Gå til innhold

Har kvinnfolk lettere tilgang på sex en menn


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Forskning  viser at de fleste kvinnfolka  debuterer tidligere en menn , og de fleste kvinnfolka har oftest  flere sexpartnere en gutter,  og   tilgangen på sex er   lettere for jenter / kvinnfolk en menn.   ( Nå  blir det  ofte sagt at kvinner flest treng ikkje bruke den  store anstrengelsen dersom de er ute etter  sex  i motsetning til menn som må bruke mer energi for å få seg kvinnfolk.).  Undres på hvor mykje hold det er idenne påstanden.?        # Metoo debatten  har avdekt at  overaskende mange  kvinnfolk  er blitt    utsatt for sextrakassering / sexuell tilnærming i en eller  annen samanheng , og som selvsagt er en heilt uakseptabel handling og likestilt med  mobbing.    Mest sansynleg er det  bare toppen av isfjellet og uønskede tilnærmelser  vi har hørt om , og kanskje er det slik at mange gutter og menn har lett for å missforstå  i  kombinasjon m/ alkohol.                                    

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner har lettere for å finne en partner for sex.

Menn har lettere for å finne en partner for forhold.

Livet er urettferdig. Men det er bare til å akseptere at sånn er det bare eller dø bitter.

Anonymkode: 59cdb...791

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har lettere tilgang fordi menn er billigere enn first price.

Menn vil ha sex først og fremst,så da er de ikke vanskelige å be.

Kvinner har opp igjennom tidene blitt fortalt at vi skal lukke beina,det har derfor ført til at kvinner er mer "redde" for å ha sex. Det er sånt som skjer når man har undertrykket og fortalt at man er mindre verdt som menneske.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de tidlige debutene blant kvinner har nok sammenheng med #me too. Neppe et neglisjerbart tall der som kan tilskrives voksne menn som utnytter naive tenåringer til sex.

Anonymkode: 98c68...74a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den oppfatningen at det virker som kvinner er flinkere til å skille mellom sex og kjærlighet. Menn virker som de er mer romantiske og faller lettere hvis en har FWB-forhold. Eller tror det er følelser involvert bare fordi det pules litt. Jeg kan ha sex med en venn og så er det ikke noe mer enn det når det gjelder sex, så går vi tilbake til å bare være venner. Menn, derimot, tror det er en masse følelser med en gang. 

Anonymkode: 588a2...624

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker

Menn er gjerne ute etter sex for sexens skyld,mens det hevdes at kvinner gjerne ser  en samanheng mellom sex og følelser.  Forskningen viser at kvinner  debuterer tidligere, og har flere sexpartnere, og er minst like mye utro som menn.   Det hevdes og at kvinner har lettere for å " gå inni  eit nytt forhold"  etter eit brudd en menn,og flest kvinner som velger å " bryte utav av eit forhold"         

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym Bruker skrev:

Menn er gjerne ute etter sex for sexens skyld,mens det hevdes at kvinner gjerne ser  en samanheng mellom sex og følelser.      

haha nei, jeg har akkurat motsatt erfaring!

Anonymkode: 588a2...624

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
54 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ja vi har lettere tilgang fordi menn er billigere enn first price.

Menn vil ha sex først og fremst,så da er de ikke vanskelige å be.

Kvinner har opp igjennom tidene blitt fortalt at vi skal lukke beina,det har derfor ført til at kvinner er mer "redde" for å ha sex. Det er sånt som skjer når man har undertrykket og fortalt at man er mindre verdt som menneske.   

Kvinnfolka vet gjerne at de  har lettere tilgang på sex fordi dei fleste  menn er billigere,og de ikkje er vanskeleg å be. Kanskje er det slik at kvinnfolka har lettere for å bli forelsket,og det er ein samanheng her mellom antall sexpartnere og tidligere sexdebuteringer.        

