Gå til innhold

Makan til smålige og hatefulle innlegg fra sosialistisk side på Stortinget i dag!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære, kjære deg, ser du ikke hva dine egne uttaler? ALT som noen sinne har kommet ut av Sylvi Listhaugs munn, eller Per Sandberg sin eller den største klovnen av dem alle; Carl I. Hagen. Snakk om å ha på seg skylapper. FrP og deres velgere må lære seg å slutte å innta offerrollen og lære seg et minimum av selvransakelse og ydmykhet. 

De blåblå har forøvrig ikke flertall, de sitter i en mindretallsregjering. De «vant» valget med en veldig liten margin, og det er sannsynlig at det blir regjeringsskifte ved neste valg.

Anonymkode: 3aa21...946

Godt gjort å negynne med hersketeknikker. Poenget faller liksom litt bort da..

Det er svært få partier som har fått så mye hat og hets som frp og deres velgere. Og ydmyke har de vært gang på gang.

Hilsen SV velger :) 

Anonymkode: 1638a...4ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle voksne mennesker ser at det er Listhaug som oppfører seg om en drittunge.

Anonymkode: ec46f...85e

Alle voksne mennesker ser at det ikke er Listhaug som oppfører seg om en drittunge.

Anonymkode: d2fca...6b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle voksne mennesker ser at det ikke er Listhaug som oppfører seg om en drittunge.

Anonymkode: d2fca...6b3

Jeg liker Listhaug men det er hun som har skyld i alt det som har skjedd. Hadde hun vist litt dømmekraft så hadde ikke dette skjedd. Listhaug har bare seg selv å takke og det er hun som oppfører seg som en unge.

Anonymkode: 11c9b...b66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mye smålige og hatefulle innlegg fra Frp'ere det var på Kg i dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt gjort å negynne med hersketeknikker. Poenget faller liksom litt bort da..

Det er svært få partier som har fått så mye hat og hets som frp og deres velgere. Og ydmyke har de vært gang på gang.

Hilsen SV velger :) 

Anonymkode: 1638a...4ba

Ydmyke!?! Framstår Sylvi Listhaug som ydmyk? Har du noen gang sett Siv Jensen, Carl I hagen, Kristian Tybring Gjedde eller Per Sandberg noe i nærheten av ydmyke? "Buhu, jeg er hetset, heksejakt, jeg bare verner om Norge, de andre er barnehagebarn, jeg er et offer for knebling, jeg som bare snakker slik som folk flest forstår, og folk flest vil ikke at terrorister overtar landet vårt. Jeg og partiet mitt er den eneste sterke, bare vi har forstått det, bare vi forstår dere. Offer!!!! Men vi skal snakke fra levra! Du får ikke kneblet meg! Jeg nekter å be om unnskyldning!" Skikkelig ydmyk. Blander du det med ydmyket? Det syns jeg de blir hele tiden, uten at det gjør dem noe mer ydmyke av den grunn.

Anonymkode: 5917a...e82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det var da voldsomt så mye smålige og hatefulle innlegg fra Frp'ere det var på Kg i dag.

Haha, helt enig.

Anonymkode: d7455...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ydmyke!?! Framstår Sylvi Listhaug som ydmyk? Har du noen gang sett Siv Jensen, Carl I hagen, Kristian Tybring Gjedde eller Per Sandberg noe i nærheten av ydmyke? "Buhu, jeg er hetset, heksejakt, jeg bare verner om Norge, de andre er barnehagebarn, jeg er et offer for knebling, jeg som bare snakker slik som folk flest forstår, og folk flest vil ikke at terrorister overtar landet vårt. Jeg og partiet mitt er den eneste sterke, bare vi har forstått det, bare vi forstår dere. Offer!!!! Men vi skal snakke fra levra! Du får ikke kneblet meg! Jeg nekter å be om unnskyldning!" Skikkelig ydmyk. Blander du det med ydmyket? Det syns jeg de blir hele tiden, uten at det gjør dem noe mer ydmyke av den grunn.

