Gå til innhold

Hvem kan gå med en sånn bikini?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Neinøff skrev:

Da bør ingen i hvert fall! Hvis jeg er på stranda er det for å bade og sole meg, ikke for at menn skal få gleden av å stirre på kroppen min. 

Hehe de stirrer nok uansett hva intensjonen din er. De vet ikke at du kun er der for å bade og sole deg:p 

Anonymkode: 08ef1...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det delte meninger ja!

Jeg har nettopp bestilt meg flere av disse, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg kan bruke det eller ikke.

Tenkte isåfall på type vanlig sydenferie sammen med mann og barn. Da jeg var i spania i fjor så var det veldig mange spanjoler som brukte sånne truser, og jeg synes det var pent også på de som ikke var syltynne.

Selv er jeg akkurat passert 30, ganske trent men ikke superfit. Bruker str L i truse, men har smal midje. Føler selv at jeg vil/kan gå med dem, men vil ikke se ut som ei som har glemt hvor gammel hun er heller.

Anonymkode: c822e...87f

Du får legge ut et bilde når du får de, så kan vi jo ta en opptelling da...

14 timer siden, Neinøff skrev:

Da bør ingen i hvert fall! Hvis jeg er på stranda er det for å bade og sole meg, ikke for at menn skal få gleden av å stirre på kroppen min. 

Gjør det noe at man titter litt da? Er jo ikke snakk om å stirre i hjel folk, men et liten titt en gang i blant. Er jo egentlig bare et kompliment (så sant man ikke stirrer da, da er det vulgært...)

Anonymkode: a45ac...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik bikini bukse passer ikke på noen. Det ser alltid ut som om en har kjøpt bikinien i ett eller to nummer for liten, siden buksen går oppi rumpesprekken

Anonymkode: 33282...367

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er barn der du skal bruke den er det vel OK?

Anonymkode: 6f6a3...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle! Dette snittet løfter rumpen og gjør at ellers slappe og flate baker ser bedre ut. 

Kjør på med 40 åringer og småbarnsmødre!

Anonymkode: 29389...7e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle! Dette snittet løfter rumpen og gjør at ellers slappe og flate baker ser bedre ut. 

Kjør på med 40 åringer og småbarnsmødre!

Anonymkode: 29389...7e5

Takk :) Meg også, som er 79,5 år? :lillesky:

Anonymkode: 92ed8...6c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som takler gnagsår i rumpa og ikke blir flau av at de må dra trusa ut av rompa i offentlig rom, hele tiden. 

Anonymkode: b461a...2ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) Meg også, som er 79,5 år? :lillesky:

Anonymkode: 92ed8...6c2

Absolutt, ALLE får en penere rumpe i denne, folk bør helle stille seg spørsmålet hvem kan gå i dette snittet? 

http://www.ellos.no/panos-emporio/bikinitruse/1041058-01-40?

det gjør ingenting for å hjelpe figuren din, den gjør en allerede flat rumpe enda flatere.

Anonymkode: 29389...7e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/27/2018 at 8:20 AM, AnonymBruker said:

Her var det delte meninger ja!

Jeg har nettopp bestilt meg flere av disse, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg kan bruke det eller ikke.

Tenkte isåfall på type vanlig sydenferie sammen med mann og barn. Da jeg var i spania i fjor så var det veldig mange spanjoler som brukte sånne truser, og jeg synes det var pent også på de som ikke var syltynne.

Selv er jeg akkurat passert 30, ganske trent men ikke superfit. Bruker str L i truse, men har smal midje. Føler selv at jeg vil/kan gå med dem, men vil ikke se ut som ei som har glemt hvor gammel hun er heller.

Anonymkode: c822e...87f

jeg tror nok du blir sexy i dem i alle fall. 

Anonymkode: 9945a...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var veldig fin. Min rumpe ligner hennes, bred men likevel ikke stor, så den hahadde nok sett like fin ut på meg. Har sett masse damer i alderen 15-35 i slike truser på stranda. Holder meg likevel til shortsform på bikinitrusen, da kan jeg bade og spille volleyball uten å risikere at kjønnslepper og hår tyter ut. :vetikke:

Anonymkode: d4259...ed3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike underdeler er faktisk ofte mer flatterende enn de som dekker hele rumpa. Det er bare å prøve selv. Hadde noe liknende før og sammenliknet med de andre jeg hadde som dekket mer, så rumpa mye finere ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
On 3/28/2018 at 9:45 PM, AnonymBruker said:

Absolutt, ALLE får en penere rumpe i denne, folk bør helle stille seg spørsmålet hvem kan gå i dette snittet? 

http://www.ellos.no/panos-emporio/bikinitruse/1041058-01-40?

det gjør ingenting for å hjelpe figuren din, den gjør en allerede flat rumpe enda flatere.

Anonymkode: 29389...7e5

 

5 minutter siden, funginger said:

Slike underdeler er faktisk ofte mer flatterende enn de som dekker hele rumpa. Det er bare å prøve selv. Hadde noe liknende før og sammenliknet med de andre jeg hadde som dekket mer, så rumpa mye finere ut. 

Dette stemmer! Uten at jeg er en moteekspert altså. Men jeg har da observert en og annen bikini gjennom årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den trusa var så ille. Har sett mye verre. Har sett jenter på stranda i string bikini og stringbadedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Så lenge det ikke er barn der du skal bruke den er det vel OK?

Anonymkode: 6f6a3...8e2

Hvorfor er det så farlig at barn ser noen går med den trusa? Tror du at de kan få skader resten av livet?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.3.2018 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Kjøpte en sånn truse uten at det var meningen. Jeg er ung med sprettrumpe, men her gikk den i søpla. 

Anonymkode: 92499...ce3

Du skulle tenkt på dine medkvinner som kanskje har det trangt økonomisk, og gitt denne til Fretex ellerUff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i hvem som går i dem, men hadde ikke kjøpt den selv. Har aldri skjønt truser som ikke holder og støtter rumpa, det er jo det truser skal gjøre. Jeg synes sånne truser er meningsløse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Lava Anne skrev:

Driter i hvem som går i dem, men hadde ikke kjøpt den selv. Har aldri skjønt truser som ikke holder og støtter rumpa, det er jo det truser skal gjøre. Jeg synes sånne truser er meningsløse.

Hæ? Truser skal vel bare dekke skrittet og/eller beskytte klærne fra utflod?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig slike seksualiserte plagg ikke hører til i det offentlige rom uansett å fin rumpe man får i den. En vanlig bikini er liten nok liksom. 

Anonymkode: 8f796...55f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...