Gå til innhold

Verdt å lese...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kom visst ikke noe tekst med lenka sånn som på fb.

Saken er skrevet av ei dame som brukte 50 000 GBP på bryllupet. Etter ti års ekteskap, fortsatt fornøyd med samme mann, og etterhvert tre barn, lurer hun på hva i all verden hun tenkte på...

Alle de pengene som kunne vært kjekke å ha nå. Brudekjolen som hun har tatt fram og sett på én gang siden bryllupet. De flotte kanapéene med den dyre, nøye tilpassede vinen som hun knapt smakte, da adrenalin og spenning slukte appetitten. Det flotte lokalet med all pynten som hun nå lurer på om folk egentlig la SÅ godt merke til. De 120 "vennene" hun knapt rakk å hilse på. 

Nå var jo dette veldig luksuriøst, men også for dem som holder seg langt under hennes budsjett kan det være noe å lære. Eller kanskje trøst for den som ikke har så god råd. Det er nok lett å se seg blind på at man vil ha det aller fineste!! - men husk at gjestene ikke er så nøye og kresne, for dem er det ett bryllup blant fler, og om du bruker 1 000 eller 10 000 på bordpynt har veldig lite å si for hvor godt de trives...

Anonymkode: fe6ec...833

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er jo 50 000 pund en rimelig høy sum. Men vi bruker nok 150-200 000 tusen på bryllupet. Og det er det verdt. Så lenge vi har råd har jeg ingen problemer med det. Selv de 86 000 kr jeg brukte på bryllupet sammen med eksen angrer jeg ikke på. Det er ingen vits å gå rundt og angre, det er ingen vits. Har man lyst, har man lov. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...