Gå til innhold

Skal du trene i påsken?


Gjest JeSuisLouise

Anbefalte innlegg

Gjest JeSuisLouise

Jeg har hatt en helvetesuke på jobb så har ikke hatt energi til å trene så mye denne uka. Men tenkte gå tur i morgen, og deretter trene zumba :) Og kanskje en ski-tur til helga. 

Anyone else? Eller tar dere det med ro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på hytta, så blir ikke noe annet enn et par løpeturer ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Har jo bedre tid til å få gjort nettopp sånne ting. Blir bra!😋

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svømt i dag og skal svømme igjen på lørdag. Og kanskje ta en tur på langrenn. That's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å ta ungene med på fjelltur imorgen. Ellers blir det ingen trening i påsken. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er nesten ikke folk på treningsstudioet! Kjempe deilig :)

Anonymkode: 32701...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg trener annenhver dag. Trener etter at barna har lagt seg og vi har hatt en aktiv dag. Trener endel i hverdagen også, men har mer energi nå som vi har fri, selvom det er full fart med barna på dagen. Det er nettopp i ferier jeg trener mest siden jeg elsker det og har ekstra energi til det.

Anonymkode: ce14c...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener så godt som hver dag, året rundt. Overtid, regnvær, eller strålende sol og fri. 

Så, ja. Her blir det trening hele påsken. 2-6 timer på ski hver dag, da det ikke er noe annet som haster. 

Anonymkode: 3aefd...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ekstra mye i påsken, da har jeg jo fri hver dag og har tid til det. Annenhver dag med styrke på senteret(to timer fullkropp), og lange skiturer(pleier som regel å bli hver dag siden det er knallvær her nå). Jeg elsker jo å utnytte fridager til trening, og forstår meg ikke på de som tar treningsfri bare fordi de har ferie(men nå er jo jeg ivrig på treningen om jeg så er på utenlandsferie også da).

Anonymkode: 91cde...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener som vanlig, kanskje litt mer faktisk. Blir nok en del styrke og løping i fjellet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjører styrke som vanlig tre gager i uka, og så tenkte jeg å faktisk få trent litt kardio også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var planen, men da jeg kom hjem fra jobb rett før ferie, så begynte jeg nyse, fryse og dermed har jeg tilbrakt påsken i senga med bihulebetennelse i ca alle "hull" i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 65 km på beina denne påskeuken. Må være bra det? :) 

Anonymkode: 700c6...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...