Gå til innhold

Punish a muslim day 3 april


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste på nyhetene i England, at det er visst en greie i dag. Helt forferdelig. Er dette reellt? Hva med her i Norge? Er det utrygt for synlige muslimer å gå ut?

 

Anonymkode: 808f7...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om. Tror det er en vanlig dag gitt.

Anonymkode: 1a89e...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punish-a-muslim-day.thumb.jpg.c1efcb35aefeec8b7906d8436dcab126.jpg

 

Ikke en eneste frepper vil ta avstand fra de vederstyggelighetene her.

Noe som er rart, for de ønsker jo at muslimer til stadighet skal ta avstand fra vederstyggeligheter som "muslimer" begår i fjerne land uten noen forbindelse til eller med muslimene her i Norge.

Anonymkode: 2efaf...8d6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva går det ut på?

Anonymkode: d5355...4ef

Å utføre terrorisme mot muslimer.

Anonymkode: 2efaf...8d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør egentlig ikke gå ut i dag. Livredd for å bli knivstukket mens datteren min ser på..hun er bare et år  

 

Endret av Uglems
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er konteksten til dette skriveriet, dette ser falsk ut for meg. Hva sier politiet?  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva er konteksten til dette skriveriet, dette ser falsk ut for meg. Hva sier politiet?  

Er visst reellt i England. Vet derimot ikke om noe har skjedd  (litt usikker på hvilke engelske nettaviser man leser på). Tenkte om noen hadde fått med seg om noe slikt er reellt i Norge.

Anonymkode: 808f7...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om. Høres ut som noe en taper av et troll har snekret sammen hjemme i kjelleren til sin mor. 

Anonymkode: 66502...d88

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om. Høres ut som noe en taper av et troll har snekret sammen hjemme i kjelleren til sin mor. 

Anonymkode: 66502...d88

Ja, det kan man være helt sikker på!

Verden er ikke et anarki der man bare kan gå rundt å slå folk fordi man ikke liker dem.

Anonymkode: dde41...7f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke en eneste frepper vil ta avstand fra de vederstyggelighetene her.

Noe som er rart, for de ønsker jo at muslimer til stadighet skal ta avstand fra vederstyggeligheter som "muslimer" begår i fjerne land uten noen forbindelse til eller med muslimene her i Norge.

Anonymkode: 2efaf...8d6

Du mener vel ikke en eneste venstreeksitrem raddiss vil ta avstand fra den vederstyggeligheten der siden du selv ikke tar avstand til den? Fysj som dere radikale spyr om dere med hat og kvalme.

Anonymkode: 54199...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hvor man står politisk har noe å si hvorvidt man støtter det eller ei. Jeg er ganske blå, selvom jeg er muslim :)

Anonymkode: 808f7...905

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ekstremt idiotisk. Ikke hørt at det har skjedd så mye i praksis, så det har vel større funksjon som skremsel enn det utgjør noen stor fare for liv og helse for muslimer flest. Høres ut som noen feiginger som skal spre frykt, men (heldigvis) ikke tør å leve ut sine voldsfantasier. Men det skal selvfølgelig ikke mer enn én gærning som tar det på ordet til før uskyldige folk får juling, og truslene i seg selv kan skape utrygghet, så det er klart det må tas alvorlig.

Anonymkode: 4106e...3b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
6 timer siden, Uglems skrev:

Jeg tør egentlig ikke gå ut i dag. Livredd for å bli knivstukket mens datteren min ser på..hun er bare et år  

 

wow... paranoid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forjævlig!! Virker som om det er noe en patetisk taper har snekret sammen fordi han/hun synes det er morsomt. Men dersom jeg selv hadde vært utsatt ville jeg nok ha holdt meg mest mulig hjemme i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Neinøff skrev:

wow... paranoid?

Kanskje litt. Har nok ikke mye tillitt til folk:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neinøff skrev:

wow... paranoid?

Eh? Hva hadde du tenkt om et slikt ark ble publisert rundt omkring på ulike plattformer hvor folk oppfordrer til å drepe "sånne som deg/sett inn hva som passer"? Veldig merkelig å klandre den som blir hetset og ikke disse taperne. 

Anonymkode: d73cd...7ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Neinøff skrev:

wow... paranoid?

Forresten, er vel de/den som har laget dette som er de mest paranoide 🤣

Anonymkode: d73cd...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh? Hva hadde du tenkt om et slikt ark ble publisert rundt omkring på ulike plattformer hvor folk oppfordrer til å drepe "sånne som deg/sett inn hva som passer"? Veldig merkelig å klandre den som blir hetset og ikke disse taperne. 

Anonymkode: d73cd...7ca

Det er jo allerede oppfordret å drepe "sånne som meg". Så jeg hadde reagert med å ikke reagere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...