Gå til innhold

Hva har dere på rammemadrasser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sengekappe eller bare laken ?

Anonymkode: f4c51...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare laken over overmadrassen nå. Men vi skal sende den på rens, å til da skal jeg skaffe et par madrassbeskytter som vaskes sammen med sengetøy når vi skifter på senga. 

Anonymkode: 6be7e...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middtrekk, overmadrass med beskyttelsestrekk og strechlaken over alle madrassene. 

Anonymkode: 2d31c...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve rammemadrassen har ett stretchlaken som kun brukes på grunn av fargen på madrassen. Overmadrass har madrassbeskytter og laken.

Anonymkode: 6cbcb...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laken på overmadrassen, ingenting på selve rammemadrassen. Nå har vi en rammemadrass med "møbeltrekk", men da vi hadde en rammemadrass med vanlig madrasstrekk brukte vi kappelaken av typen med rett kant, á la dette. Kappelakenet lå over rammemadrassen, og overmadrassen lå oppå kappelakenet med et annet laken på. 

Anonymkode: cb764...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overmadrass med laken over, som dekker både overmadrassen og rammemadrassen.

Anonymkode: 54713...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun laken på overmadrass. 

Resten har avtrekkbart trekk i tilfelle uhellet skulle være ute, og er veldig pent i seg selv. Men finnes ikke en flekk på dette, og ingen slitasje selv etter ti år. Så har aldri vasket. Men støvsuger over 2-3 ganger i måneden. 

Anonymkode: b1cff...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stretch laken og et sengeteppe over der igjen. Over sengeteppet har jeg overmadrassen med madrassbeskytter og laken på. 

Anonymkode: 19b4d...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kontinentalseng og har kun laken på overmadrassen. Jeg synes ikke kappe er noe fint. Resten av sengen er trukket i mørkeblått stoff så det ser pent ut i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke kappelaken, ser gammeldags ut. Så jeg bruker kun stretchlaken over overmadrass og madrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...