Gå til innhold

Han lå med eksen


Gjest haze

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, haze skrev:

Jeg er også slik. Denne fyren visste også åpenbar interesse for meg fra dag 1 og overbeviste meg om at han aldri skulle tilbake til eksen sin. Så jeg føler meg rundlurt. 

Skjønner det veldig godt! Men da er det desto mer viktig for deg at du er iskald tilbake og lar ham tro at han ikke betydde en dritt for deg. La ham få smake sin egen dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, haze skrev:

Jeg er også slik. Denne fyren visste også åpenbar interesse for meg fra dag 1 og overbeviste meg om at han aldri skulle tilbake til eksen sin. Så jeg føler meg rundlurt. 

Jeg føler skikkelig med deg. Er selv i en situasjon hvor jeg er blitt sammen med en fyr som har tett kontakt med eksen pga felles barn. Jeg går rundt å stresser med at de skal finne tilbake til hverandre og klarer ikke føle meg trygg. Etter å ha lest denne tråden føler jeg meg enda dårligere.. hadde du en magefølelse på at noe var «galt» eller kom det som lyn fra klar himmel for deg? Jeg er nemlig usikker på om jeg bare er sjalu av natur eller om det faktisk er noe i magefølelsen min.. han virker å sette eksen veldig høyt.

Anonymkode: 6f733...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, haze skrev:

Burde sett flaggene komme for lenge siden, spesielt siden han lå med eksen i påsken også. At han klarte å gjøre det når vi hadde det så fint sammen. Vi var ikke offisielt kjærester, men vi oppførte oss som det og han møtte foreldrene mine også, så det var blitt såpass seriøst. At han kunne dumpe meg så raskt, som var 100% god til forhold for en voldelig og manipulativ eks, betyr bare at han hadde henne i bakhodet hele veien. Hun sender meg igjen meldinger, denne gangen ved å søke opp nr mitt på 1881 og forteller hvor sykelig sjalu jeg er. Hvorfor skulle JEG være sjalu når jeg vet så godt at jeg er langt over hennes nivå. Gud bedre, jeg orker ikke mer. Har blokkert han overalt, hentet alle tingene og kastet han vekk fra livet mitt. Lykke til med å få det bra sammen med en voldelig eks. Det kommer aldri til å skje. Sjakk matt, jeg vant. 

Hvis du møter en mann som snakker kjipt om eksen sin, er han sannsynligvis ikke ferdig med henne. Ta lærdom av det, da jeg ser at du har behov for å sverte henne. Du vet ikke hvordan hun egenltig er, tross mld hun sendte deg. Du vet heller ikke om alt han har sagt om henne er sant ( du kaller henne voldelig ) når han har vært på denne måten. Hun har vist hele tiden at hun har hatt følelser for han fortsatt, da er det også naturlig av henne å få en reaksjon , selv om jeg ikke sier at alt hun har skrevet eller gjort har vært riktig. Men du har bare hørt hans versjon her. Og det var han som svikta deg.

Anonymkode: 7dca6...eba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler skikkelig med deg. Er selv i en situasjon hvor jeg er blitt sammen med en fyr som har tett kontakt med eksen pga felles barn. Jeg går rundt å stresser med at de skal finne tilbake til hverandre og klarer ikke føle meg trygg. Etter å ha lest denne tråden føler jeg meg enda dårligere.. hadde du en magefølelse på at noe var «galt» eller kom det som lyn fra klar himmel for deg? Jeg er nemlig usikker på om jeg bare er sjalu av natur eller om det faktisk er noe i magefølelsen min.. han virker å sette eksen veldig høyt.

Anonymkode: 6f733...fdc

Tips: dropp å vær intim/møt han til du vet mer hvor du står. Magefølselsen har ofte noe for seg.

Anonymkode: 7dca6...eba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler skikkelig med deg. Er selv i en situasjon hvor jeg er blitt sammen med en fyr som har tett kontakt med eksen pga felles barn. Jeg går rundt å stresser med at de skal finne tilbake til hverandre og klarer ikke føle meg trygg. Etter å ha lest denne tråden føler jeg meg enda dårligere.. hadde du en magefølelse på at noe var «galt» eller kom det som lyn fra klar himmel for deg? Jeg er nemlig usikker på om jeg bare er sjalu av natur eller om det faktisk er noe i magefølelsen min.. han virker å sette eksen veldig høyt.

Anonymkode: 6f733...fdc

Det var lyn fra klar himmel for meg. Siste han sa til meg før påskeferien var at han var veldig glad i meg og gledet seg til å se meg igjen. Vipps, så var han tilbake på eksen, kun et par dager senere. Jeg hadde ingen aning og trodde vi hadde det kjempefint sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...