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne en løs mann er ingen problem, så nei, det er det enkleste i verden å få sex om det er det man vil ha. Skjønner dog ikke hva det har med seksuell trakassering å gjøre, for jeg kan love deg at de som har trakassert meg har virkelig ikke bare vært "klønete" og har "misforstått". Jeg tror du hadde blitt overrasket om du så hvor aggressive menn (selvsagt ikke alle menn, nå er det snakk om de som er aggressive) kan være mot kvinner. De mennene er farlige mennesker og ikke akkurat noen som ved en feil kommer borti rumpa til noen med utsiden av hånden i det de går forbi. Disse mennene jeg har opplevd aggressivitet fra på byen har tydelig vært ruset med noe ganske annet enn alkohol, men narkotika er ikke en unnskyldning for å være voldelig. De er like tilregnelige uansett i rettssammenheng. 

Anonymkode: 919d5...1fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg vi har. jeg har aldri gått hjem uten å få meg noe når jeg vil ha det. selv i perioden hvor jeg hadde ons flere ganger i uka så var det ikke et problem å finne en eller flere som ville ha meg.

Anonymkode: 85b1c...a20

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å finne en løs mann er ingen problem, så nei, det er det enkleste i verden å få sex om det er det man vil ha. Skjønner dog ikke hva det har med seksuell trakassering å gjøre, for jeg kan love deg at de som har trakassert meg har virkelig ikke bare vært "klønete" og har "misforstått". Jeg tror du hadde blitt overrasket om du så hvor aggressive menn (selvsagt ikke alle menn, nå er det snakk om de som er aggressive) kan være mot kvinner. De mennene er farlige mennesker og ikke akkurat noen som ved en feil kommer borti rumpa til noen med utsiden av hånden i det de går forbi. Disse mennene jeg har opplevd aggressivitet fra på byen har tydelig vært ruset med noe ganske annet enn alkohol, men narkotika er ikke en unnskyldning for å være voldelig. De er like tilregnelige uansett i rettssammenheng. 

Anonymkode: 919d5...1fe

Du hevder at det enkleste i verden er å få seg sex om ein vil ha det, men  den opplevelsen det nok langt ifra alle  som  deler med deg.   Kanskje oppleves det slik for deg og mange andre kvinner.      Sex er  ikkje en  vare som ein kan gå på kjøpesenteret å få kjøpt når ein helst måtte ønske det.  Skjønner godt at å bli angrepet av såkalte " agressive mennn" må føles veldi krenkende og ubehageleg, og i mange tilfelle forgår det også diskre.   Kanskje er det mange som har problemer med å skille mellom  sexuell tilnærming og trakassering.            

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men noen menn gjør den feilslutningen med å fremstille det som at kvinner har det lettere på grunn av det. Bare fordi det er meningen med livet for dem så betyr det at kvinner har det så mye lettere.

Tror at det at man kan få det lettere kan både være positivt, men også negativt. Kommer helt an på om man i det hele tatt er interessert i det, og man er gjerne ikke interessert i det med hvem som helst heller.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner har lettere for å finne en partner for sex.

Menn har lettere for å finne en partner for forhold.

Livet er urettferdig. Men det er bare til å akseptere at sånn er det bare eller dø bitter.

Anonymkode: 59cdb...791

Dette er nok ganske feil. Kvinner har lettere for å finne en partner for sex, ja, men begge parter stiller likt når det gjelder å få et forhold.

Anonymkode: d3468...f84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvor konstruktivt det er alltid å sette kjønn opp mot hverandre. Jeg tror det er mange flere faktorer som spiller inn. Økonomisk status, utdanningsnivå, bosted, alder osv. Jeg tror enkelte menn og kvinner har veldig lett for å finne sexpartnere, og andre ikke fullt så lett. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Ja vi har lettere tilgang fordi menn er billigere enn first price.

Menn vil ha sex først og fremst,så da er de ikke vanskelige å be.

Kvinner har opp igjennom tidene blitt fortalt at vi skal lukke beina,det har derfor ført til at kvinner er mer "redde" for å ha sex. Det er sånt som skjer når man har undertrykket og fortalt at man er mindre verdt som menneske.

