Gå til innhold

kvinner: hvis du har opplevd orgasme under samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvilken stilling skjedde det i?

måtte du eller mannen stimulere klitoris med hånd/finger eller skjedde gjennom at klitoris ble stimulert indirekte??

Anonymkode: 92b2b...586

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får orgasme hver gang jeg har sex. Får det ved at klitoris blir gnikket mot hans kropp, men penetreringen hjelper også mye på. Misjonæren eller at jeg sitter oppå er lettest for å treffe klitoris uten å måtte bruke hender.

Anonymkode: 0b299...8ce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginale orgasmer:  Cat stillingen og der han står på siden av senga og knuller meg. Og ved heftig fingring til squirt.
Klitoris orgasmer: omtrent alle stillinger, der enten han eller jeg stimulerer klitoris mens vi knuller .

Men må sier at det tok meg ganske mange runder/år med sex før jeg opplevde min første orgasme under sex . Som ung jente fikk jeg nesten ingenting ut av sex, guttene var jo altfor uerfarne. Endret seg med alderen og når jeg begynte å ha sex med eldre og mer erfarne menn :)

Anonymkode: 44744...55e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått vaginal av å være på topp mens jeg vugger frem å tilbake.. Og ved å ligge slik som på bilde, en vri på misjonæren. 

men sjelden jeg klarer å få vaginal orgasme,  synes klitoris orgasme er bedre og enklere

20180318_202226.png

Anonymkode: 80504...6e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har fått vaginal av å være på topp mens jeg vugger frem å tilbake.. Og ved å ligge slik som på bilde, en vri på misjonæren. 

men sjelden jeg klarer å få vaginal orgasme,  synes klitoris orgasme er bedre og enklere

20180318_202226.png

Anonymkode: 80504...6e6


Ja det der er sykt digg! Så thruster man på mannens penis i stedet for at han thruster på deg, og han kan bruke kreftene på å stimulere klitt :) Men har hørt at man oppleves vid i den stillingen, og kjenner jo det selv også når jeg løfter underlivet opp på den måten når jeg fingrer meg :/

Anonymkode: 44744...55e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i misjonær med beina på skuldrene hans. stimulerer klitten samtidig.

Anonymkode: eb64e...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det da jeg var på toppen og da jeg lå ned og han oppe. Får det i hvilken som helst stilling.

Anonymkode: 3d161...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 18.3.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Jeg får orgasme hver gang jeg har sex. Får det ved at klitoris blir gnikket mot hans kropp, men penetreringen hjelper også mye på. Misjonæren eller at jeg sitter oppå er lettest for å treffe klitoris uten å måtte bruke hender.

Anonymkode: 0b299...8ce

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 22.24, AnonymBruker skrev:

har fått vaginal av å være på topp mens jeg vugger frem å tilbake.. Og ved å ligge slik som på bilde, en vri på misjonæren

Denne skjønte jeg ikke. Bildet viser jeg bare dama. Hvordan ligger/sitter/står mannen?

Anonymkode: ca653...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Jeg får orgasme hver gang jeg har sex. Får det ved at klitoris blir gnikket mot hans kropp, men penetreringen hjelper også mye på. Misjonæren eller at jeg sitter oppå er lettest for å treffe klitoris uten å måtte bruke hender.

Anonymkode: 0b299...8ce

Ja men da får du klitorisorgasme. Kan jo heller slikke og fingre først til jenta får det og så pule ordentlig etterpå. 

Anonymkode: e92f0...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Vaginale orgasmer:  Cat stillingen og der han står på siden av senga og knuller meg. Og ved heftig fingring til squirt.
Klitoris orgasmer: omtrent alle stillinger, der enten han eller jeg stimulerer klitoris mens vi knuller .

Men må sier at det tok meg ganske mange runder/år med sex før jeg opplevde min første orgasme under sex . Som ung jente fikk jeg nesten ingenting ut av sex, guttene var jo altfor uerfarne. Endret seg med alderen og når jeg begynte å ha sex med eldre og mer erfarne menn :)

Anonymkode: 44744...55e

Er nettopp derfor yngre jenter elsker å ha sex med oss menn som har passert 30. Erfaring er viktig for god sex.

Anonymkode: e92f0...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er nettopp derfor yngre jenter elsker å ha sex med oss menn som har passert 30. Erfaring er viktig for god sex.

Anonymkode: e92f0...413

Hadde et ons med en som var 30 år eldre enn meg da jeg var yngre. Han var kkke flinkere i senga enn andre jeg har hatt.

Anonymkode: b9905...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet i de fleste stillinger jeg har prøvd. Og det ved hjelp av klitoris-stimuli. Jeg har kommet tre-fire ganger uten å en gang ta på meg selv, og det var i cowgirl-stilling, der jeg gnikket meg fram og tilbake inntil kroppen. Og den stillingen der jeg ligger på rygg og mannen i mellom beina, sittende på kne. Jo hardere penetrering, jo større sjanse for at jeg kommer uten å ta på meg selv. :) Men det har som sagt ikke skjedd ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 19.23, AnonymBruker skrev:

hvilken stilling skjedde det i?

måtte du eller mannen stimulere klitoris med hånd/finger eller skjedde gjennom at klitoris ble stimulert indirekte??

Anonymkode: 92b2b...586

Alle vi har prøvd, uten klitt stimuli. Jeg et av de heldige som lett går vaginal orgasmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, SlemUlv skrev:

Alle vi har prøvd, uten klitt stimuli. Jeg et av de heldige som lett går vaginal orgasmer 

Skål🍷

Anonymkode: e92f0...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Fikk det da jeg var på toppen og da jeg lå ned og han oppe. Får det i hvilken som helst stilling.

Anonymkode: 3d161...c47

Samme her :) Får lettere vaginalorgasme enn klitorisorgasme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet ved vanlig misjonærstilling og ved å ri han. Men som oftest må det stimulering med fingre eller tung til for at jeg skal komme. Utenom de første gangene med en mann jeg virkelig liker. Da kommer jeg fort uten stimulering med fingre. 

Anonymkode: e8caa...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 19.23, AnonymBruker skrev:

hvilken stilling skjedde det i?

måtte du eller mannen stimulere klitoris med hånd/finger eller skjedde gjennom at klitoris ble stimulert indirekte??

Anonymkode: 92b2b...586

Får de beste orgasmene ved penetrering. Får det lettest under mannen, men får det oppå også - men da tar det ofte lengre tid.

Anonymkode: 8ec1d...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...