Gå til innhold

Analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Halloooo.

jeg og samboeren hadde analsex i dag for første gang(eller, første gang vi fikk det til). Har utforsket mye før men ikke gått all the way. 

Men. Det jeg merket var at orgasmen min var sykt dårlig kontra til vanlig. Andre som opplever det? Tips? 

jeg er jenta forresten. 

Anonymkode: f39bf...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brukte du vibrator samtidig, eller bare anal? hvis du liker det kan du prøve å fingre/bruke en dildo samtidig, feks. har ikke noe mer avansert råd enn det dessverre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja såklart. Kvinner har ikke noe g punkt i  rumpa sånn som menn har. Bæsj skal ut der og det skal ikke kjennes seksuelt godt.
Skjønner ikke hvorfor noen kvinner gidder å ha analsex

Anonymkode: 2478b...174

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje du trenger litt mer øving og tid bare?

Jeg er jente selv og kan skrive under på at ingenting er så digg som analsex. Kommer så fort med anal at det kanskje kan bli litt kjedelig for mannen, som må vaske seg før vi begynner på an igjen vaginalt. Jeg orker ikke tanken på å ha analsex etter at jeg har kommet, dessverre. 

Anonymkode: 3bc29...6a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er vanskelig å gi tips, fordi vi kvinner er så forskjellige. Det finnes ingen fasit på oss. Kanskje du kan komme sterkere etterhvert, men kanskje ikke, uansett tips. 

Selv kommer jeg ikke ved oral sex. Merkelig, ifølge både noen menn og noen kvinner, men det har ingenting med at jeg er usikker eller ikke nyter det, eller at mannen gjør det feil. Jeg kommer bare ikke på den måten! Kanskje er det rett og slett mentalt. At det ser jeg på som kos og oppvarming, ikke noe som plinger til finale hos meg. At det ikke er "sexy" og tennende NOK for meg. 

Det samme slår litt inn når jeg har analsex. Jeg tenner egentlig ikke så mye på ideen, selv om det er godt på en måte, så jeg heller kommer ikke så sterkt ved det. 

Når jeg fantaserer, så fantaserer jeg om knulling vaginalt, så det er sikkert ikke så rart at det er slik jeg kommer best også. Det er det som får det til å si "pling" i hodet, for å beskrive det på en litt banal måte. Å fantasere om å bli fylt opp i vagina, og at mannen spruter i meg der. Jeg fantaserer aldri om oral eller anal, så jeg ser det som ganske naturlig at det er det jeg fantaserer om som gir meg de beste orgasmene. Uansett hva ANDRE kvinner får sterkest orgasme av. 

Så, tenner du på fantasier om analsex når du fantaserer alene tror jeg det er større sjanse for å komme sterkt ved analsex også. Da lever du jo ut en fantasi. Fantaserer du ikke om det, ja da er det neppe det som får det til å si fullstendig "pling" i hodet når du har det heller. 

Anonymkode: ceebb...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, kanskje du trenger litt mer øving og tid bare?

Jeg er jente selv og kan skrive under på at ingenting er så digg som analsex. Kommer så fort med anal at det kanskje kan bli litt kjedelig for mannen, som må vaske seg før vi begynner på an igjen vaginalt. Jeg orker ikke tanken på å ha analsex etter at jeg har kommet, dessverre. 

Anonymkode: 3bc29...6a0

Ja jeg og kom kjapt, gjør det også om han bruker fingrene, og med fingrene er det digg. Så ble skuffa i går hahaha

Anonymkode: f39bf...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, jente 93 skrev:

brukte du vibrator samtidig, eller bare anal? hvis du liker det kan du prøve å fingre/bruke en dildo samtidig, feks. har ikke noe mer avansert råd enn det dessverre 😊

Vibrator:)

Anonymkode: f39bf...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja såklart. Kvinner har ikke noe g punkt i  rumpa sånn som menn har. Bæsj skal ut der og det skal ikke kjennes seksuelt godt.
Skjønner ikke hvorfor noen kvinner gidder å ha analsex

Anonymkode: 2478b...174

Skal si du vet mye. Åh- nei 😂

Anonymkode: f39bf...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, kanskje du trenger litt mer øving og tid bare?

Jeg er jente selv og kan skrive under på at ingenting er så digg som analsex. Kommer så fort med anal at det kanskje kan bli litt kjedelig for mannen, som må vaske seg før vi begynner på an igjen vaginalt. Jeg orker ikke tanken på å ha analsex etter at jeg har kommet, dessverre. 

Anonymkode: 3bc29...6a0

huh?

Anonymkode: 78cc4...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det slik at analstimulering trigger orgasmen veldig fort. Så om vi ikke har holdt på ganske lenge først, så synes jeg at orgasmen blir vesentlig dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja såklart. Kvinner har ikke noe g punkt i  rumpa sånn som menn har. Bæsj skal ut der og det skal ikke kjennes seksuelt godt.
Skjønner ikke hvorfor noen kvinner gidder å ha analsex

Anonymkode: 2478b...174

Fordi det er seksuelt godt, og jeg får kraftige orgasmer av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja såklart. Kvinner har ikke noe g punkt i  rumpa sånn som menn har. Bæsj skal ut der og det skal ikke kjennes seksuelt godt.
Skjønner ikke hvorfor noen kvinner gidder å ha analsex

Anonymkode: 2478b...174

For noen av oss liker det... 

Blir som å si at man ikke skjønner hvorfor noen ikke liker tomat.. 

Anonymkode: 8e2c9...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...