Dette er jo bare noe du finner på i eget hode, og speiler derfor først og fremst egne tanker og verdier. Verden er faktisk ikke slik at vi er to kjønn der ett kjønn er moralsk overlegne og underlegne det andre kjønn. Det meste har naturlige forklaringer, om man gidder å legge bort eget ønske om å fordømme i stedet for å forstå. Ikke er den forklaringen logisk overhodet heller. Menn, som altså knapt har grunner til å holde tilbake er både billigere enn first price og vil ha sex med alt og alle, samtidig som menn har fortalt kvinner at de skal lukke beina. Makes no sense. 

Hovedgrunnen til at kvinner "lukker beina" i større grad enn menn er fordi det fra et evolusjonært perspektiv var, og tildels fremdeles er, en langt større risiko og belastning forbundet med det å bli gravid. Det er kvinnen som må bære fram barnet og både svangerskapet, fødselen og det å fostre fram et barn er en helt annen belastning og helsemessig fare for kvinner enn for menn. Faren for rett og slett å dø under enten svangerskap eller fødsel var betydelig. Selv i dag, med moderne medisin og kunnskap er belastningen langt større for en kvinne, skjønt i dag har vi så mange og sikre prevensjonsmidler slik at forskjellene på tilbakeholdenhet vil trolig viskes en del ut over tid. Men dette sitter altså nedarvet i kvinner.

 

Anonymkode: 40cea...f1e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så rart? Menn er mer glade i sex enn kvinner er. Menn er kåtere enn kvinner. Menn har mer lyst på sex enn kvinner har. Så da blir det til at flere menn enn kvinner har lyst til å ha sex. Da blir det en overflod av menn.

Anonymkode: 45a10...785

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg tror ikke det. Ikke for kvinner som meg iallefall. Jeg har ofte tenkt at det er misunnelsesverdig at menn er fornøyd med å ha sex med nærmere hvem som helst. Jeg KUNNE gått hjem med noen hver gang jeg gikk ut, men jeg kan det likevel ikke. En ting er redselen for at man drar med seg en som viser seg å være farlig, en annen ting er at jeg ikke får noe ut av sex med en jeg ikke kjenner. Så når jeg har vært singel synes jeg det har vært vanskelig å få sex, selv om tilbudet er overstrømmende. Jeg har derfor levd på onani, til jeg traff en jeg kunne ha fast forhold til. 

Anonymkode: c5a92...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har lettere for å finne en partner for sex.

Menn har lettere for å finne en partner for forhold.

Livet er urettferdig. Men det er bare til å akseptere at sånn er det bare eller dø bitter.

Anonymkode: 59cdb...791

absolutt ikke. kvinner har det lettere for både å finne en partner for forhold og sex

Kvinner kan velge og vrake mye mye mye mer enn menn. det er det ingen tvil om

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjennomsnittlig kvinne får sex lettere enn en gjennomsnittlig mann. 80:20 Regel: 80% av kvinnene vil bare ha 20% av mennene (alfa menn). En minoritet av alfa menn får mest sex. 80% av mennene (beta menn) får sex men mindre enn en gjennomsnittlig kvinne og mange menn får ikke sex. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nok ganske feil. Kvinner har lettere for å finne en partner for sex, ja, men begge parter stiller likt når det gjelder å få et forhold.

Anonymkode: d3468...f84

det gjør det ikke. før man i det hele tatt får forhold så må man allerede finne en som godtar deg og liker deg godt nok.

kvinner velger og vraker mye mer enn menn, de er mye mer kresne enn menn og har lettere for å få både sex og forhold. 

kvinner er veldig kresne til menn, det er ikke menn til kvinner, kvinner må kun ha utseende med seg og helt ok personlighet, mens menn må ha en lang liste med ting på plass. dermed er det mye lettere for kvinner å få seg en kjæreste enn for menn

kvinner er i nye forhold hele tiden, har menn som oppvarter de ofte eller tar kontakt mens menn, til å med kjekke menn og oppover kan gå flere år ufrivelig singel, måneder uten sex og oppmerksomhet

slik er det bare og det er egentlig ingenting å klage på, alt kan ikke være likt hele tiden, vi er forskjellige rett og slett. men å si at kvinner har kun lettest for å få sex men ikke forhold er bullshit

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...