Gå til innhold

Hva liker du at mannen din gjør mens du suger han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han gjør det han føler for. Tar tak i håret, sånn at han kan styre tempoet. Eller bare legger armene under hode, og nyter <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du kanskje ikke får slappet helt av ved å ha øyekontakt osv med jenta? Siden du tenker på hender i mens hun holder på? Da ville jeg heller anbefalt å ligge behagelig og lukke øynene, ha hendene på bakhodet så de ikke begynner å sprelle. Men viktig å ikke lukke seg helt, lag nytelselyder og kommenter smått underveis at du har det godt. Si i fra hvis hun skal øke eller sakke farten, eller om hun skal gjøre noe ekstra.

Anonymkode: b0cea...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke likt å bli lugget eller tvunget på noen måte, så slike ting bør avklares på forhånd.

Ellers synes jeg du skal gjøre det du føler for. Mange gjør ingenting også, utenom å nyte, og det er helt greit det også :)

Anonymkode: 7bc0f...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter blikket mitt, stønner og forteller meg med kropp og ord at han nyter det jeg gjør. Hva han gjør med hendene er revnende likegyldig.

Anonymkode: 44286...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuusen takk for gode svar alle sammen :) Jeg har nok kanskje tenkt litt for mye på det uten noen grunn og jeg vet ikke helt hvor tankene kom fra at jeg kanskje burde gjøre noe utenom bare å nyte og kose meg, men det er greit at dette også er innafor.

-TS

Anonymkode: 7f651...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 18.42, visp skrev:

Du må jo finne ut hvordan du får størst glede av det, for din egen skyld. Menn er ganske forskjellige der; noen vil ligge, noen vil sitte, noen vil stå. Felles er jo ofte at de vil se. Min personlige favoritt er 69, men du får jo lov til å være egoistisk i den settingen, så hva er det som tenner deg mest?

Å lese nettaviser og sjekke epost eller å spille data. Hun vil ha oppmerksomhet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Å lese nettaviser og sjekke epost eller å spille data. Hun vil ha oppmerksomhet da.

Hun får vel mer oppmerksomhet enn hun kan gape over, så skjønner ikke at de preferansene der skulle være et problem. Jeg liker å lese bøker:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker du at mannen din gjør mens du suger han?

Leser høyt fra Ringenes Herre.

Anonymkode: 6565d...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann gjør ingenting. Han bare ligger der! Det er forsåvidt greit det iom at det kun handler om han og det er hans nytelse som er i fokus.. men jeg hadde kanskje tent mer på hele greia dersom han f.eks strøk meg i håret eller ansikte, rett og slett engasjerte seg litt mer i det. Å suge i seg selv tenner meg ikke, men misliker det ikke heller... men tror at jeg hadde tent på det dersom han vokaliserte mer eller på annen måte uttrykket hvor deilig han syntes at det var. Tror nok menn også setter pris på om damene gir utrykk for nytelsen når de slikker, eller? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...