Gå til innhold

Listhaug-rådgiver Espen Teigen går av: - Jeg skrev Facebook-innlegget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/listhaug-radgiver-espen-teigen-gar-av---jeg-skrev-facebook-innlegget/69632280

Hadde blant annet ansvaret for Listhaugs Facebook-konto.

- Jeg kommer til å gå av i dag. Jeg har hatt to utrolig artige år sammen med Sylvi. Det har vært veldig spennende. Nå skal jeg tenke på hva jeg skal gjøre videre, sier Teigen til Dagbladet.

Hva var din rolle i Facebook-posten som førte til denne stormen?

- Jeg har jobbet mye med sosiale medier for Sylvi og har alltid lagt ut ting for henne og jobba med det. Jeg har alltid fått godkjennelse for det jeg har lagt ut for Sylvi, også i denne saken.

Føler du noe skyld?


- Jeg føler ikke noe skyld i den forstand. Den er beklaget, den er slettet. Det er oppgjort og ferdig. Jeg ser ikke noe grunn til å diskutere den noe mer nå.

Overfor Adresseavisen bekrefter han mandag ettermiddag i klartekst at det var han som både laget og la ut Facebook-innlegget som startet mistillitsrabalderet.

 

Anonymkode: 67d1e...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det holder ikke. Listhaug skulle tas og hun ble tatt og fjernet slik venstresiden ville. Glem alle andre.

Anonymkode: ac22b...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overfor Adresseavisen bekrefter han mandag ettermiddag i klartekst at det var han som både laget og la ut Facebook-innlegget som startet mistillitsrabalderet.

 

aha.. Sier han idag men hele diskusjon startet for en uke siden?

jeg leste også på en annet artikkel om at han skriver og hun godkjenner og gir tillatelse. Skjedde ikke det her da?

Om han gjorde det, hvorfor gjorde han ikke grep når hele diskusjon startet? 

alt er bare tøys. Jeg er IKKE dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nøyer seg ikke med Listhaug :) Nå er det Jensen sin tur!

Anonymkode: 1c74f...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, cmd said:

aha.. Sier han idag men hele diskusjon startet for en uke siden?

jeg leste også på en annet artikkel om at han skriver og hun godkjenner og gir tillatelse. Skjedde ikke det her da?

Om han gjorde det, hvorfor gjorde han ikke grep når hele diskusjon startet? 

alt er bare tøys. Jeg er IKKE dum.

Hav slags grep skulle han gjøre? Hvis hun har godkjent det (eller uansett) er hun likefullt ansvarlig. Det er da mange ledere som har måttet gå på grunn av feil underordnede har gjort. Av og til har ikke lederne visst om eller endog hatt mulighet for å vite om hva underordnede har gjort. Som leder er du ansvarlig for kontroll og holdninger hos underordnede. Dette endrer med andre ord ingenting.

Anonymkode: f5de4...1fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

De nøyer seg ikke med Listhaug :) Nå er det Jensen sin tur!

Anonymkode: 1c74f...d49

Kan virke som FrP tar seg veldig tilrette ja.

Anonymkode: f5de4...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hav slags grep skulle han gjøre? Hvis hun har godkjent det (eller uansett) er hun likefullt ansvarlig. Det er da mange ledere som har måttet gå på grunn av feil underordnede har gjort. Av og til har ikke lederne visst om eller endog hatt mulighet for å vite om hva underordnede har gjort. Som leder er du ansvarlig for kontroll og holdninger hos underordnede. Dette endrer med andre ord ingenting.

 

Det var det jeg prøvde å forklare. Hun er ansvarlig selv om hennes rådgiver skrev det.

(Akkurat samme som Teresse Johaug saken -som ble utestengt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at venstresiden forsøker å skape et svensk ytringsklima i Norge. Om man tror vi hadde hatt mindre problemer med ekstremisme, enten det er venstreekstremisme, islamistisk ekstremisme eller høyreekstremisme om vi ikke hadde hatt FrP i Norge så tror jeg folk tar feil. 

Det er et fullstendig sidespor og uansvarlig å forsøke å koble FrP til terror, ekstremisme og massemord. 

Anonymkode: 185b9...068

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès said:

Venstresiden vil ha all makt, og vil felle høyresiden koste hva det koste vil. 

Beklager at jeg er litt dum, men kan du forklare hvordan venstresiden har fått mer makt etter at Listhaug ble tvunget til å forlate sin ministerpost?

Anonymkode: 95387...e6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager at jeg er litt dum, men kan du forklare hvordan venstresiden har fått mer makt etter at Listhaug ble tvunget til å forlate sin ministerpost?

Anonymkode: 95387...e6e

Nei, de har ikke men de river ned høyresiden bit for bit, og det startet med Listhaug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Nei, de har ikke men de river ned høyresiden bit for bit, og det startet med Listhaug.

De prøver på det. Det vil nok ha motsatt effekt og slå negativt ut på oppslutningen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Tydelig at venstresiden forsøker å skape et svensk ytringsklima i Norge. Om man tror vi hadde hatt mindre problemer med ekstremisme, enten det er venstreekstremisme, islamistisk ekstremisme eller høyreekstremisme om vi ikke hadde hatt FrP i Norge så tror jeg folk tar feil. 

Det er et fullstendig sidespor og uansvarlig å forsøke å koble FrP til terror, ekstremisme og massemord. 

Anonymkode: 185b9...068

Tydelig at du prøver å kneble ytringsfriheten ved fremstille det som om venstresdien forsøker å skape "svensk ytringsklima"  

Sånn kan man holde det gående i det uendelige om man skal anklage noen for å kneble ytringsfriheten kun fordi de sier noe man er uenig i. 

 

Anonymkode: bf8be...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...