Gå til innhold

Har kvinnfolk lettere tilgang på sex en menn


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, #Hannkatt# skrev:

En gjennomsnittlig kvinne får sex lettere enn en gjennomsnittlig mann. 80:20 Regel: 80% av kvinnene vil bare ha 20% av mennene (alfa menn). En minoritet av alfa menn får mest sex. 80% av mennene (beta menn) får sex men mindre enn en gjennomsnittlig kvinne og mange menn får ikke sex. 

 

Anonymkode: d4a8d...ecf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den oppfatningen at det virker som kvinner er flinkere til å skille mellom sex og kjærlighet. Menn virker som de er mer romantiske og faller lettere hvis en har FWB-forhold. Eller tror det er følelser involvert bare fordi det pules litt. Jeg kan ha sex med en venn og så er det ikke noe mer enn det når det gjelder sex, så går vi tilbake til å bare være venner. Menn, derimot, tror det er en masse følelser med en gang. 

Anonymkode: 588a2...624

okei det er DIN personelige oppfatning, men det er langt fra sannheten. det er faktisk motsatt. Kvinenr får mye fortere følelser for menn av sex enn det menn gjør for kvinner. når kvinner har sex eller koser skilled de ut lykke hormoner i kroppen som gjør dem forelsket og føler seg bra, dette skjer hos menn også men i mye mindre grad pga testosteron hemmer dette lykkehormonet. så her tar du feil frøken

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Ja vi har lettere tilgang fordi menn er billigere enn first price.

Menn vil ha sex først og fremst,så da er de ikke vanskelige å be.

Kvinner har opp igjennom tidene blitt fortalt at vi skal lukke beina,det har derfor ført til at kvinner er mer "redde" for å ha sex. Det er sånt som skjer når man har undertrykket og fortalt at man er mindre verdt som menneske.

er forskjell på menn og kvinner dessverre. menn er ikke billig, de må jobbe for sex og gjøre en stor innsats som krever mye av dem for å få noe. kvinner derimot trenger bare å være tilgjengelig og ikke feit. de trenger såvidt å løfte på en finger, en mann vil alltid også ha sex. så om en kvinne da har sex med mange menn, så ja , da er hun billig. mens menn får klapp på skulderen fordi det er en achievement for menn og få sex, men ikke for kvinner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, lyx22 skrev:

er forskjell på menn og kvinner dessverre. menn er ikke billig, de må jobbe for sex og gjøre en stor innsats som krever mye av dem for å få noe. kvinner derimot trenger bare å være tilgjengelig og ikke feit. de trenger såvidt å løfte på en finger, en mann vil alltid også ha sex. så om en kvinne da har sex med mange menn, så ja , da er hun billig. mens menn får klapp på skulderen fordi det er en achievement for menn og få sex, men ikke for kvinner

Jo menn er billige. De stikker pikken sin inni set meste som har vagina. Men forhold skal de ikke ha! Tror menn det virkelig er stas for damer med alle mennene som vil tømme sæden sin i oss for så å stikke videre? 

Anonymkode: a379e...aea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo menn er billige. De stikker pikken sin inni set meste som har vagina. Men forhold skal de ikke ha! Tror menn det virkelig er stas for damer med alle mennene som vil tømme sæden sin i oss for så å stikke videre? 

Anonymkode: a379e...aea

De aller fleste menn både ønsker og har langvarige forhold i løpet av livet. Sikker på at du ikke tiltrekkes av feil type menn? 

Anonymkode: 40cea...f1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner får lettere sex enn menn ja. Da jeg var singel kunne jeg velge og vrake i menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste menn både ønsker og har langvarige forhold i løpet av livet. Sikker på at du ikke tiltrekkes av feil type menn? 

Anonymkode: 40cea...f1e

Dette har da ingenting med meg å gjøre personlig! Menn stikker pikken sin inni det meste de får tilgang til, noen er også villige til å gå langt for å få pult, med å late som om de vil noe mer. På hvilken måte er dette en fordel for kvinner? Det er mennene som har makta da! Og det er heller ikke slik at kvinner synes det er stas å bli valgt ut til å bare være grei for sex. Det er lite stas ved det. 

