Gå til innhold

Til dere menn: når man er i forhold normalt at mannen blir stille noen dager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

vært sammen i 4 måneder. Vi hadde tre uker vi ikke så hverandre pga ferie/ barn og han ringte/ tekstet hele tiden.  Vi fikk en herlig helg sammen til slutt. Søndagen dro han tidlig hjem og jeg syntes det var litt rart når vi ikke hadde sett hverandre på en stund. Uka etter har han tekstet daglig, men det er tonet ned . . Ikke at han er glad i meg eller savner meg. Ikke ringt heller.

Jeg har ikke bombet han med tekstmeldinger og ikke ringt. Jeg har spurt om han har det bra og akseptert når han sier at denne uka har vært stressende. Fredag tekster jeg og spør om alt er i orden. Han svarer han har fått litt overdose i intensiteten de tre ukene fra hverandre og at det har vært mye med barna hjemme. Svarer at jeg forstår og måtte spørre siden det har vært veldig stille og at han dro tidlig på søndag så jeg lurte litt. Sa jeg var glad i han. Han svarte ikke på dette og ikke hørt noe hele helga.  Tenkte han trengte litt tid for segselv. Er dette helt normalt eller et rødt flagg?

 

takknemmelig for erfaringer/svar 

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier bare "Lytt til magefølelsen din".  Og min magefølelse sier at her er det noe galt. Han er muligens i ferd med å bakke ut av hele greia, men vil tenke litt godt igjennom det først. Det er bare det jeg får følelsen av når jeg leser historien. Beklager.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm får vel bare forberede meg. Han har vært mest på av oss to ukene vi var fra hverandre. « alt jeg tenker på er deg» « drømmer om deg på jobben» « får ikke nok av ansiktet ditt»  .. masse meldinger om savn og hvor heldig han er . Sagt han skal fortelle eksen ( barnemor) om meg siden det var naturlig å gjøre nå.

så ting kan virkelig bare endre seg så drastisk på en uke ?  Å ikke høre noe på to dager trigger jo magefølelsen .. men er redd for å overreagere. 

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge kjente dere hverandre før dere ble sammen? 

Anonymkode: 101ad...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en måned før vi ble sammen så ganske ferskt.  Første jeg tenkte var at det var hektisk og han sendte meg jo sms hver dag. At han trengte litt tid for seg selv er helt greit for meg. Kjenner bare jeg blir urolig når det har vært stille siden fredag. 

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her

fikk sms idag der han ønsket meg en god dag og at vi snakkes ikveld.

 

overreagerer jeg nå eller kan jeg forvente meg dumpesamtalen?  

 

Om noen har erfaringer vil jeg gjerne høre ☺️

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert rett og slett. 

Anonymkode: 458c5...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Siden det er barn i bildet så kan det ha noe å si, men om en virkelig liker en person så vil en i starten ha problemer med å ikke ville høre fra vedkommende. Man skal liksom ha sommerfugler i magen og skvette litt til når mobilen vibrerer i tilfelle det er en liten melding fra den man liker.

Jeg hadde sagt at jeg vil møtes og ta en prat. Om han ikke hadde respondert hadde jeg slettet nummeret og ikke att meg tilbake.

Hadde vi møttes hadde jeg sagt rett ut at jeg ikke er for disse lekene der en skal jakte og føle at det er masse stress og usikkerhet om hva den andre vil. Jeg er en stor jente så jeg takler å høre om du føler at dette ikke var det du var ute etter. Jeg vil han en mann som verdsetter og setter pris på meg og som vil ha meg i livet sitt. Sånn som du er nå så føler jeg ikke det og det er ikke det jeg ser etter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

 

han ringte meg på facetime ikveld. Han så kjempesliten ut. Snakket bare løst og fast en liten stund. Ble ikke noe særlig klokere men gir han litt tid og ser ann. Orker heller ikke spill og kaldt/ varmt forhold. 

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

 

han ringte meg på facetime ikveld. Han så kjempesliten ut. Snakket bare løst og fast en liten stund. Ble ikke noe særlig klokere men gir han litt tid og ser ann. Orker heller ikke spill og kaldt/ varmt forhold. 

Anonymkode: 45786...6ad

Virker som du er mer opptatt av hva han kan gjøre for deg, enn av hva du kan gjøre for han.

Anonymkode: 101ad...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

stelte til en helg hos meg med favorittmaten hans , god vin og kjøpte gave med fra ferien.  Jeg har ofte blitt kalt dumsnill. Kan skjønne at du tenker sånn utfra hva jeg skriver, men har ikke lagt press eller mas på han. Jeg blir bare usikker når det er tonet ned hele uka etter en sånn helg og stillhet i to dager.  Vi har ikke kranglet eller noe drama.  Bare lurte på om det er normalt at menn tar « pustepauser». 

Håpet på noen erfaringer fra andre :) 

 

 

 

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om press og mas, men om hvordan du formulerer deg til oss.

Anonymkode: 101ad...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts

mulig jeg ikke er så flink til å formulere meg . Prøvde å lage innlegget kort og konkret.  

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har han fortalt om deg til eksen da? Kanskje det ble drama og han velger å unngå det? 🤔

Anonymkode: 73c3b...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

han har hatt ungene sine mye og er veldig flink. Ser han stiller opp mye for eksen som jeg roser han for. Synes hun ber om mye men legger meg ikke borti hvordan de ordner seg imellom. Hun fikk ny kjæreste ganske tidlig etter bruddet men han ser ikke ut til å ga noe imot det.Personlig ville jeg snødd inne på finnemarka før jeg ba eksen om hjelp. Hehe.

får ikke inntrykk av at hun ville laget noe bråk om meg men man vet jo aldri. Ser han er sliten så har bare sagt jeg forstår og at jeg er glad i han.

dating er ikke så lett nå. Jeg er nok preget av usikkerhet og søker trygghet når han trenger tid til stresset i livet sitt. Redd for å bli tatt for gitt igjen.

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner meg litt igjen i beskrivelsen du gir av han. Tenker det beste du gjør er å ta et par skritt tilbake, og gi han tid til å finne ut av "ting"...😊 Da tror jeg sjansen for at han kommer tilbake er større enn om du er veldig "på"...  Sitter selv i en slik situasjon nå, og kjenner at jeg savner han nå som han ikke er konstant på med meldinger osv... 

Lykke til..😊

Anonymkode: a8ee7...579

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:

Lykke til du også :) 

ikke så gøy å bli usikker, men tror neppe det blir bedre av å mase/spørre . Får håpe vi bekymer oss unødig <3

 

Anonymkode: 45786...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...