Gå til innhold

Han er ulykkelig gift. Vil han ha mer enn sex med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte nylig en mann gjennom skolen til barna mine. Vi har vært i møter sammen og har samarbeidet om ting i forbindelse med idrett og skole. Etter det første møtet vi var på, la jeg til ham på facebook(sammen med en annen forelder) for å kunne kommunisere enklere og dermed samarbeide lettere. Jeg oppdaget raskt at han var ivrig etter å snakke med meg, begynte å skrive til meg utenfor gruppechatten og var generelt interessert i å holde samtalen gående(hver dag). Jeg begynte å skjønne at han var interessert når han spurte meg hva jeg holdt på med der og da, om han kunne få snapchatten min osv.. Han begynte å småflørte litt med litt frekke(flørtende/sexy) kommentarer på "spøk", og vi skulle møtes hjemme hos meg for et møte. Etter møtet snakket vi over meldinger og jeg skjønte at han virkelig prøvde å komme i buksa på meg.. Dagen etter møtet traff vi hverandre og hadde sex. Problemet er... Han er gift. 

Det var dette som gjorde at jeg ble veldig nysgjerrig, overrasket og smigret, alt på en gang. Vi snakket sammen en god stund før vi bestemte oss for å ligge sammen. I starten var jeg veldig reservert fordi han er gift og fordi jeg ikke vil åpne meg og vise følelser. Han har ved et par anledninger tatt opp det at det ikke må bli følelser inne i bildet, og jeg har sagt meg enig. Nå er jeg imidlertid forvirret, for det er enkelte ting som gjør at jeg føler han TENKER på eller ønsker noe mer.  

Vi tekster eller sender bilder hver dag, men "tingen" vår er relativt fersk så ting er selvfølgelig spennende. Før vi lå sammen fortalte han at ekteskapet ikke var så greit og ikke hadde vært det på flere år. Jeg mistenker at han kan være en luring som sier fine ord for å holde på sexen, og som leder meg an til å tro at han vil ha mer. Jeg har ikke gitt uttrykk for at jeg vil ha mer, og har vært bevisst på å være forsiktig med det. Men jeg begynner å lure når han snakker om ting vi skal gjøre så langt frem som i sommer, han sier han savner meg og vil se smilet mitt osv. I går fortalte han at han ville synge en sang for meg, og jeg ble skikkelig overrasket. Er ikke det noe en gjør for noen man er forelsket i? Han åpnet seg mye i går kveld og fortalte ting om seg selv. Eller, mye med tanke på hvor kort tid vi har kjent hverandre og hvor kort tid vi har vært intime med hverandre. 

Jeg spør av ren nysgjerrighet, for jeg blir litt forvirret. Planen min, eller ideen min, er at vi må avslutte dette om ikke så lenge. Jeg frykter at det kan bli vanskelig i framtiden dersom en av oss utvikler følelser. Han har barn og det har jeg også. Ser ikke for meg at det kommer til å bli oss for å si det sånn. Men likevel lurer jeg på hva han vil...  

Anonymkode: 22002...b97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først kan du lese innlegget mitt litt lengere ned, og så kan du ringe kona hans og fortelle henne alt, samtidig som du holder deg unna denne mannen.. En ting er at han sier de har problemer i ekteskapet, (en ekte mann/far hadde prøvd å fikse dette innenfor husets fire vegger med den han har fått barn med) noe annet er hans måte å "løse" dette med å gå bak ryggen og ha sex og utvidet/upassende kontakt med noen andre en partneren, sannsynligvis uten at denne har fått muligher til å rette opp i ting på forhånd..
Feigt og direkte umenneskelig.. 
Jeg ønsker normaltsett ikke mennesker vondt, men de som velger å gå til sengs med noen som er opptatt (eller mens de selv er det) burde fått kjenne på deler av de følelsene jeg sitter med nå.. jeg lover når jeg sier at ingenting i verden noen gang har eller kommer til å gjøre like vondt..!

Endret av Kvalm
feilskriving
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutte nå om du eier samvittighet eller empatiske evner i hele tatt. Tenk på hans barn og kona eller åtminstone dine egne barn. Du et medskyldig for å splitte en familie. Hvordan kommer klasse og idrett samlinger føles når andre foreldrer tenker sitt om din moral og tanke evner?  

