Gå til innhold

Tenker seksuelt på x-date, unormalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke snakke med noen om dette her, så skriver her for å få høre om jeg er unormal eller ikke..

Datet en mann frem til i fjor høst og ble helt fra meg og knust når det tok slutt. Det tok flere måneder, men nå som de vonde følelsene er gått over ser jeg at det var til det beste at det ikke ble oss to. Problemet mitt nå er at jeg blir så innmari kåt av å tenke på han. Det skjer jo bare i hodet mitt nå, men jeg blir likevel flau over det og føler meg veldig ekkel som onanerer mens jeg tenker på han. Prøver å tenke på andre men så glir tankene over på han i stedet... Følte meg nesten aseksuell når forelskelsessorgen sto på, så nå som det behovet kommer tilbake klarer jeg ikke å undertrykke det heller.

Har ikke hatt kontakt med han eller sett han på flere måneder. Når det tok slutt var jeg helt desperat etter å få en sjanse til og sendte flere meldinger som jeg angrer veldig på og er flau over, så jeg har brent alle broer for å ta kontakt og høre om han kanskje kunne tenke seg å møtes bare for sex også. Jeg kommer nok til å se han en del i sommer, og jeg håper så veldig at han snakker til meg igjen og at jeg får muligheten til å få utløp for litt frustrasjon.. Samtidig er jeg så flau over egen oppførsel at jeg håper han ikke gjør det, og at disse følelsene bare går over innen den tid.

Er det normalt å tenke sånn så lenge etterpå? Jeg har ikke vært med noen andre etter han eller møtt noen jeg har fått interesse for, så kanskje jeg tenker på han på denne måten fordi jeg ikke fysisk har kommet meg videre og derfor er rett ut desperat? Eller er dette et tegn på at jeg ikke er like ferdig med han følesesmessig som jeg tror at jeg er?

Som sagt føler jeg meg veldig ekkel. Jeg vet at han ikke ønsker noe forhold med meg, og det gjelder sikkert seksuelt også. Og hva om han har møtt noen andre også tenker jeg sånn om "noen andres" mann.. Jeg føler meg som en pervers gris som tenker på han på denne måten.. 

Anonymkode: 34f42...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er h er lt normal, ikke skam deg over det 💜 

Anonymkode: 906dd...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er h er lt normal, ikke skam deg over det 💜 

Anonymkode: 906dd...8c9

Jeg klarer ikke la være å skamme meg, men fint å høre at det er normalt. 

Anonymkode: 34f42...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt. 

Jeg henger meg gjerne opp i forrige mann til en ny dukker opp. Jeg gjør det tildels med vilje for å få mer ut av onaneringen. Skammer meg heller ikke, men nyter minnene! ;) 

Anonymkode: 901a3...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...