Gå til innhold

Dumpet han meg eller noen som har bært borti noe lignende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt litt på med en fyr. Vi er ganske unge. Han har sagt han vil ha et forhold. Han har virket litt grinete en dag når jeg tenker meg om. Han har ikke virket kjempe intressert i å snakke på samme måte som før.

Sendte en snap om noe nytt jeg har fått, han spurte hva det var så sa jeg gjett. 

Tyseligvis så ble han sinnsykt dårlig humør. 

Han sa plutselig "Jeg bryr meg ikke" .. Da spurte jeg hva det var med han, hvorfor han var så sur, eller hva er greia hans nå, da fikk jeg "Jeg gidder ikke" 

Jeg spurte hvorfor han var så frekk å da svarte han: "Jeg er ikke frekk, men direkte."

Skal jeg tolkte dette som om han dumpet meg?

Jeg skjønner ingenting. 

Vil jo selvførgelig bare la han være og ikke ta noe kontakt om han dumpet meg, vil man så vil man ikke. Synes bare det er rart at han gikk fra å virke glad i meg til bare idc. 

Forrige uke så var han veldig intressert i å følge masse jenter på insta, sa han iallfall. Han sa han trengte å følge masse jenter fordi han ville ha det i feeden, er det normalt? Ingen andre menn jeg kjenner har sagt noe sånt til kjærestene sine som jeg vet. 

Anonymkode: 2fab3...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke men hvorfor bryr du deg om det egentlig?

Anonymkode: 8e21b...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viser hvertfall at han ikke har kjærestefølelser for deg eller respekterer deg.
Han drar drittsekk kortet for at du ikke skal knytte deg til han, han sier rett ut at han vil følge flere deilige jenter på instagram for å få det i feeden sin, og da kan du være 200% sikker på at han ikke vil ha deg i hvertfall.
Ja kanskje rote med deg på fest og ha sex men ikke noe annet. Han oppfører seg som en drittsekk med vilje og det er for å pushe deg vekk.
Så ja, ikke gidd han noe mere ! Ikke kontakt han og når han kontakter deg igjen om to uker så bare svarer du han kort max to tre ganger og stopper å svare han og lat som at du har gått videre og ikke har tid til en sånn fuckboy !

Anonymkode: 81262...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en dust. Der har du det ganske tydelig at han ikke bryr seg som du sier og frekk er han. Må lære seg folkeskikk. Synes det er rart at en du holdt på med og eller datet flørtet med sier sånt. Det er mer normalt at en random fyr sier det som feks han irriterende dusten i klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egt så føler jeg han snakker med flere jenter en meg. Med den oppførselen der.

Anonymkode: 2fab3...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...