Gå til innhold

HVilke tiltak gjør du..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..for å tenne partneren din? Og du som har vært sammen/gift i mange år. Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: b22eb...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør minst mulig så jeg slipper sex

Anonymkode: 2fe01...8b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler meg i stramme klær når vi er hjemme :) (liker ikke gå sånn ute)
Masserer han, inviterer han i dusjen, kler meg i kostymer for han, dirtytalker og forteller han og viser hva jeg vil prøve av stillinger osv jeg har sett på nett og demonstrerer med han "kan vi ikke prøve sånn og sånn , armen der også står jeg sånn og du sånn og gjør sånn neste gang vi har sex?" da blir det ikke mange sekundene til neste gang vi har sex akuratt hehe

Anonymkode: 01c08...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kler meg i stramme klær når vi er hjemme :) (liker ikke gå sånn ute)
Masserer han, inviterer han i dusjen, kler meg i kostymer for han, dirtytalker og forteller han og viser hva jeg vil prøve av stillinger osv jeg har sett på nett og demonstrerer med han "kan vi ikke prøve sånn og sånn , armen der også står jeg sånn og du sånn og gjør sånn neste gang vi har sex?" da blir det ikke mange sekundene til neste gang vi har sex akuratt hehe

Anonymkode: 01c08...d1f

Høres ut som en lidenskapelig forhold, keep it up.

Anonymkode: b22eb...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør minst mulig så jeg slipper sex

Anonymkode: 2fe01...8b6

Hehe...men hvorfor er du sammen med partneren hvis du ikke vil ha intimitet? 

Anonymkode: b22eb...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt ann på hva mannen tenner på. Med eksen pleide jeg å kle meg i diverse kostymer. Begynne å ta forsiktig på han fra låret og oppover. kysse med en gradvis økning av tunge. Føre hånden hans over brystene mine osv
Med han jeg er med nå funker det best å legge seg naken og strutte litt med rumpa. Gå i gensere med bar skulder, eller andre uskyldige klær som likevel viser litt hud. Kysse og slikke han nedover halsen. Beinflørte og stryke litt på han osv. Menn er relativt enkle. Det som alltid har funka er noe så enkelt som litt kyssing og beføling. Er du nyshava og lukter litt godt med klær som er enkle å få av hjelper det en god del.

Anonymkode: 15fbc...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De samme som alltid? Etter mange år sammen vet jeg hva han tenner mest på, så den fysiske/praktiske biten er jo enkel. Kysser og klemmer hver dag, stryker og koser selv om vi bare ligger slengt på sofaen og ser tv, forteller ham hvor deilig jeg synes han er. «Inviterer» til en kjappis på badet f.eks mens barna er opptatte med sitt i stua, hjelper ham med å tørke kroppen etter en dusj med litt ekstra bruk av hender på strategiske steder og om det passer seg må jeg bare smake og suge litt. Om han går med joggebukse hjemme stikker jeg ene hånda nedi en av lommene og tafser litt forsiktig mens han lager mat eller lignende. Litt teasing og tafsing i hverdagen er såå viktig. Forteller ham at jeg går med vaginalkuler eller en liten buttplug og er klar for ham når han kommer hjem (hvis han er på jobb, ute, på fest osv.). Kan sende ham noen kinky klipp eller bilder og si jeg gleder meg til han kommer hjem :lur:;) 

Ellers så holder jeg meg ren, pen, velduftende og nybarbert. Kan gjerne gå i «koseklær» eller stillongs hjemme liksom, men aldri skitten eller uflidd. Han foretrekker litt lengde på håret så klipper meg aldri for kort. Går en del i skjørt fordi han liker å kunne tease på samme måte som jeg gjør med han. 

Anonymkode: b9d06...031

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en lidenskapelig forhold, keep it up.

Anonymkode: b22eb...49d

Ikke veldig lidenskapelig for å være ærlig, vi er helt vanlige folk og har en helt vanlig avslappet hvertdag hvor vi er mere venner/bokollektiv sammen , enn romantiske og lidenskapelige kjærester. Men spriter det opp av og til og er ikke sjenert for å søke inspirasjon og dele hva jeg liker :) Og liker å vise meg frem i fine klær siden jeg går så sjeldent i det ellers :)

Anonymkode: 01c08...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er heldige,vi hadde et topp sexliv i maaange år,så ble han kronisk syk..😞

Anonymkode: ba21d...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Hehe...men hvorfor er du sammen med partneren hvis du ikke vil ha intimitet? 

Anonymkode: b22eb...49d

Døøøh, pga. barn vel.. som de fleste sliter med her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er heldige,vi hadde et topp sexliv i maaange år,så ble han kronisk syk..😞

Anonymkode: ba21d...511

Må den kroniske sykdommen ødelegge for et fungerende sexliv? Kanskje ikke optimalt i forhold til den standarden man hadde tidligere, men noen ganger må man finne opp kruttet på nytt. Det krever en del jobb, men i de fleste tilfeller vil jeg påstå at det kan gå om man vil.

Anonymkode: b9d06...031

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må den kroniske sykdommen ødelegge for et fungerende sexliv? Kanskje ikke optimalt i forhold til den standarden man hadde tidligere, men noen ganger må man finne opp kruttet på nytt. Det krever en del jobb, men i de fleste tilfeller vil jeg påstå at det kan gå om man vil.

Anonymkode: b9d06...031

Ja desverre

Anonymkode: ba21d...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja desverre

Anonymkode: ba21d...511

Ønsker ikke å gå i detaljer eller si mer om dette.kom bare med et "hjertesukk" 

Anonymkode: ba21d...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Vi har vært et par i seks år, så vet ikke om vi kvalifiseres til "mange år" - men i all hovedsak er det små ting i hverdagen. Passer på at jeg har på meg dristig undertøy hvertfall et par dager i uka (under vanlige klær, sånn at han får et glimt av en strømpekant e.l. i løpet av dagen og vet det er der), at jeg alltid er nybarbert og ren, og så blir det mye tafsing i løpet av en dag. Går gjerne i avslappede klær hjemme (så og si alltid, må jeg innrømme), men velger varianter jeg vet han syns er sexy, for eksempel hans t-skjorte, hipster og knestrømper. Sender frekke bilder og videoer når vi er vekke fra hverandre, gjerne selv om han eller jeg bare er på jobb og kommer hjem igjen på kvelden. 

En gang i uka eller så pleier vi legge til rette for en litt heftigere kveld. Stikkord er som regel undertøy, heler og lite annet hele kvelden, en del drinker innabords, en god film sammen med mye klåing (og/eller en diskrèt vibrator/plug i meg), og så en time eller to med til-og-fra-sex rundt omkring i leiligheten. Da tar vi oss god nok tid til å kunne dra frem de mer avanserte leketøyene, som gjerne ikke er like aktuelt når vi bare tar en kjapp en før jobb om morgenen :) (spreader-bar, anal-leker etc). 

Ingen tvil om at vi har sex sjeldnere nå enn de første par årene, da det fort ble flere ganger hver dag. Men vi jobber begge to for å holde hyppigheten oppe, så det blir sjeldent mindre enn 5 ganger i uka, og ofte mer. Mye av det er selvsagt (god) rutinesex, men en del av det er fremdeles ganske mind-blowing, og jeg håper ikke det endrer seg med det første. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...