Gå til innhold

Planlegger dere sexen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er i forhold, planlegger dere sex med partneren?

Jeg lurer på hvor vanlig dette er. Med eksen min var planla vi en gang i uken, på onsdag, men det hendte at vi også hadde mer eller mindre spontant i helgene. Selv det føltes noe mekanisk.

Han jeg er med nå har også blitt nærmere "planlagt". Det er aldri her og nå. Det blir som regel at en av oss sier "Kanskje i kveld", "på lørdag blir det". Er det slik hos andre også?

Vi er i 30 årene begge to. Samboere i 3 år.

Anonymkode: f5130...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, nei! Det er få ting jeg finner så avtennende som planlagt sex. Det bare skjer. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unger i hus har vi ikke så mye annet valg, savner å være litt mer spontan, men da må vi først få ungene på sommerleir eller noe. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Trolltunge skrev:

Herregud, nei! Det er få ting jeg finner så avtennende som planlagt sex. Det bare skjer. 

Enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har det på whiteboard på soverommet.

Anonymkode: 2c91f...7f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og hvis det planlegges så skjer det garantert ikke. Er nok noe med den spenningen om det blir noe eller ikke som må være der. 

Anonymkode: aa8a1...71b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke. Nå har ikke vi barn å ta hensyn til enda da...Men er gravid, så regner jo med at det ikke blir like lett når barnet kommer til verden og i mange år fremover. Men håper vi fortsatt kan ha spontan sex da også. Man trenger jo ikke å planlegge at da og da skal man ha sex. Man merker jo når muligheten er der for spontan sex. F.eks. når barna har sovnet, er på en eller annen aktivitet,, leker for seg selv et annet sted i huset (så fremt barnet er gammel nok til å ikke ha kontinuerlig tilsyn) osv. Man trenger ikke å avtale at når barnet går på fotballtrening på onsdager da blir det sex. 

Anonymkode: 3adc7...064

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han første var bare en veldig statisk person, ALT skulle planlegges. 

Han jeg har nå er sliten stort sett hele tiden, og ofte når ikke han er det så er jeg det :(. Det blir ofte at vi utsetter det, selv om vi planlegger det.. kjedelig utvikling. Men da vet jeg at dette er ganske uvanlig i alle fall. 

Anonymkode: f5130...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi sleit med å bli gravid...... 2.hver dag. Og i perioder med eggløsning tester. Ødela Sex livet i mange år..... 

Anonymkode: 8a850...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke offisielt. Men alle vet at man må jobbe hele uken med dama, kjøpe og lage mat til henne, ta oppvask, rengjøre, gi henne komplimenter, og så videre, gjennom hele uken, for å få sex på fredag. Kvinner tenner ikke på en to tre som oss menn.

Anonymkode: 6f5ae...a39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke offisielt. Men alle vet at man må jobbe hele uken med dama, kjøpe og lage mat til henne, ta oppvask, rengjøre, gi henne komplimenter, og så videre, gjennom hele uken, for å få sex på fredag. Kvinner tenner ikke på en to tre som oss menn.

Anonymkode: 6f5ae...a39

Er dritt lei av all generaliseringer her på KG. Jeg tenner på 1-2-3. Kjæresten og jeg har sex 1-3 ganger daglig, noen ganger mer om vi har ferie og all verdens tid. Vi har sex også når vi har dårlige perioder, takk og lov. Det eneste som er forskjellen er at sexen er mye bedre når vi også har det bra på andre områder. 

Uansett, poenget er: det er ikke slik at alle damer er avhengig av at mannen "blidgjør" henne for å tenne.

Anonymkode: 7e2a0...a43

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har hatt perioder med tørke, så hender det at vi planlegge sex en periode til vi kommer inn i rytmen igjen. Det er usexy, men det er bedre å planlegge enn og ikke ha sex i det hele.

Anonymkode: ecccd...451

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teoretisk høres det merkelig ut, men det har blitt sånn i praksis her også. Helt ok, for da vet vi når det skal skje og lader opp humør til det, enn at den ene eller andre blir avvist fordi den andre ikke er i humør når man prøver seg spontant. Vi har også spontan sex en gang i blandt men jeg syns det er helt greit å planlegge, for da setter vi av et par timer og tar en skikkelig runde, som styrker forholdet ;)

Anonymkode: 86b89...9f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke i detalj nei, at vi på onsdag kl 21.52-22.00 skal pule i misjonær etter to minutters forspill før vi ruller til hver vår side av senga for å sove. Men vi kan lett planlegge at om noen dager blir det analsex, jeg liker å forberede meg litt og mannen blir heltent av å ha det å se frem til. Eller snakke om hva vi vil gjøre når barna sover borte, at vi bare kan sove, spise, knulle - og gjenta helt til de kommer hjem. Snakker mye i forkant om hva vi vil gjøre som vi ikke har all verden av tid eller overskudd til i hverdagen. Som regel er det spontan sex, men litt planlegging blir det, og den er slett ikke av den kjedelige sorten. Planleggingen fører jo også ofte til et ligg det også :laugh: 

Anonymkode: 8b5ac...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Pleier å ha sex når begge har lyst. Slipper heldigvis å planlegge som en av til måtte gjøre med unger i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger av og til, har 3 barn, så blir gjerne til at vi avtaler å sitte av tid når de minste tar luren sin på dagtid og eldste er ute av huset.

Ellers er det mer sånn at mannen kommer inn på rommet og spør om det blir sex i kveld, så får han ett ja eller nei, mest nei akuratt nå desverre :P

Anonymkode: b4f53...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Nåe jeg blir kåt planlegger jeg dwt. Så puler vi når jeg har tid.

Men en gang hver onsdag høres idiotisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...