Gå til innhold

Hvem kan gå med en sånn bikini?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle kan selvsagt gå med det de vil, men om det virker flatterende eller ikke er jo en annen sak.

Jeg lurer derfor på hvem du tenker at kan "slippe unna" med å bruke en sånn bikini? (Altså en litt liten bikiniunderdel med scrunch-effekt, hvor målet helt tydelig er å framheve rumpa.)

Småbarnsmødre med barna sine på stranda? Kvinner over 30? Kvinner med noen kg ekstra? Cellullitter?

Screenshot_20180326-233617.jpg

Anonymkode: c822e...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte en sånn truse uten at det var meningen. Jeg er ung med sprettrumpe, men her gikk den i søpla. 

Anonymkode: 92499...ce3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er ung og slank.

Anonymkode: e55bc...91b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo celulitter, og de fleste får jo unger en eller annen gang (de er jo fortsatt seksuelle vesner etter familielivetstarter liksom) - så alder og sivilstatus har ikke mye å si. Ser kanskje best ut på normalvektige/ - normalt trente mennesker 

Anonymkode: db64f...27b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan selvsagt gå med det de vil, men om det virker flatterende eller ikke er jo en annen sak.

Jeg lurer derfor på hvem du tenker at kan "slippe unna" med å bruke en sånn bikini? (Altså en litt liten bikiniunderdel med scrunch-effekt, hvor målet helt tydelig er å framheve rumpa.)

Småbarnsmødre med barna sine på stranda? Kvinner over 30? Kvinner med noen kg ekstra? Cellullitter?

Screenshot_20180326-233617.jpg

Anonymkode: c822e...87f

,ennesker med private badebaseng kan gå med hva som helst, også Evas drakt. 

Anonymkode: 29bcf...95e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle har jo celulitter, og de fleste får jo unger en eller annen gang (de er jo fortsatt seksuelle vesner etter familielivetstarter liksom) - så alder og sivilstatus har ikke mye å si. Ser kanskje best ut på normalvektige/ - normalt trente mennesker 

Anonymkode: db64f...27b

Det stemmer ikke. Jeg har ikke, og kjenner mange som heller ikke har det

Anonymkode: 92499...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan, alle bør....

Jeg ville ha tittet uansett om det hadde vært en ung, fit lekker jente eller en utrent tobarnsmor i 40-årene.

Anonymkode: a45ac...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte en sånn truse uten at det var meningen. Jeg er ung med sprettrumpe, men her gikk den i søpla. 

Anonymkode: 92499...ce3

Bestilte nettopp to av disse, var de ikke fine siden du kastet de?

 

Anonymkode: 0fb1c...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil og har lyst å gå med en sånn bikini. Burde likevel kanskje se an landet og stranden man er på. Ikke alle steder i verden den bekledningen der er ok...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil noen gå med en sånn bikini?

Anonymkode: 9f17f...777

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det delte meninger ja!

Jeg har nettopp bestilt meg flere av disse, men klarer ikke å bestemme meg for om jeg kan bruke det eller ikke.

Tenkte isåfall på type vanlig sydenferie sammen med mann og barn. Da jeg var i spania i fjor så var det veldig mange spanjoler som brukte sånne truser, og jeg synes det var pent også på de som ikke var syltynne.

Selv er jeg akkurat passert 30, ganske trent men ikke superfit. Bruker str L i truse, men har smal midje. Føler selv at jeg vil/kan gå med dem, men vil ikke se ut som ei som har glemt hvor gammel hun er heller.

Anonymkode: c822e...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest N-Nøff
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan, alle bør....

Jeg ville ha tittet uansett om det hadde vært en ung, fit lekker jente eller en utrent tobarnsmor i 40-årene.

Anonymkode: a45ac...b56

Da bør ingen i hvert fall! Hvis jeg er på stranda er det for å bade og sole meg, ikke for at menn skal få gleden av å stirre på kroppen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den er så vågal jeg. Har venninner som bruker mindre truser enn det.

Anonymkode: b0c7f...f49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge jenter med fin kropp, det er vel relativt innlysende..

Anonymkode: 5dade...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...