Gå til innhold

Hva slags nye apper liker du best? Gi tips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje du vil oppdage en app her du har bruk for men ikke viste fantes. Skriv gjerne kort hva slags app det er.

Mine: 

Hjelp 113 - Nødsentralen får vite nøyaktig hvor du er når du ringer. Genialt dersom du en på feks fjelltur. Denne kom ut for ikke så lenge siden. Er gratis.

FinnFido - Lastet den ned i dag etter tips på en gruppe og liker den godt! For funnet/savnet hunder med øyeblikkelig varsel til andre med appen. Er gratis.

Airbnb - Lei andres leilighet. Bruker heller den enn å booke hotell når jeg reiser. Denne er nok mange som vet om men sikkert mange som ikke vet om den også. Er gratis.

Dog monitor - Man kan følge med på hunden sin mens man er på jobb, snakke til den osv. Super når det er tid for at valpen skal lære å være hjemme alene. Den koster litt da, 55 kr. 

Kom med deres tips, jeg har masse plass på mobilen til flere lure apper 😄

 

Anonymkode: a7017...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

180.no. Da får man opp hvem som ringer (inkl. adresse og mulighet for veibeskrivelse, og også varsel om det er et nummer som blir brukt ved telefonsalg. Gratis.

Ellers har jeg også Hjelp 113, og synes den er genial.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hanne67 skrev:

180.no. Da får man opp hvem som ringer (inkl. adresse og mulighet for veibeskrivelse, og også varsel om det er et nummer som blir brukt ved telefonsalg. Gratis.

Ellers har jeg også Hjelp 113, og synes den er genial.

 

180.no viste jeg ikke om.. Har bare hørt om 1881 og den har fått så mange dårlige omtaler så har ikke giddet å laste den ned. 

Anonymkode: a7017...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...