Anonymkode: a379e...aea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

det tror jeg vi har. jeg har aldri gått hjem uten å få meg noe når jeg vil ha det. selv i perioden hvor jeg hadde ons flere ganger i uka så var det ikke et problem å finne en eller flere som ville ha meg.

Anonymkode: 85b1c...a20

Vi menn er stortsett glad i kvinner som deg :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar er helt klart nei, og grunnen er enkel. Det er under 1% av mennene som det egentlig er verdt å ligge med, så om ikke en av disse er tilgjengelige så er vi tvunget i sølibat.

Så faktisk så er det utrolig mye vanskeligere for kvinner å få ligg, fordi det nesten ikke finnes kvalifiserte menn der ute.

Med mindre kvinner flest ligger masse med hverandre er det foresten umulig for kvinner å ha flere seksualpartnere enn menn. 

Anonymkode: 77c44...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mitt svar er helt klart nei, og grunnen er enkel. Det er under 1% av mennene som det egentlig er verdt å ligge med, så om ikke en av disse er tilgjengelige så er vi tvunget i sølibat.

Så faktisk så er det utrolig mye vanskeligere for kvinner å få ligg, fordi det nesten ikke finnes kvalifiserte menn der ute.

Med mindre kvinner flest ligger masse med hverandre er det foresten umulig for kvinner å ha flere seksualpartnere enn menn. 

Anonymkode: 77c44...376

Tull. Minst 20% av mennene er verdt å ligge med (alfa men). 

Bare en liten antall av kvinnene ligger med hverandre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lyx22 skrev:

er forskjell på menn og kvinner dessverre. menn er ikke billig, de må jobbe for sex og gjøre en stor innsats som krever mye av dem for å få noe. kvinner derimot trenger bare å være tilgjengelig og ikke feit. de trenger såvidt å løfte på en finger, en mann vil alltid også ha sex. så om en kvinne da har sex med mange menn, så ja , da er hun billig. mens menn får klapp på skulderen fordi det er en achievement for menn og få sex, men ikke for kvinner

Og derfor sliter også menn med å ha tilgjengelige kvinner fordi sex for kvinner blir skambelagt☺

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare noe du finner på i eget hode, og speiler derfor først og fremst egne tanker og verdier. Verden er faktisk ikke slik at vi er to kjønn der ett kjønn er moralsk overlegne og underlegne det andre kjønn. Det meste har naturlige forklaringer, om man gidder å legge bort eget ønske om å fordømme i stedet for å forstå. Ikke er den forklaringen logisk overhodet heller. Menn, som altså knapt har grunner til å holde tilbake er både billigere enn first price og vil ha sex med alt og alle, samtidig som menn har fortalt kvinner at de skal lukke beina. Makes no sense. 

Hovedgrunnen til at kvinner "lukker beina" i større grad enn menn er fordi det fra et evolusjonært perspektiv var, og tildels fremdeles er, en langt større risiko og belastning forbundet med det å bli gravid. Det er kvinnen som må bære fram barnet og både svangerskapet, fødselen og det å fostre fram et barn er en helt annen belastning og helsemessig fare for kvinner enn for menn. Faren for rett og slett å dø under enten svangerskap eller fødsel var betydelig. Selv i dag, med moderne medisin og kunnskap er belastningen langt større for en kvinne, skjønt i dag har vi så mange og sikre prevensjonsmidler slik at forskjellene på tilbakeholdenhet vil trolig viskes en del ut over tid. Men dette sitter altså nedarvet i kvinner.

 

Anonymkode: 40cea...f1e

Ja du har rett i det,men vil du si at det ikke stemmer at kvinner som har sex med mange blir kalt hore og billig? For jeg kan vedde mange tusen kroner om at hvis noen her inne skriver at de har sex med flere menn så vil de garantert bli kalt hore og billig..

Hadde ikke sex vært skambelagt for oss så tror jeg flere ville hatt ONS. Som sagt så har du rett i det siste avsnittet ditt,men det har noe med skammen og undertrykkelsen å gjøre og.

