Gå til innhold

festeblødning? eller mens? :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har virkelig trodd nå at jeg er gravid.. da jeg hadde eggløsning hadde jeg og samboer sex, og vi kom samtidig! av en eller annen grunn har jeg trodd jeg er gravid, men har ikke villet teste for tidlig.. dette er omtrent 2 uker siden! 

nå hadde jeg en slimete lysrød blødning, KAN det være normalt om man er gravid eller er det mensen og nok et mislykket forsøk? har også en rar følelse på midten av magen (litt vondt men ikke mensensmerter).. om det har noe å si. 

rekker ikke apoteket, vil bare høre om det garantert er mens eller om det kan være jeg er gravid uansett.. pleier få mensensmerter før mensen kommer, men har ikke hatt det nå! 

Anonymkode: 6375a...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da helt umulig for noen i hele verden å si over nett om dette er festebløsning eller mens! Vi er faktisk ikke synske! 

Anonymkode: 56826...092

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er da helt umulig for noen i hele verden å si over nett om dette er festebløsning eller mens! Vi er faktisk ikke synske! 

Anonymkode: 56826...092

spurte jeg om noen var synske og kunne se det? jeg spurte om det var en mulighet for at det kan være festeblødning? da hvis noen har hatt det før. ingen poeng å kommentere om man ikke kan svare på det spørsmålet ;) 

Anonymkode: 6375a...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan være festeblødning. Kan også være mens. Jeg vet ikke.

Anonymkode: eaf4b...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, det kan være festeblødning. Kan også være mens. Jeg vet ikke.

Anonymkode: eaf4b...f96

okei takk! jeg ville bare vite om det fortsatt var en liten sjanse :) 

Anonymkode: 6375a...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en liten mulighet at du er gravid selv om du har fått blødning. Jeg begynte å blø den dagen jeg ventet mens da jeg var gravid, og det gikk bra. Men jeg har håpet på graviditet til tross for litt blødning som viste seg å være starten på mensen utallige ganger også. Lykke til :)

Anonymkode: 0fe65...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

spurte jeg om noen var synske og kunne se det? jeg spurte om det var en mulighet for at det kan være festeblødning? da hvis noen har hatt det før. ingen poeng å kommentere om man ikke kan svare på det spørsmålet ;) 

Anonymkode: 6375a...473

Du spør om det garantert er mens.

Anonymkode: 56826...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt spotting i nokre dagar før denne blødninga? Når skal du ha mens?

Hørest ut som festeblødning, men det kan og være tanta.

Anonymkode: a057e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødning er en bitteliten blødning som kommer når egget fester seg i livmorslimhinnen. Det skjer noen dager etter eggløsning. Ikke rundt forventet mens.

Men du kan få småblødninger om du er gravid. Hvis det er 2 uker siden eggløsning kan du teste.

Anonymkode: 4b460...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...