Gå til innhold

Når man skal treffe igjen folk som har såret eller tråkket på en


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enten om det er ekser eller tidligere venner, og man bruker lang tid på å se smashing ut og spiller ekstra vellykket. Er det barnslig? :tunge1: Jeg har i hvertfall ikke vokst det av meg ennå..

Anonymkode: 5851e...759

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

(...) Er det barnslig? (...)

Anonymkode: 5851e...759

Ja.

Anonymkode: a25e0...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå tankegangen, men hvorfor bruke energi på noen som gir f i deg? Bruk heller tid på, og se smashing ut for folk som vil deg godt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fitnessjenta skrev:

Jeg kan forstå tankegangen, men hvorfor bruke energi på noen som gir f i deg? Bruk heller tid på, og se smashing ut for folk som vil deg godt.

Signerer dette.

Jeg gidder ikke prøve å gjøre noe inntrykk på folk som har såret meg eller vært duste mot meg. Behandler de som luft, er avslappet og viser at jeg er trygg på meg selv og tar ikke på meg en rolle for det gjennomskues lett og blir bare teit. Da vinner på en måte den andre, når den ser at du fortsatt bryr deg om dens meningog oppfattelse. !

Anonymkode: 7d4d4...21f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om ordtaket om å bruke penger man ikke har på ting man ikke trenger for å imponere folk man ikke liker.

Anonymkode: a25e0...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten om det er ekser eller tidligere venner, og man bruker lang tid på å se smashing ut og spiller ekstra vellykket. Er det barnslig? :tunge1: Jeg har i hvertfall ikke vokst det av meg ennå..

Anonymkode: 5851e...759

spiller egentlig ingen rolle i det store og det hele

Anonymkode: b76f1...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enten om det er ekser eller tidligere venner, og man bruker lang tid på å se smashing ut og spiller ekstra vellykket. Er det barnslig? :tunge1: Jeg har i hvertfall ikke vokst det av meg ennå..

Anonymkode: 5851e...759

Samme her! Selv eksen som jeg slo opp med for ti år siden.. Vet ikke hvorfor 🙈

Anonymkode: 42938...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
På ‎19‎.‎03‎.‎2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Enten om det er ekser eller tidligere venner, og man bruker lang tid på å se smashing ut og spiller ekstra vellykket. Er det barnslig? :tunge1: Jeg har i hvertfall ikke vokst det av meg ennå..

Anonymkode: 5851e...759

Jeg også!  Og ja, det er barnslig.:fnise: Men det gjør godt og ingen har vondt av det, er ikke ufin på noen måte .Lyger ikke på meg noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...