Gå til innhold

Russetid!!!’ Woho


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal være russ om 2 år, altså i 2020. Jeg har snakket med noen venner om å lage en russegruppe men ikke ha buss. Hvor mye brukte dere på russetida eller barna deres? Regner med at noen her enten har vært russ de siste årene eller har et barn som har vært russ. 

Anonymkode: b2223...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte ikke spesielt mye på russetiden. Hadde ikke russegruppe heller, men var veldig aktiv på russekro og å gjøre annet sosialt i russetiden :) Husker ikke hvor mye jeg brukte på klær, men det var en russebukse, en russefleece, print til buksa, + kort og lue. Russetreff dro jeg ikke på siden jeg ikke ville orket såpass mange timer med fest totalt. 
Ellers gikk det noe penger til alkohol, men ikke mye. Hadde blant annet dager hvor jeg heller var edru. 

Var russ i 2016 :) 

Anonymkode: 2b950...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte kanskje maks 5000 kr på russetiden. Vi var en gjeng som var en del sammen, men var ikke på bil eller buss. Dro ikke på russetreff fordi det var så mye styr med det. Pengene jeg brukte gikk til russebukse, fleece, kort osv og alkohol. Faktisk tviler jeg på at jeg brukte så mye som 5000 kr. Dro heller til Hellas for noe av de pengene jeg sparte. Var russ i 2013

Anonymkode: 23234...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte kanskje 4000 kr. Jeg var russ i 1997. Det inkluderte Kongeparken og alkohol hele russetiden. 

 

Russetiden er oppskrytt!

Anonymkode: 59da5...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var russ i 09 da, så er en stund siden. Jeg var gå-russ, men fikk sitte på med noen russebiler i blant. Var på ett av de store russetreffene, så betalte jo inngang der. Så var jeg på en del lokale russefester.

Brukte ikke mer enn 4000kr tror jeg. Inngang til russetreff, russebukse, lue, en genser, russekort og en fløyte. Også alkohol da. 

Anonymkode: 26893...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...