymbruker funksjonen så ville 95%  av all trollinga forsvunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Balian d'Ibelin skrev:

Hadde moderatroene fjernet anonymbruker funksjonen så ville 95%  av all trollinga forsvunnet

Lite tvilsomt, der er mange som opererer under nick også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian d'Ibelin
Akkurat nå, Winza skrev:

Lite tvilsomt, der er mange som opererer under nick også 

Ja det var derfor jeg skrev 95% og ikke 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Balian d'Ibelin skrev:

Ja det var derfor jeg skrev 95% og ikke 100%

De som virkelig vil trolle vil bare lage en reservebruker så vet ikke hvor mye som ville endret seg egetlig. Men ville nok hjulpet litt, det ble jo mye mer fredelig på sosial prat etter de fjernet funksjonen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Balian d'Ibelin skrev:

Hadde moderatroene fjernet anonymbruker funksjonen så ville 95%  av all trollinga forsvunnet

Det var trolling her før AB funksjonen ble opprettet også, men da kunne man poste som gjest uten å opprette bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Perelandra skrev:

Det var trolling her før AB funksjonen ble opprettet også, men da kunne man poste som gjest uten å opprette bruker. 

Det var i 2010?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Perelandra skrev:

Ja, tror det. 

Var det bedre med gjestefunksjonen? Kan se for meg at det var verre siden da slapp man å opprette en konto for å poste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...