Gå til innhold

spørsmål til menn: Ja i fylla, nei ellers?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en mann sjekker deg opp i fylla, kan man regne med at han fortsatt har lyst på deg på mandag? Selv er jeg ikke interessert i noe tafsing og klining i fylla uten at jeg egentlig har lyst ellers, men ikke hadde turt initiere?.....

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvinne og har i alle fall sjekket menn mens jeg har hatt ølbrillene på, og som jeg ikke har hatt det minste lyst på i edru tilstand. Regner derfor med at det finnes menn som også tenker som meg. På samme måte finnes det helt sikkert også menn som tenker som deg. Med andre ord: man aner ikke før man har prøvd. 

Anonymkode: 1489b...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og har i alle fall sjekket menn mens jeg har hatt ølbrillene på, og som jeg ikke har hatt det minste lyst på i edru tilstand. Regner derfor med at det finnes menn som også tenker som meg. På samme måte finnes det helt sikkert også menn som tenker som deg. Med andre ord: man aner ikke før man har prøvd. 

Anonymkode: 1489b...130

Men er det menn du fikk øye på da? Dette er en mann som jeg jobber sammen med så han har garantert tanker om meg, bare vet ikke hva de er?

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker på meg selvtillit, så uten alkohol er jeg ganske passiv i forhold til jenter. 

Anonymkode: 47e40...fb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men er det menn du fikk øye på da? Dette er en mann som jeg jobber sammen med så han har garantert tanker om meg, bare vet ikke hva de er?

Anonymkode: 66719...0e0

Vet du ikke så vet du ikke. Det er jo ikke noe lettere for oss på KG å vite om fyren liker deg utrolig godt og først turte å sjekke deg opp når han hadde drukket seg til mot eller om han ikke var ute etter noe mer enn akkurat den kvelden.

Du får jo nesten se det an. :)

Anonymkode: c1773...71f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker på meg selvtillit, så uten alkohol er jeg ganske passiv i forhold til jenter. 

Anonymkode: 47e40...fb8

Så hvis vi hadde rota litt på lørdag, hadde du blitt glad for en direkte invitt i dag? 

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis vi hadde rota litt på lørdag, hadde du blitt glad for en direkte invitt i dag? 

Anonymkode: 66719...0e0

Jeg hadde blitt glad, men samtidig redd. 

Anonymkode: 47e40...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stilles det så mange spørsmål som det er umulig å svare generelt på?

Jeg har for min egen del aldri sjekket opp noen i fylla som jeg ikke kunne vært interessert i edru (bortsett fra tilfeldig klining i taxikø e.l, og helt åpenbare "mistakes") - jeg har i alle fall ikke sittet ned og snakket med noen bare fordi jeg hadde på ølbriller.

Men det er bare meg.

Jeg tror et vesentlig poeng er hvordan samtalen er. Har man en bra prat ute, så tror jeg sjansene er større for at begge finner hverandre interessant, også edru. Alkoholmengde har sikkert også en påvirkning.

Endret av isw
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det menn du fikk øye på da? Dette er en mann som jeg jobber sammen med så han har garantert tanker om meg, bare vet ikke hva de er?

Anonymkode: 66719...0e0

Begge deler. Jeg kan få øye på dem der og da, eller det kan være menn jeg kjenner fra før og som jeg plutselig mener at det er en skikkelig god idé å kline med i fylla :fnise: Sistnevnte er fryktelig pinlig etterpå. 

Anonymkode: 1489b...130

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler. Jeg kan få øye på dem der og da, eller det kan være menn jeg kjenner fra før og som jeg plutselig mener at det er en skikkelig god idé å kline med i fylla :fnise: Sistnevnte er fryktelig pinlig etterpå. 

Anonymkode: 1489b...130

Faen da, det var akkurat det jeg ikke håpte på, og menn er like forskjellige som damer....jeg er så pysete så da har jeg vel ikke noe annet valg enn å lure ham ut på fylla igjen, han burde jo passe på å ikke gjenta tabben hvis han synes det var tabbe så da merker jeg vel en manglende iver på reprise......

jeg er bare så feig at jeg ikke tør det engang fordi det avslører min interesse.....så her kommer vi ingen vei om han er like feig....

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt glad, men samtidig redd. 