Anonymkode: 5917a...e82

Dette er et av de største problemene jeg har med Frp. De er ekstremt flinke til å hetse men om noen kritiserer dem da begynner de å grine som en gjeng unger. De tåler ikke å få tilbake med samme mynt som de gir.

Anonymkode: 11c9b...b66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et av de største problemene jeg har med Frp. De er ekstremt flinke til å hetse men om noen kritiserer dem da begynner de å grine som en gjeng unger. De tåler ikke å få tilbake med samme mynt som de gir.

Anonymkode: 11c9b...b66

Det kommer av at de har dårlig selvfølelse og at de stemmer på et parti som har hatt en sutrepave til frontfigur i årevis, i norsk politikk. Nemlig Carl Ivar Hagen. "Ååå, ARK er så slemmme! :raven:De vil ikke skriiive noe pooosistivt om meeeg!!" 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge stod Hagen for en politikk som gjorde at folk kastet tomater når han snakket offentlig. Han sa ting som folk syns var like provoserende som dette Sylvi Listhaug driver med nå. Derfor mener Frp'ere seg ugglesett. (Og ofte med rette.) De mener jo det som politikeren deres får tyn for. Og de tar kritikken av politikere personlig... Det er så mange tullehuer i ledende posisjoner i det partiet at man må forvente kritikk. Men det takler velgerne dårlig.

Den en eneste Frp-politikeren jeg har noe til overs for er Siv Jensen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke oppdaget at venstresiden hater alle som ikke er enige med dem?

Anonymkode: 100e5...600

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke oppdaget at høyresiden hater alle som ikke er enige med dem?

Anonymkode: 100e5...600

Fikset

Anonymkode: 11c9b...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Tøytigern said:

Det var da voldsomt så mye smålige og hatefulle innlegg fra Frp'ere det var på Kg i dag.

Ja det kom fra rette siden av bordet:skratte: Det sier seg selv at det blir drittslenging tilbake når det er så mange smålige og hatefulle innlegg om FrP'ere nå. Det er jo bare å se hva dine egne følgesvenner skriver.

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er et av de største problemene jeg har med Frp. De er ekstremt flinke til å hetse men om noen kritiserer dem da begynner de å grine som en gjeng unger. De tåler ikke å få tilbake med samme mynt som de gir.

Anonymkode: 11c9b...b66

 

Anonymkode: d2fca...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Drizzt said:

Ja, jeg merket det samme. En balansert statsminister og noen virkelig ekstreme fremføringer fra opposisjonen. For et skam.

Jeg er enig. Det er forståelig(i alle fall for meg) at Listhaug som står midt i stormen og vet hun har tapt bruker harde ord, men resten av gjengen kunne godt roet ned mange hakk. Jeg blir flau på deres vegne. Den ene mer aggressiv, anklagende og skadefro enn den andre. Er det ikke så viktig å hindre polarisering lenger, eller hva holder de på med? Dette er virkelig ikke måten å gå fram. Jesus Maria, nå må de skjerpe seg og ikke legge opp til at det skal bli enda mer uenighet og misnøye blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt gjort å negynne med hersketeknikker. Poenget faller liksom litt bort da..

Det er svært få partier som har fått så mye hat og hets som frp og deres velgere. Og ydmyke har de vært gang på gang.

Hilsen SV velger :) 

Anonymkode: 1638a...4ba

Ja vet du hva, i dag følte jeg det var passende med en aldri så liten oppgitt «kjære deg», og som du kan se så svarte hun med akkurat samme mynt tilbake. 

Frp får mye hets og hat, det har du rett i, man høster slik man sår. Ingen andre partier har hetset så mye selv eller tråkket i salaten like mye som FrP har, og jeg har svært sjelden sett så mye som et spor av ydmykhet. Selv i dag når deres minister måtte trekke seg så finnes de ikke ydmyke. All skyld legges på alle andre. Unnskyldningen hun kom med i stortinget forrige uke gjentas ikke, i stedet er det beskyldninger om heksejakt, barnehageoppførsel og stempling av meningsmotstandere som ryggløse, totalt uegnede, for ikke å snakke om at det visstnok blir katastrofalt for landet vårt den dagen det blir regjeringsskifte. Hvor er ydmykheten, sa du?