Anonymkode: d2c08...9dd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du inn i et forhold med en mann som er utro? Han vil bli lei av deg også og knulle en annen dame før han forlater deg også. 

Anonymkode: d90cd...883

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
2 minutter siden, Kvalm skrev:

Først kan du lese innlegget mitt litt lengere ned, og så kan du ringe kona hans og fortelle henne alt, samtidig som du holder deg unna denne mannen.. En ting er at han sier de har problemer i ekteskapet, noe annet er hans måte å "løse" dette med å gå bak ryggen og ha sex med noen andre en partneren, sannsynligvis uten at denne har fått muligher til å rette opp i ting på forhånd.. Feigt og direkte umenneskelig.. 
Jeg ønsker normaltsett ikke mennesker vondt, men de som velger å gå til sengs med noen som er opptatt (eller mens de selv er det) burde fått kjenne på deler av de følelsene jeg sitter med nå.. jeg lover når jeg sier at ingenting i verden noen gang har eller kommer til å gjøre like vondt..!

Helt enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en eneste tanke om moralen din i det lange innlegget ditt, ts. Synes du det er helt ok å ha sex med en som er gift? 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud så naiv og lettroende. 

Anonymkode: 8fea7...48b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bryt det av med en gang. Det er forkastelig av han å være utro, men du er ikke så veldig mye bedre når du har sex med en mann du vet er gift.

2. Alle menn som har lyst å være utro sier selvfølgelig at forholdet til kona er dårlig, for å holde deg på gress, for å lette på egen samvittighet, og for å ikke virke som et rasshøl. Det høres bedre ut at han er utro fordi han har det så fælt hjemme, enn at han er utro bare fordi han er en drittsekk.

3. Det skjer så godt som aldri at en gift mann går fra kona si for å bli sammen med en elsker. Både fordi han allerede har det som plommen i egget - beholder familie livet, og får litt sex på si av en som ikke ber om noen forpliktelser. Og fordi han som nevnt i punkt to antakelig har det mye bedre hjemme enn det han sier til deg.

Oppsummert: Avslutt det hele, gå videre, og se aldri tilbake.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir lurt ja, eller lar deg lure.. stikk før det er for sent. 

Anonymkode: 8dcb1...d38

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dere alle. Det er ikke på noen måte greit å være utro, og jeg tror ikke han kommer til å forlate kona si for meg. Det er ikke noe jeg vil heller, for vi er ikke så veldig like. Jeg har ikke sagt at jeg er interessert i det heller. Kan legge til at de begge to har hatt hver sine sidesprang. Jeg er nok ikke den første han ligger med, og hun er sikkert ikke helt trofast hun heller. Jeg får vondt av kona hans, ja. Og jeg kommer nok til å avslutte det ganske snarlig, da jeg ikke hadde tenkt at det skulle være så mye mer enn et engangstilfelle uansett. 

Spørsmålet mitt var egentlig hvorfor han sier han vil synge til meg og lignende(kjærlighetssanger), når han sier han ikke vil ha et forhold. Det er mildt sagt forvirrende. Men det er nok som dere sier, at han bare vil ha sex. 

Jeg tror ikke man forstår en sånn situasjon før en sitter i det selv. Jeg hadde nok sagt akkurat de samme tingene som dere for to uker siden. (Det betyr ikke at jeg ikke ser hvor galt det er). 

Anonymkode: 22002...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du allikevel ikke er interessert i noe mer med han, hvorfor er det av interesse for deg hvorvidt han har mer følelser eller interesse for deg annet enn sex? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant det er en voldsom selvtillitboost? hihi :fnise:

Fuck, jeg elsker det når gifte menn legger an på meg. Ikke spør meg om hvorfor... Men det er noe eget med gifte menn som gjør det, jevnført med single menn.

Uansett, han sier jo bare noe tøv for å overbevise deg om å gå til sengs med han. 99,9999% av gifte menn som prøver seg, er bare ute etter sex.

Anonymkode: 2b967...e85

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, l86 skrev:

Hvis du allikevel ikke er interessert i noe mer med han, hvorfor er det av interesse for deg hvorvidt han har mer følelser eller interesse for deg annet enn sex? 

Antakelig på grunn av den posten jeg siterer under her. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke sant det er en voldsom selvtillitboost? hihi :fnise:

Fuck, jeg elsker det når gifte menn legger an på meg. Ikke spør meg om hvorfor... Men det er noe eget med gifte menn som gjør det, jevnført med single menn.

