Gå til innhold

Erfaringer CERAZETTE? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fjernet pstav nettopp og har ikke blødninger etc, håper det holder seg. Fordi jeg har blødd mye de to årene jeg har hatt den. Humøret er også bedre etter bare noen dager uten staven.. Nå har jeg fått skrevet ut cerazette, men er jo akkurat samme virkestoffer i pillene som i staven. Erfaringer her, gikk dere opp i vekt av den (altså økt matlyst?). Har gått litt opp med pstav, men håper nå å gå ned igjen. Tenker vente en stund før jeg tester pillene

Anonymkode: 18f7b...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gått på cerazette i ca 7 år. Husker at da jeg først startet, fikk jeg et kviseutbrudd på brystet som var ganske jævlig... Men det er de eneste bivirkningene jeg kan knytte til pillene. De har fungert helt som de skal. Blør et par dager i året, + hvis jeg glemmer to piller på rad:)

Anonymkode: 92b72...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første ukene (husker ikke hvor lenge) på Cerazette hadde jeg veldig uregelmessig mens, kunne komme etter 2 uker, etter 5 uker, etter 3 etc. Deretter stabiliserte det seg og jeg har nå gått på den i 2 år, har ikke hatt mensen siden de første ukene. Har ikke merket noen bivirkninger, men kanskje de jeg holder hus med vil si noe annet :fnise:

Anonymkode: f928e...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde vel også en mnd +- i strekk i starten, før det stabiliserte seg!

Anonymkode: 92b72...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil uansett reagere unikt på det så du kan ikke sammenligne deg med andre. Noen får masse mellomblødninger, andre får ingen. Noen går opp i vekt, andre går ned i vekt. Les heller pakningsvedlegget så ser du hva som er vanlige og mindre vanlige bivirkninger, det er mye bedre enn random svar her inne.

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...