Hilsen en annen SV-velger.

Anonymkode: 3aa21...946

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et skam? Ok..

Anonymkode: 04303...d86

Ja, det er skammelig å komme med slike uttalelser fra talerstolen. Trist at de det gjelder ikke innser det selv. De bidrar til politikerforakt. Moxnes, Lysbakken, Støre ... sterk, sterk motsetning til Ernas balanserte og velformulerte tale. Jeg ville vært utrolig flau hadde jeg vært en av deres velgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, hind skrev:

Jeg er enig. Det er forståelig(i alle fall for meg) at Listhaug som står midt i stormen og vet hun har tapt bruker harde ord, men resten av gjengen kunne godt roet ned mange hakk. Jeg blir flau på deres vegne. Den ene mer aggressiv, anklagende og skadefro enn den andre. Er det ikke så viktig å hindre polarisering lenger, eller hva holder de på med? Dette er virkelig ikke måten å gå fram. Jesus Maria, nå må de skjerpe seg og ikke legge opp til at det skal bli enda mer uenighet og misnøye blant folk.

Nei, si det. De polariserer og overdriver og nører opp under hat mot henne personlig. Hvorfor kan de ikke opptre voksent, ansvarlig og ikke minst verdig posisjonen de har? Hvis dette er representativt for landet, så gråter jeg for dette landet. De fikk det de ville, de kneblet henne men må de virkelig tråkke over henne videre? Jeg håper aldri, aldri, aldri jeg og mine får oppleve sosialister i regjering igjen. Slike holdninger har ingenting å gjøre på Stortinget eller i regjering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Drizzt skrev:

Nei, si det. De polariserer og overdriver og nører opp under hat mot henne personlig. Hvorfor kan de ikke opptre voksent, ansvarlig og ikke minst verdig posisjonen de har? Hvis dette er representativt for landet, så gråter jeg for dette landet. De fikk det de ville, de kneblet henne men må de virkelig tråkke over henne videre? Jeg håper aldri, aldri, aldri jeg og mine får oppleve sosialister i regjering igjen. Slike holdninger har ingenting å gjøre på Stortinget eller i regjering. 

Nå var dette korreksjon for hvordan hun har opptrådt som justisminister. Det handler ikke om å være sosialist eller ikke, men at man må regne med reaksjon fra stortinget dersom man til stadighet tråkker i salaten når det gjelder frekke uttalelser. 

Anonymkode: c0df4...546

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå var dette korreksjon for hvordan hun har opptrådt som justisminister. Det handler ikke om å være sosialist eller ikke, men at man må regne med reaksjon fra stortinget dersom man til stadighet tråkker i salaten når det gjelder frekke uttalelser. 

Anonymkode: c0df4...546

Jeg ville ikke kalt åpenbar hetsing for korreksjon. Personhets, heksejakt og å sparke den som ligger nede er ikke en Storting verdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Et lite eksempel kan dere vel bjuda på?

Anonymkode: 3b8fe...cd7

Denne feks fra Eivor Evenrud:

Listhaug: Stortinget har blitt en barnehage.

Stortingsflertallet: Sylvi, du er heeeenta! Hade1f44b.png👋

Anonymkode: 5241a...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Godt gjort å negynne med hersketeknikker. Poenget faller liksom litt bort da..

Det er svært få partier som har fått så mye hat og hets som frp og deres velgere. Og ydmyke har de vært gang på gang.

Hilsen SV velger :) 

Anonymkode: 1638a...4ba

Tøys.  Ingen partier har fått mer hat enn Arbeiderpartiet. 22. juli er selvsagt mer hat enn noen andre i Norge har opplevd. Det er fakta. Så er det sant at det er  mange flere partier som har opplevd hat, men løgn at FrP står i noe særstilling utenom når det kommer til offerkortet.

Forøvrig så kan folk signere med hva som helst når det kommer til anonyme innlegg. 

Hilsen tidligere justisminister Sylvi Listhaug :)

Anonymkode: 0cfa3...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...