Gå til innhold

Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå ENDELIG klart å kutte kontakt med min ff etter snart 1 år. Vi ble begge enige da det har vært litt for mye drama, krangling og uenigheter. Han ville holde kontakten som venner gjennom face/snap, men sa det er best å bare kutte helt ut så jeg får koblet han ut, og slappet av. Også kan vi heller gjenoppta kontakt en gang i framtiden, om det blir 3,4,5 mnd eller 1 år til, vet ikke, får se. 
Jeg pushet han litt til å slette meg, var ikke mann nok til å gjøre det selv, han fjernet meg som venn på både face og snap... Så jeg kan alltids legge han til. Har også tlf nr hans. 
Poenget er at dette er sykt uvant, jeg er klar for det, men samtidig ikke... Han skrev en flott avskjeds mld på snap og før jeg fikk svart ordentlig på den var jeg fjernet som venn. Han sa han ikke ønsket noen lang melding hverken på face eller andre steder, det var jeg heller ikke intr i. 
Så skriver jeg den meldingen jeg egentlig skulle skrive på snap før jeg ble fjernet på messenger. Der jeg spør om vi like gjerne skal bare fjerne hverandre her også, å det ser jeg at han har kommet meg i forkjøpet å gjort. 
Også sier jeg at jeg ønsker han lykke til osv.. Så sier han ta vare på deg selv.. Også før jeg fikk sjans til å svare han på det blokkerer han meldingene fra meg, så da går ikke de igjennom. Så tenkte jeg okei, flott,  men da får jeg sende han en mld på tlf hahaha! 
Skrev at det var flott han blokkerte mld på face, det var det lureste å gjøre, at jeg var brydde meg om han og han måtte ta vare på seg selv. At dette var en riktig beslutning og ta. Skrev også at jeg ville nok ta kontakt en gang i fremtiden, da kommenterte han det er bare koselig, den er mottatt over og ut. 
Skriver da til svar at han måtte bare sende en mld når han følte for det over og ut. Deretter etterfulgt av - og kanskje jeg adder deg på snap i fremtiden, nå skal jeg ikke skrive mer. Ha det flott!!!! 

Føler meg syyykt desp, men følte jeg måtte bare få ut det siste fra hjertet.  
Og ville dere i fremtiden tatt kontakt i og med at han sa det hadde vært koselig. Latt vi si om 6 mnd f.eks, eller på bursdagen hans og gratulert han. Jeg er jo ikke sur og dette ble vi enige om var det aller lureste. Jeg som foreslo at vi slettet hverandre på sosiale medier og han hadde et ønske om å holde kontakten, men jeg pushet han til å slette oss. Å nå slo han hardt mot hardt i og med han slettet meg over alt som er som sagt det beste. No hard feelings. 
Er jo blitt super god venn med kollegaen hans og broren hans og har fremdeles kontakt med de. Broren ville gjerne ha meg på snap og hadde ingenting i mot det. Han ville til og med være med en tur på byen sammen med meg (vi har vært på byn før, så det gikk kjempe fint). 
Men de er jo mine venner nå også, blir det feil å henge med de? Jeg spurte broren om han ville reagert og da sa han nei. 
De er så utrolig grei så jeg vil ikke kutte kontakten. 
Men syntes dere det virker på trynet å møte broren og kollegaen i en vennskapelig tone etter alt dette? Selv om vi har gjort det flere ganger tidligere? Råd, tips noen? 

Er jo selvsagt trist. Og broren sa det var absolutt best at vi begge holdt oss unna hverandre, da tydeligvis påvirket det han slik jeg fikk inntrykk av. Men, men. 

Anonymkode: 50263...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajaja blablabla vi har svart deg i de andre trådene. For å stå igjen med noe som helst selvrespekt må du droppe han fra livet ditt, og ikke sende hjertemelding om at han bare må ta kontakt når han ønsker og at dere sikkert blir venner igjen i fremtiden.
Altsåååå, du har jo lagt deg såååå flat for han og han har vært sååååååå tydelig på at han ikke ser deg som noe annet enn sex, og dumpet deg nå som sexvenn fordi han har funnet en han faktisk liker.
Uansett om det går skeis med henne så liker han ikke deg godt nok til noe mer enn sex uansett, så du burde ikke ha noe kontakt med han ever. Vet at du tenker at han sikkert liker deg litt og kan sikkert like deg mere når han modner og innser hvor kul du er, men nope it aint gonna happen! Dere har pult i et år og han vil aldri se på deg som noen å få følelser for og gå i forhold med, samme hva!

Og ja, selvfølgelig kutter du kotnakt med broren og kompisen hans også. Det er HANS venner , og det blir bare nok et desperat forsøk på å klore deg fast til han om du skal opprettholde noe kontakt med de. Kollegaen har du jo bare kjent noen uker, så supergod venn er nok ikke riktig beskrivelse for å si det sånn.
Livet går videre!
Du kommer til å ha skikkelig lyst til å kontakte de alle sammen ofte de neste ukene og månedene, men IKKE gjør det.
Ha litt selvrespekt!!!! For de så er du bare "hu som han der pulte på en stund" og ikke noe annet.
Du vil innse det når du har fått livet videre om 5-6 mnd og er over han.

Anonymkode: a5bd5...448

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du snart Gi deg, du virker rimelig desperat etter disse trådene

Anonymkode: e0fc5...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...