Anonymkode: 47e40...fb8

redd? jeg er like feig, men hadde definitivt blitt veldig glad om enn noe stressa hvis jeg hadde fått en reprise? mld fra ham

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

redd? jeg er like feig, men hadde definitivt blitt veldig glad om enn noe stressa hvis jeg hadde fått en reprise? mld fra ham

Anonymkode: 66719...0e0

Redd, ja. Før eller siden vil vel sex være aktuelt, og der er jeg ekstremt usikker på meg selv. Så jeg ville nok prøvd på best mulig måte å vri meg unna uten å lage dårlig stemning. 

Anonymkode: 47e40...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redd, ja. Før eller siden vil vel sex være aktuelt, og der er jeg ekstremt usikker på meg selv. Så jeg ville nok prøvd på best mulig måte å vri meg unna uten å lage dårlig stemning. 

Anonymkode: 47e40...fb8

Hmm får bare håpe han ikke har samme hang up da....men nå fikk jeg vondt av deg da, vri deg unna sex med en du har lyst på  hvis de er rimelig direkte på tibyderen.....det er litt trist....og sånn i ærlighetens navn tror jeg ikke det er mulig å avslå en kvinnes tilbud om sex uten at stemningen blir noe dårlig.....derfor jeg ikke bare gjør det....alt for grusomt å bli avslått på den....

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm får bare håpe han ikke har samme hang up da....men nå fikk jeg vondt av deg da, vri deg unna sex med en du har lyst på  hvis de er rimelig direkte på tibyderen.....det er litt trist....og sånn i ærlighetens navn tror jeg ikke det er mulig å avslå en kvinnes tilbud om sex uten at stemningen blir noe dårlig.....derfor jeg ikke bare gjør det....alt for grusomt å bli avslått på den....

Anonymkode: 66719...0e0

Sender du han melding? Jeg hadde i hvert fall blitt glad for å få en slik. Og at han skal være så langt ute kjøre som meg er lite sannsynlig. 

Anonymkode: 47e40...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sender du han melding? Jeg hadde i hvert fall blitt glad for å få en slik. Og at han skal være så langt ute kjøre som meg er lite sannsynlig. 

Anonymkode: 47e40...fb8

tror ikke jeg tør, må nok vente på neste anledning, tror ikke selvtilliten min noen gang kommer seg igjen hvis jeg blir avvist....blir jo svett bare jeg tenker på ham...

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tror ikke jeg tør, må nok vente på neste anledning, tror ikke selvtilliten min noen gang kommer seg igjen hvis jeg blir avvist....blir jo svett bare jeg tenker på ham...

Anonymkode: 66719...0e0

Ser den. Er på en måte litt i samme situasjon selv, og jeg venter på neste anledning vi møtes. Vi har hatt en god tone ellers, så jeg satser på at den fortsetter.. godt hjulpet av alkohol hehe

Anonymkode: 47e40...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh yes, dette har hendt flere ganger.
Jeg er en av de som forandrer meg totalt med alkohol innabords, ca null dømmekraft.
Så har blitt en del ølbriller, anger og angst dagen derpå ja.
Drikker heldigvis ikke lenger, takk fanden for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis en mann sjekker deg opp i fylla, kan man regne med at han fortsatt har lyst på deg på mandag? Selv er jeg ikke interessert i noe tafsing og klining i fylla uten at jeg egentlig har lyst ellers, men ikke hadde turt initiere?.....

Anonymkode: 66719...0e0

Som regel tror jeg svaret på spørsmålet er ja, men mindre det var helt katastrofe da. Men hvis det egentlige spørsmålet er om han er interessert i noe mer enn "privat" sengekos, så er nok risikoen for å bli skuffet større. De fleste menn klarer fint å skille mellom en privat venn man har sex med og en kjæreste, mens flertallet av damer er opptatt av å være kjæreste. IMHO.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kreator skrev:

Som regel tror jeg svaret på spørsmålet er ja, men mindre det var helt katastrofe da. Men hvis det egentlige spørsmålet er om han er interessert i noe mer enn "privat" sengekos, så er nok risikoen for å bli skuffet større. De fleste menn klarer fint å skille mellom en privat venn man har sex med og en kjæreste, mens flertallet av damer er opptatt av å være kjæreste. IMHO.

Det var ikke katastrofe, vi bare begynte for sent når jeg straks måtte dra....Kanskje jeg må sende mld....men får være tydelig da for jeg vil heller ikke være kjæreste, bare må må ha denne fyren....privat venn man har sex med når sjansen byr seg,,,det hadde vært den perfekte tittelen ja :) 

Anonymkode: 66719...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...