Uansett, han sier jo bare noe tøv for å overbevise deg om å gå til sengs med han. 99,9999% av gifte menn som prøver seg, er bare ute etter sex.

Anonymkode: 2b967...e85

Ja, det er faktisk det. Jeg har alltid følt meg så underlegen og gjennomsiktig. Jeg er en del yngre også. Ble så overrasket når han faktisk hadde lagt merke til meg. Og han er utrolig attraktiv. 

Jeg har vært emosjonelt utro før. Jeg var i et forhold fra tenårene hvor han mishandlet meg verbalt, trykte meg ned og isolerte meg fra alt jeg hadde. Jeg mistet meg selv og fant en ny mann som var verdens beste. Det hjalp meg å komme meg unna. Den gangen hadde jeg utrolig dårlig samvittighet, til tross for at jeg ikke hadde sex med den nye mannen før lenge etter jeg gikk fra eksen min. Jeg kan ikke forestille meg hvor smertefullt det må være å ha noen som er utro mot en. Hadde jeg ikke visst hvem de var og jeg trodde de var perfekte, hadde jeg kanskje ikke gjort det. 

Jeg har alltid vært utrolig opptatt av rett og galt, og denne situasjonen er faktisk veldig ulikt meg. Jeg føler meg veldig annerledes, litt mektig faktisk. Guri meg så klisje det antakelig høres ut, men jeg er den flinke piken med sosial angst som gradvis har blomstret og plutselig har gjort noe veldig utradisjonelt. Jeg ber ikke om medlidenhet eller sympati. Jeg er ikke offeret i denne situasjonen. Bare sier det.. Du vet. For litt background info. 

Men ja. Helt ærlig gjør det at jeg plutselig føler meg sett, verdsatt og attraktiv. Jeg har en annen selvtillit når jeg snakker med de andre foreldrene eller er på jobb. Sykt, men sant. 

Anonymkode: 22002...b97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet mitt var egentlig hvorfor han sier han vil synge til meg og lignende(kjærlighetssanger), når han sier han ikke vil ha et forhold. Det er mildt sagt forvirrende. Men det er nok som dere sier, at han bare vil ha sex. 

Anonymkode: 22002...b97

Det betyr bare at han er dreven i spillet.

Anonymkode: 915ee...d04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant det er en voldsom selvtillitboost? hihi :fnise:

Fuck, jeg elsker det når gifte menn legger an på meg. Ikke spør meg om hvorfor... Men det er noe eget med gifte menn som gjør det, jevnført med single menn.

Uansett, han sier jo bare noe tøv for å overbevise deg om å gå til sengs med han. 99,9999% av gifte menn som prøver seg, er bare ute etter sex.

Anonymkode: 2b967...e85

Og du er deres tømmestasjon. Gratulerer med å være løs på tråden. 

Anonymkode: dee28...629

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antakelig på grunn av den posten jeg siterer under her. 

Ja, det er faktisk det. Jeg har alltid følt meg så underlegen og gjennomsiktig. Jeg er en del yngre også. Ble så overrasket når han faktisk hadde lagt merke til meg. Og han er utrolig attraktiv. 

Jeg har vært emosjonelt utro før. Jeg var i et forhold fra tenårene hvor han mishandlet meg verbalt, trykte meg ned og isolerte meg fra alt jeg hadde. Jeg mistet meg selv og fant en ny mann som var verdens beste. Det hjalp meg å komme meg unna. Den gangen hadde jeg utrolig dårlig samvittighet, til tross for at jeg ikke hadde sex med den nye mannen før lenge etter jeg gikk fra eksen min. Jeg kan ikke forestille meg hvor smertefullt det må være å ha noen som er utro mot en. Hadde jeg ikke visst hvem de var og jeg trodde de var perfekte, hadde jeg kanskje ikke gjort det. 

Jeg har alltid vært utrolig opptatt av rett og galt, og denne situasjonen er faktisk veldig ulikt meg. Jeg føler meg veldig annerledes, litt mektig faktisk. Guri meg så klisje det antakelig høres ut, men jeg er den flinke piken med sosial angst som gradvis har blomstret og plutselig har gjort noe veldig utradisjonelt. Jeg ber ikke om medlidenhet eller sympati. Jeg er ikke offeret i denne situasjonen. Bare sier det.. Du vet. For litt background info. 