Ja,menn er vanskelige å forstå. De vil at alle jenter stiller seg til disposisjon,men samtidig kaller sexglade jenter for horer.

Når en mann er singel så er det forventning om at damer skal ha sex med han,om ikke er han et offer og damene er storforlangende,kresne,pripne osv.

Skal han gifte seg,så skal det være med en som har hatt få sexpartnere. Dette fordi han synes kvinner med mange sexpartnere er ekle,horete og uverdige.

Men jeg er enig med deg,den tankegangen makes no sense.

Forøvrig er jeg personlig litt imot ONS kulturen. Jeg er singel og har ikke hatt sex på mange år. Jeg kunne ha lett gått på byen og "fått meg sex",men jeg har ikke lyst..Hadde jeg vært mann så hadde jeg nok hatt mer lyst og antageligvis også fordømt kvinner som ikke stiller opp til disposisjon for at jeg skal tømme meg i dem.

Til sist vil jeg si at menn som kaller sexglade jenter for horer,ødelegger for seg selv og jeg antar automatisk at disse mennene er lettere tilbakestående eller noe,kan ikke noe for det,men det er sånn jeg tenker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den oppfatningen at det virker som kvinner er flinkere til å skille mellom sex og kjærlighet. Menn virker som de er mer romantiske og faller lettere hvis en har FWB-forhold. Eller tror det er følelser involvert bare fordi det pules litt. Jeg kan ha sex med en venn og så er det ikke noe mer enn det når det gjelder sex, så går vi tilbake til å bare være venner. Menn, derimot, tror det er en masse følelser med en gang. 

Anonymkode: 588a2...624

Heller omvendt vil jeg si dette med fwb og oppblussende følelser.  Det er hvertfall min erfaring. Vil jeg ha kun sex, er det kun dét. Ønsker jeg emosjonell bekreftelse og trygghet, søker jeg en partner som gir meg dette.
M

Anonymkode: daa7d...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Forskning  viser at de fleste kvinnfolka  debuterer tidligere en menn , og de fleste kvinnfolka har oftest  flere sexpartnere en gutter,  og   tilgangen på sex er   lettere for jenter / kvinnfolk en menn.   ( Nå  blir det  ofte sagt at kvinner flest treng ikkje bruke den  store anstrengelsen dersom de er ute etter  sex  i motsetning til menn som må bruke mer energi for å få seg kvinnfolk.).  Undres på hvor mykje hold det er idenne påstanden.?        # Metoo debatten  har avdekt at  overaskende mange  kvinnfolk  er blitt    utsatt for sextrakassering / sexuell tilnærming i en eller  annen samanheng , og som selvsagt er en heilt uakseptabel handling og likestilt med  mobbing.    Mest sansynleg er det  bare toppen av isfjellet og uønskede tilnærmelser  vi har hørt om , og kanskje er det slik at mange gutter og menn har lett for å missforstå  i  kombinasjon m/ alkohol.                                    

Hvor har du det fra at kvinner har hatt flere sexpartnere enn menn? Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt kvinner hevde at de er minst like kåte som menn, og gjerne mer. Men når man ser realitetene og hvem som "higer" etter sex og det å komme i buksa, så er det menn. 

Anonymkode: 14ef4...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann på 40 år, har kun hatt sex med 1 kvinne. Det er fordi jeg har alltid følt at kroppen min kun skal deles med den som jeg føler at er glad i meg. 

Trodde dette var vanlig, men fant raskt ut at det vanlige er å dele kroppen sin ut som om det var fastfood. Ble ganske sjokka faktisk. 

Anonymkode: 14ef4...e8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt kvinner hevde at de er minst like kåte som menn, og gjerne mer. Men når man ser realitetene og hvem som "higer" etter sex og det å komme i buksa, så er det menn. 

