Gå til innhold

Store bryster her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...som fikk meg til å tenke på et annet vakkert

Spoiler

sjødyr...
file.jpg

 

Anonymkode: 2f796...747

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er relevant. Sier bare litt om meg selv for å være høflig samt at jeg snakker sant. Lettere å svare en som er hyggelig enn en nerd. Er jo ikke noen kontaktannonse selv om man sier bittelitt om seg selv vel?

Anonymkode: f0709...6a5

Hm.. du er kanskje veldig nye her inne eller på ett diskusjosforum. Det vanlige er at en tar opp ett sakelig tema og en problemstilling og så stiller ett spørsmål. En forteller bare det om seg selv som det er viktig folk vet for å kunne svare på spørsmålet.

Hva med å skrive : Hei, jeg er, som mange menn, glad i store bryster. Men så lurer jeg er det tungt å ha store bryster ? Er det mest ubehagelig eller det noen som liker å ha store bryster og er stolte av dem ? Håper dere er det

Da viser du at du ikke bare er opptatt av deg selv og det du tenner på, men har noe du lurer på også. og viser at du skjønner dem du prater til og har empati. Du fremstår ikke helt bra her. Og det er folk kicker sånn på. Ta det til deg og lur på hvordan du kan gjøre ting anderledes

En tråd bare for å fortelle hva du tenner på er ikke en diskusjon og hører ikke til på ett diskusjonsforum. Mener jeg.

 

Anonymkode: fc1d7...914

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trikken skrev:

Hva skjer her, kan man ikke bare la han ha tråen uten all kritikken. Spesielt, lag deres egen hat tråd istede for ødelegge denne, uansett hvor teit dere syns det er.

Snill du gode kvinne :hjerte:

Anonymkode: f0709...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. du er kanskje veldig nye her inne eller på ett diskusjosforum. Det vanlige er at en tar opp ett sakelig tema og en problemstilling og så stiller ett spørsmål. En forteller bare det om seg selv som det er viktig folk vet for å kunne svare på spørsmålet.

Hva med å skrive : Hei, jeg er, som mange menn, glad i store bryster. Men så lurer jeg er det tungt å ha store bryster ? Er det mest ubehagelig eller det noen som liker å ha store bryster og er stolte av dem ? Håper dere er det

Da viser du at du ikke bare er opptatt av deg selv og det du tenner på, men har noe du lurer på også. og viser at du skjønner dem du prater til og har empati. Du fremstår ikke helt bra her. Og det er folk kicker sånn på. Ta det til deg og lur på hvordan du kan gjøre ting anderledes

En tråd bare for å fortelle hva du tenner på er ikke en diskusjon og hører ikke til på ett diskusjonsforum. Mener jeg.

 

Anonymkode: fc1d7...914

Takk for oppklaringen. Nå var du snill. Ja, jeg er helt ny her. Tusen takk for at du var voksen og forklarte meg dette veldig fint. Hører ingensteds hjemme de fæle kommentarene jeg har fått. Du er en flott kar du. Takk. Håper egentlig at moderator egentlig bare kan fjerne alle disse trådene uten konsekvenser for noen - så kan jeg starte en ny tråd og formulere meg på en annen måte :)

Anonymkode: f0709...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for oppklaringen. Nå var du snill. Ja, jeg er helt ny her. Tusen takk for at du var voksen og forklarte meg dette veldig fint. Hører ingensteds hjemme de fæle kommentarene jeg har fått. Du er en flott kar du. Takk. Håper egentlig at moderator egentlig bare kan fjerne alle disse trådene uten konsekvenser for noen - så kan jeg starte en ny tråd og formulere meg på en annen måte :)

Anonymkode: f0709...6a5

Bare hyggelig. Nei, noe urettferdig å kaste seg over deg bare fordi du formulerer deg uvant for de som er her. Lykke til videre. Lite tips: vent litt med ny storpuppetråd. Jeg tror du har skap så furore her nå at uansett hvordan du formulerer deg om samme tema nå, vil de kjenne deg igjen og gjøre narr... Dessverre. Men kanskje du lurer på noe annet mens du venter på å bli glemt .. ? he he. Igjen lykke til.

