Gå til innhold

Flere som ikke finnee bh som passer etter brystforstørring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er nå 5 uker siden jeg la inn 330 cc silikon i hvert bryst (under muskelen).

Jeg hadde gledet meg til å shoppe bh'er, men jeg finner virkelig ingen ting som passer! Føler at brystene bare står rett ut uansett hva jeg har på, klarer liksom ikke å forme/klemme dem sammen med en bh.

Noen med samme erfaring? Gikk det seg til? Ble de myke nok etterhvert til å bli forma, feks få til kløft i en pushup?

Føler foreløpig at jeg angrer litt på hele greia, siden de ikke helt har den forma jeg hadde sett for meg. Synes de ser teite ut i alle bh'er, så håper virkelig at de blir betraktelig mye mykere etterhvert.

Anonymkode: c839b...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo fortsatt ganske kort tid etter operasjonen din så brystene dine har trolig ikke fått sin endelige form enda! Det kan gå mellom et halvt til et år før du ser det endelige resultatet. 

I de første månedene etter min operasjon følte jeg det best å bruke sports-bh ;) 

(TS, send meg gjerne en mld hvis du lurer på noe mer!)

Endret av LeneXCII
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte og sports bh de første måneden. Og de 3 første månedene følte jeg at jeg hadde to harde frontlykter som sto rett ut. Men sakte men sikkert, så datt de litt mer ned, og ble gradvis mykere. Nå er det 8 år siden, og det er helt umulig å se at det er silikon, og man kjenner det heller ikke. De er helt myke som naturlige bryst.

Anonymkode: 884d0...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, det var betryggende å høre.

Føler liksom at de ser ut som normale bryster uten bh, og tenkte derfor at hevelsen hadde gått ned, men det er sikkert fortsatt mye som ikke er helt på stell enda. 

Litt av poenget med operasjon var jo nettopp, for meg, å kunne bruke litt mer spennende undertøy (ikke bare trippelpushup, som i det minste gir en illusjon av former). Håper det blir etterhvert!

Anonymkode: c839b...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altfor tidlig ute. Fikk du ikke informasjon om dette på klinikken, papirer? Man skal f.eks. ikke bruke noe annet enn sports-bh de første 4-6 ukene. Deretter skal man IKKE bruke bh med bøyler før etter 6 mnd. Dette pga bøylen klemmer på operasjonsarret.

Det tar også tid før brystene/implantatene faller på plass. Det kan ta månedsvis. Du må altså smøre deg med en del tålmodighet, og vente med bøyle-bh-er. Vanlige, myke bh-er uten bøyle/spile kan brukes. Når implantatene har sunket ned, altså.

Anonymkode: 4b373...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at en skal vente med bøyle-bh'er ei stund til. Det er myke bh'er og bh-topper uten spiler jeg har prøvd, og jeg synes absolutt ikke at de sitter pent over brystet.

Uten bh synes jeg at brystene har en fin og naturlig form, men med disse bh'ene blir brystene altfor runde og uformelige.

De er allerede temmelig lave, så håper ikke de "faller" noe mer. Men håper de blir mer "flyttbare", sånn at de feks kan presses sammen litt for å lage kløft.

Anonymkode: c839b...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...