Gå til innhold

Mannen tenner på cuckolding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært gift med mannen min i snart åtte år. De siste par årene har han blitt mer og mer tiltrukket av tanken og fantasien med å se meg med en annen mann, spesifikt menn med svære peniser. Er det flere kvinner som har opplevd disse fantasiene fra partneren sin?

Anonymkode: d8551...605

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!

 

Stor fantasi/drøm

Anonymkode: cb61d...0b6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Han elsker deg ikke mer. :(

 

Anonymkode: e2fd1...b41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist. Han elsker deg ikke mer. :(

 

Anonymkode: e2fd1...b41

Eller han elsker hun så mye at han er villig til å la hun nyte en ordentlig kuk? 

Anonymkode: 43e13...c17

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenning

Pirrende

Krydder

Anonymkode: cb61d...0b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg har ingenting imot det, tvert imot. :) Jeg synes også det er pirrende..men det er ikke det med en gigantisk kuk da som pirrer meg da - mannen min har en akkurat passende en. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist. Han elsker deg ikke mer. :(

 

Anonymkode: e2fd1...b41

Det gjør han nok, så det er jeg ikke bekymret for. 

Anonymkode: d8551...605

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Nicathv skrev:

Ja. Jeg har ingenting imot det, tvert imot. :) Jeg synes også det er pirrende..men det er ikke det med en gigantisk kuk da som pirrer meg da - mannen min har en akkurat passende en. ;)

Har egentlig ikke noe i mot det selv. Etter flere samtaler om emnet med han, og diverse rollespill, synes jeg ikke fantasien er «så på trynet» som jeg først syntes da han fortalte meg om fantasien for første gang. Og jeg har på mange måter lært meg å like det litt.Alt det til tross for at penisen til min mann ikke er liten. 

Anonymkode: d8551...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør han nok, så det er jeg ikke bekymret for. 

Anonymkode: d8551...605

Nei, det gjør han jo ikke når han ikke blir sjalu av tanken på en annen mann som rører deg eller forteller deg at du er hans. 

Anonymkode: e2fd1...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert liten tiss. Eller homo.

Anonymkode: b2b3f...903

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør han jo ikke når han ikke blir sjalu av tanken på en annen mann som rører deg eller forteller deg at du er hans. 

Anonymkode: e2fd1...b41

Jeg synes det er trist hvis å være sjalu er den eneste måten man viser at man elsker partneren sin.

Mannen min viser meg på så mange måter hver dag at han elsker meg, at jeg ikke har noe å frykte bare fordi mannen min synes at tanken på at dama han elsker og synes er verdens sexieste, har sex med andre menn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne tråden var det mye gørr. 

Anonymkode: 17d94...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør han jo ikke når han ikke blir sjalu av tanken på en annen mann som rører deg eller forteller deg at du er hans. 

Anonymkode: e2fd1...b41

Ikke helt slik det funker. Vi er alle forskjellige, og selv om normalen er et monogamisk parforhol der sex kun utspiller seg med mann og kone, så trenger ikke det bety at alle har de samme mentale forutsetninge for å kun forholde seg til normalen. 

Jeg har ikke hatt sex med noen andre enn min mann siden vi ble sammen, og dette er strengt tatt kun en fantasi i hans hode. Tviler forsåvidt også på at det blir noe mye mere enn det. Betyr det at vi ikke har sex? Nei. Vi har fortsatt god og romantisk sex sammen. Men noen ganger ønsker han rollespill som handler om hans fantasi, og det ønsket oppfyller jeg. 

Dette er ikke noe mindre eller mere seriøst enn to mennesker som er glade i hverandre som leker med sex. 

Anonymkode: d8551...605

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, #Hannkatt# skrev:

50% av alle menn har denne fantasien...

Jøss. Synes det hørtes mye ut

Anonymkode: d8551...605

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, heldigvis ikke. Da hadde jeg følt at han ikke elsket meg like høyt som før og blitt usikker i forholdet, selv om jeg vet at det ikke nødvendigvis hadde vært tilfelle for de med disse fantasiene. Jeg har også funnet ut at jeg må ha følelser når jeg skal ha sex, så vi kunne ikke levd ut fantasien hans uten å risikere ekteskapet vårt.

Men det er bra at han er åpen om fantasiene sine. Om du ikke vil gjennomføre fantasien så kan dere rollespille, f.eks at du kjøper større sexleketøy som du bruker på deg selv, og han får bare se på. Eller at han spiller elskeren og har på seg en sleeve (som vi hører så masse om her inne) og du sier hvor mye bedre han er en mannen din. Sikkert mye annet du kan gjøre uten å leve ut fantasien hans om du ikke vil, men som kan være gøy uten å gå over din grense.

 

Anonymkode: c1049...819

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som yngre, ble jeg "lurt" til å bli med som extramann til et middelders par som jeg leide hos. Det var ikke noe cuckoldgreier, der man fornedrer og håner ektemannen.  Det hadde seg sånn at mannen var alkis med hjerteproblem, og derav impotent.                             Jeg ble konas elsker med hans godkjenning. Kona var sulteforet, og derav sprengkåt. Noe som kompanserte for et heller falmet utseende, men kroppen va ok for alderen                                                                                                                                        Det gikk bra i førsten, men så begynte de å mase om at han skulle se på.         Jeg var ganske lunken til hele greia, men de overtalte meg til å prøve.                                                                                                           Men ærlig talt, dette var ikke noe for meg nei. Ligge der å prøve å ha god sex, mens en gammel blekfet gubbe sitter å drar i sin halvdøde pikk bare en god meter unna.  Nei Takk ! 

Enda jeg var i midten av 20-åra, og fikk ståpikk av det, meste så hadde jeg ikke noe tenning  av dette.

Anonymkode: bd894...9bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, heldigvis ikke. Da hadde jeg følt at han ikke elsket meg like høyt som før og blitt usikker i forholdet, selv om jeg vet at det ikke nødvendigvis hadde vært tilfelle for de med disse fantasiene. Jeg har også funnet ut at jeg må ha følelser når jeg skal ha sex, så vi kunne ikke levd ut fantasien hans uten å risikere ekteskapet vårt.

Men det er bra at han er åpen om fantasiene sine. Om du ikke vil gjennomføre fantasien så kan dere rollespille, f.eks at du kjøper større sexleketøy som du bruker på deg selv, og han får bare se på. Eller at han spiller elskeren og har på seg en sleeve (som vi hører så masse om her inne) og du sier hvor mye bedre han er en mannen din. Sikkert mye annet du kan gjøre uten å leve ut fantasien hans om du ikke vil, men som kan være gøy uten å gå over din grense.

 

Anonymkode: c1049...819

Å Rollespille nytter ingenting. Det handler om å være kontrollert sjalu og kåt samtidig. Han vil ha en kone som er sterk og selvbevisst. Ene som er litt løs og promiskuøs. Han elsker ho over alt, en kvinne kan ikke ønske seg mer. Han fantasier ikke om andre kvinner. Han har denne fantasien med henne og han vil være trofast. 

Mange kvinner er utro uten dårlig samvittighet. Mange kvinner er utro i fylla uten følelser. Det er nesten vanlig at kvinner er utro. Hvorfor kan hun ikke være utro med samtykke av mannen sin?! Dette er en sjanse til å ha et godt forhold og ha et bra sexliv. 

Informere deg om Cuckolding. For eksempel Cuckold.no eller andre sider. Snakke mye med han. Sette grenser med han, men ikke dømme han.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...