Men ja. Helt ærlig gjør det at jeg plutselig føler meg sett, verdsatt og attraktiv. Jeg har en annen selvtillit når jeg snakker med de andre foreldrene eller er på jobb. Sykt, men sant. 

Anonymkode: 22002...b97

Du beskriver litt av det min mann har fortalt i parterapi etter sin utroskap.den boozt selvtilliten får når en gjør noe forbudt og der begge mater hverandre med komplimanger i smyg. Og får umiddelbar response i meldinger og bruker masse energi for finne på nye flirte teknikker ( sanger; reiseplaner mm.) 

Men jeg siger deg du er ikke så høy i hatten når du bli tatt med byksene nede. Det var ikke heller  hun andre kvinnen når jeg konfronterte henne. Hun hadde  villig hoppet til sengs med mannen min og fått sin boozt. Men hun var ikke så blid å møte meg og stå for det hun hadde gjort, og muligheten at hennes foreldre og barn skulle få høre det hun gjort var ikke heller særskilt boozt givende. Utroskap har konsekvenser till alle parter. Den single kan ikke heller rømme sitt ansvar. Husk det! 

Anonymkode: d2c08...9dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du beskriver litt av det min mann har fortalt i parterapi etter sin utroskap.den boozt selvtilliten får når en gjør noe forbudt og der begge mater hverandre med komplimanger i smyg. Og får umiddelbar response i meldinger og bruker masse energi for finne på nye flirte teknikker ( sanger; reiseplaner mm.) 

Men jeg siger deg du er ikke så høy i hatten når du bli tatt med byksene nede. Det var ikke heller  hun andre kvinnen når jeg konfronterte henne. Hun hadde  villig hoppet til sengs med mannen min og fått sin boozt. Men hun var ikke så blid å møte meg og stå for det hun hadde gjort, og muligheten at hennes foreldre og barn skulle få høre det hun gjort var ikke heller særskilt boozt givende. Utroskap har konsekvenser till alle parter. Den single kan ikke heller rømme sitt ansvar. Husk det! 

Anonymkode: d2c08...9dd

Jeg skjønner. Forhåpentligvis blir jeg ikke tatt på fersken og jeg ønsker ikke å holde på med dette noe særlig lenger. Egentlig er det litt godt å komme tilbake ned på jorda. Kritikken deres er vel verdt noe da, antar jeg. 
Jeg visste jo at han var en som selger seg selv godt, men likevel er det så godt å høre alle de søte tingene han sier. Kommer til å avslutte det neste gang vi treffes. 

Angrer jeg? Ja og nei. Ville jeg gjort det igjen? Antakelig ikke, men som sagt overrasket jeg meg selv ved å gjøre noe sånt som dette. 

Anonymkode: 22002...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner. Forhåpentligvis blir jeg ikke tatt på fersken og jeg ønsker ikke å holde på med dette noe særlig lenger. Egentlig er det litt godt å komme tilbake ned på jorda. Kritikken deres er vel verdt noe da, antar jeg. 
Jeg visste jo at han var en som selger seg selv godt, men likevel er det så godt å høre alle de søte tingene han sier. Kommer til å avslutte det neste gang vi treffes. 

Angrer jeg? Ja og nei. Ville jeg gjort det igjen? Antakelig ikke, men som sagt overrasket jeg meg selv ved å gjøre noe sånt som dette. 

Anonymkode: 22002...b97

Bare som et tips, til personlig utvikling:

http://utroskab.org/bogen/

 

Anonymkode: 2b967...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden fyren er så løs ville jeg ha testa meg. Sikkert ikke den første moren han har stukket den inn i.

Anonymkode: c3650...795

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres i grunn ut som om du allerede har falt for han. Unnskyldningen er at du bare skal gjøre det litt til og så stoppe, men for hver gang dere opprettholder kontakten så blir det bare vanskeligere og vanskeligere å stoppe. Dette er bare selvbedrag. 

Hvor gamle er barna deres? Hva gjør du hvis dere blir oppdaget? For din del kan du fort sitte igjen som svarteper. Husk at du er i miljøet til barna dine. 

Har vært utro selv hvor vi begge var i forhold. Så dømmer ikke, men dette kommer det ikke noe godt ut av. Finn deg heller en singel mann. 

Anonymkode: 65839...9e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...