Gå til innhold

Ned i vekt


Fredd99

Anbefalte innlegg

Hei. jeg er overvektig. jeg vil ned i vekt. Jeg er lei av å være stor, lei av å ikke få damer etc. Hvordan kan jeg gå ned i vekt? Treningsprogram, kosthold, motivasjon etc,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis mindre. Ikke godteri eller brus annet enn pittelitt (altså bare et par sjokoladebiter etc) på helg. Beveg deg mer.

Å gå ned i vekt er en livsstilsendring og det er ingen mirakelkur

Anonymkode: 7e8a4...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fredd99 skrev:

Hei. jeg er overvektig. jeg vil ned i vekt. Jeg er lei av å være stor, lei av å ikke få damer etc. Hvordan kan jeg gå ned i vekt? Treningsprogram, kosthold, motivasjon etc,

Sleng deg med på vekttråden vår Vi som skal ned i vekt til sommeren 2018. Det er inspirerende å være med på, der er vi en hel gjeng som vil ned noen kilo til sommeren. 

Anonymkode: 2e1a8...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut hva som er den største synderen i kostholdet. Takeaway? Søtsaker? Øl? Kutt ut dette. Lag mat hjemme med mindre kalorier. Finn en sport du liker o tren noen dager i uken. Bruk myfitnesspal ol til å logge maten. Kjøp deg en kjøkkenvekt og skaff deg et bevisst forhold til mengden mat. På internett vil du finne mange ukesmenyer du kan følge om du ikke vet hva du skal spise.

Anonymkode: 23c45...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...