Gå til innhold

Forelska, hvordan spør jeg henne ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 19 og dette er faktisk første gang jeg er forelska i noen jeg realistisk sett kan komme i kontakt med, altså ikke en kjendis:-). Problemet er at jeg personlig ikke kjenner henne, og akkurat dette gjør det enda tøffere å finne ut hvor jeg bør starte. Hadde likt å vite hvordan jeg kan spørre henne ut på en date/komme i kontakt med henne. Vi går på samme vgs, men jeg ser ikke henne ofte og selv om jeg hadde gjort det så hadde hun mest sannsynlig vært omringet av venner osv så jeg tror ikke det er ideelt å snakke med henne på skolen. Det eneste stedet jeg faktisk kan finne henne helt alene er i en matbutikk i senteret hvor hun jobber. Jeg dro dit idag, kjøpte ting jeg ikke hadde bruk for i det heletatt bare for å se henne. Bare å være i nærheten av henne føltes helt sykt. Jeg valgte selvfølgelig å bruke kassa hvor hun satt. Har slitt med å tenke på noe annet idag og føler det er på tide at jeg starter et sted. Jeg er fullstendig klar over at det å spørre henne om nummeret/fb hennes mens hun jobber kanskje er litt respektløst, men samtidig har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre? Synes dette er litt skummelt i og med at alt dette er nytt for meg men samtidig så har jeg aldri følt meg mer selvsikker. Har dere noen råd om hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 5730c...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Hah :fnise: Savner nesten litt den tiden. Jeg begynte å smile til hun jeg likte på skolen når jeg var på din alder. Hun begynte etter hvert å smile tilbake, og etter 1-2 uker med det sa jeg hei til henne når vi gikk forbi hverandre :P Så sa hun hei neste gang, og så gikk det slik en stund helt til hun satt seg ned vedsiden av meg i et sånt åpent klasserom vi hadde på skolen :fnise: Klarte ikke å si en drit til henne så hun ble helt for forvirret haha. 

Ville begynt med å smile jeg, og si hei etter hvert hvis hun smiler tilbake :) Så må du spørre om dere skal finne på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjøre deg til kjenne for henne på skolen, sett deg på bordene ved siden av der hun pleier, heng der hun pleier i friminuttene osv. Så etterhvert vil hun kjenne deg igjen , og da kan du si hei til henne i gangen etterhvert, og etterhvert med hei så spørre hei går det bra , og etterhvert med det så spørre hva hun skal i helgen om hun har type og om hun vil bli med på en date med deg for du har hatt et godt øye til hun lenge :)
Hvis det er heeelt umulig for deg å ha tolmodighet og bli kjent med hun gradvis på skolen, så kan du gi deg til kjenne for hun på butikken (men det kan også være ganske creepy) sånn at hun kjenner deg igjen der , også begynne å si hei og hvordan går det, bare sånn kort i kassa , og gradvis øke, også si etterhvert "jeg har sett deg på skolen, du går også på xxx skole ikke sant? Ja lett å legge merke til en jente som deg da ;) kanskje det er for direkte, men må bare spørre, lyst til å bli med på date en dag? Her ta nr mitt :) "

lykke til!

Anonymkode: e6c6d...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...