Anonymkode: 14ef4...e8d

Jeg har hatt høyere sexlyst enn ca halvparten av de mennene jeg har vært sammen med. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis higer etter å komme i buksa på hvem som helst, men at jeg ønsker mer sex og nærhet i et forhold enn enkelte menn gjør. Det igjen betyr ikke nødvendigvis at jeg klår eller viser partneren hvor kåt jeg er hele tiden, fordi jeg trenger gjensidighet for å uttrykke kåtheten. 

Individuelle forskjeller innad i kjønnene er større enn forskjellene mellom kjønnene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo menn er billige. De stikker pikken sin inni set meste som har vagina. Men forhold skal de ikke ha! Tror menn det virkelig er stas for damer med alle mennene som vil tømme sæden sin i oss for så å stikke videre? 

Anonymkode: a379e...aea

Nope

Fra et biologisk standpunkt så vil menn spre sæden siden så mye som mulig og ha sex med så mange kvinner som mulig. Menn har også en naturlig høy sexlyst og har alltid lyst på sex uansett hva

Kvinner derimot er fra et biologisk standpunkt kresen og skal velge den som egner seg best som far til avkommet. Kvinner sin sexlyst er annerledes enn menn. Kvinner har lyst på sex med en mann når alle forholdene er til rette og de riktige følelsene er på plass. Og er dermed naturligvis mer kresen og velger menn med omhu

Så om 10 menn legger ann på kkersti og kjersti har sex med 1 så er det helt normslt

Om 10 menn legger ann på Hilde og hun har sex med alle så er hun billig. Rett og slett

Dynamikken mellom kvinner og menn er dessverre annerledes.

En kvinne som er billig er koblet til kun negative egenskaper og holdninger. Daddy issues. Lav selvkontroll, dåelig selvtillit, bekreftelsesbehov, borderline personelighetsforstyrrelse osv. Kvinner blir også gravide og alt det innebærer.Det blir ikke menn. Så kvinner har et større ansvar

En mann som har mye sex er koblet til positive egenskaper. For har en mann mye sex med mange kvinner er han suksesfull og har en haug av positive egenskaper siden mannge kvinner vil ha sex med ham. Som f.eks selvtilitt. Sjarm. Gode gener. Bra utseende og bra kropp

Når det gjelder menn som ikke vil ha foehold så har jeg et naturlig og veldig enkelt svar. Menn vil ikke ha forhold fordi sex er alt for tilgjengelig idag. Ergo damer er blitt for billige. Studier viser dette at menn velger å være singel fordi sex er lettere tilgjengelig og alle fordele med å være singel.

Så om kvinner hadde sluttet å knulle på første date. Sluttet å ha sex med hele kompis gjengen og sluttet å ha billig oppførsel så kanskje menn vil ha forhold

Om en mann du er forelsket i ikke vil være sammen med deg så er det fordi du ikke er den rette. Og er du forelsket i ham så har du mest sannsynelig allerede hatt sex med ham og tilbudt deg selv. Menn takker  som oftest ja om de får tilbudet da det er vanskelig for menn å få sex og de kan skille mellom sex og følelser

Dessverre så vil denne slutshaming av kvinner forsette i evig tid. Grunnet våre biologiske forskjeller

Jeg syns begge kjønn kan skjerpe seg. Kvinner kan bli mindre billig og menn kan ta mer hensyn til kvinners følelser.

Alt var mye bedre før feminismen kom og sa at det var helt greit for kvinner og åpne slufsa for alle i vennegjengen og at å pule rundt er girlpower.

Nei det er ikke greit. Kvinner blir gravid og har et ansvar.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann på 40 år, har kun hatt sex med 1 kvinne. Det er fordi jeg har alltid følt at kroppen min kun skal deles med den som jeg føler at er glad i meg. 

Trodde dette var vanlig, men fant raskt ut at det vanlige er å dele kroppen sin ut som om det var fastfood. Ble ganske sjokka faktisk. 

Anonymkode: 14ef4...e8d

Det tror jeg absolutt ikke har vært frivelig. Her lyver du til deg selv og oss. Ingen 40 årig mann har kunnhatt sex med en kvinne i hele sitt liv frivelig.

Isåfall burde du ta blodprøve av testosteron nivåene dine for de må være ikke-eksisterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...