Hilsen Dame

Anonymkode: fc1d7...914

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for oppklaringen. Nå var du snill. Ja, jeg er helt ny her. Tusen takk for at du var voksen og forklarte meg dette veldig fint. Hører ingensteds hjemme de fæle kommentarene jeg har fått. Du er en flott kar du. Takk. Håper egentlig at moderator egentlig bare kan fjerne alle disse trådene uten konsekvenser for noen - så kan jeg starte en ny tråd og formulere meg på en annen måte :)

Anonymkode: f0709...6a5

Se, der møtte du  forståelse. Kanskje han kan fortelle deg om puppene sine?

Anonymkode: e1f09...646

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for oppklaringen. Nå var du snill. Ja, jeg er helt ny her. Tusen takk for at du var voksen og forklarte meg dette veldig fint. Hører ingensteds hjemme de fæle kommentarene jeg har fått. Du er en flott kar du. Takk. Håper egentlig at moderator egentlig bare kan fjerne alle disse trådene uten konsekvenser for noen - så kan jeg starte en ny tråd og formulere meg på en annen måte :)

Anonymkode: f0709...6a5

Har du sett bildene her på kåge i den StorePuppeTråden?

Anonymkode: 2f796...747

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^

Fortidlig aprilsnaaaarrrr, beklager ts.

Anonymkode: 2f796...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for oppklaringen. Nå var du snill. Ja, jeg er helt ny her. Tusen takk for at du var voksen og forklarte meg dette veldig fint. Hører ingensteds hjemme de fæle kommentarene jeg har fått. Du er en flott kar du. Takk. Håper egentlig at moderator egentlig bare kan fjerne alle disse trådene uten konsekvenser for noen - så kan jeg starte en ny tråd og formulere meg på en annen måte :)

Anonymkode: f0709...6a5

Jeg skal gi deg svar Jeg, så du slipper å opprette ny tråd:

For mange går det helt fint med store bryster, for andre er det litt tungt men det går Bra, og for enkelte er det så tungt at det fører til plager i rygg og nakke at de må ta brystreduksjon.

Sånn, da har du fått ordentlig svar og kan droppe flere tråder!😊

Anonymkode: d5cdb...c25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Axl said:

Jeg trodde det var du TS som hadde store bryster.

Axl, du er genial!!

Men da burde tråden blitt postet på helseforumet evt. "Klær, sko og mote", så hadde ts sluppet kjedelige misforståelser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ichiko skrev:

Axl, du er genial!!

Men da burde tråden blitt postet på helseforumet evt. "Klær, sko og mote", så hadde ts sluppet kjedelige misforståelser.

Jeg vet jeg er:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^^

Fortidlig aprilsnaaaarrrr, beklager ts.

Anonymkode: 2f796...747

wtf:link:

Anonymkode: f0709...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor store er store bryster? 

Anonymkode: 1bd1a...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiger1974
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor store må man ha? 

Anonymkode: 1bd1a...eac

Jeg har et minstekrav på 90P :) Hva med TS? 

Endret av Tiger1974
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Tiger1974 skrev:

Jeg har et minstekrav på 90P :)

Der røpte du nicket ditt?

Anonymkode: d5cdb...c25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Jeg har et minstekrav på 90P :) Hva med TS? 

:)

Anonymkode: 2f796...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du høre om kvinners bryster, ts?

Hvorfor kaller du deg kvinne på nicket ditt, mens du i tråden forteller at du er mann?

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn, meg inkludert liker store bryster. Jeg liker små også, ja og medium og alt imellom.

Kaptein obvious.

Anonymkode: 18886...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...