Gå til innhold

Kan jeg godta at dama gjør det her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle fine damer på kvinneguiden

Jeg har et problem og fått inntrykk av at her er det mange ærlige, snille damer.

Før jeg fortsetter vil jeg bare si at jeg er mann. 

Jeg har en kjæreste som jeg er utrolig glad i, og som betyr alt for meg! Det er kun ett problem, hun er veldig glad i å dra på byen med de single venninne sine. Når hun er ute så hører jeg aldri noe fra henne. Hun er alltid kjempe full og forteller ingenting om hva hun har gjort når hun kommer hjem. Misforstå meg rett det er helt greit at hun er ute med venninnene sine, men synes det er litt kjipt å se mystoryen på snap hvor hun er med mange gutter jeg aldri har sett eller hørt om før. Vil på ingen måte si jeg er sjalu, men kjenner det her stikker litt når ikke tar seg tid til å svare meg. 

Hver gang jeg har prøvd å ta det opp med henne, sier hun bare at det er mange som har telefonen hennes, noe jeg synes er litt rart når det er veldig tydelig at det er hun som filmer mystoryene.

Hva synes dere jeg burde gjøre? 

Mvh frustert kjæreste

Anonymkode: cd07c...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke gjøre akkurat det samme selv, og se hvordan hun reagerer? Det er jo ikke akkurat utroskap, men det er allikevel ganske respektløst. Dere trenger å prate om hvor grensene deres går for hva som er greit å gjøre.

Anonymkode: c20b2...da5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke godtatt det av kjæresten min, og kunne aldri holdt på sånn selv når jeg er sammen med noen. 

Anonymkode: ecb67...524

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter jo in the moment og nyter tid med venner, koble av fra ukedagene, da er det ikke sånn at man til enhver tid eller nødvendigvis gjennom hele kvelden er i modus for å plutselig holde seg døds seriøs, sone ut fra samværet og dykke ned i mobilen for å sende kjæresten sin en melding.
Jeg tenker at så lenge hun aldri har gitt deg noen grunn til å ikke stole på hun så bør du jo bare unne hun vennindetid og la hun være i fred!

Om hun hadde vært utro mot deg før, skjult samtaler i det daglige etter hver helg med nye guttevenner osv så hadde det vært noe (HELT) annet og da skulle hun selvfølgelig tatt hensyn til deg og usikkerhetene, helst holdt seg hjemme men i det minste sende melding, men akuratt som at du foretrekker kompistid når du først er med kompiser og ikke måtte si "sorry vent litt" og sende en sms til dama når hun ikke engang har grunn til å være skeptisk , så bør hun også få ha sin vennindetid.

Er man på byen vil det alltid være gutter der, men jeg kan signere på at mange av oss går på byen for å være med venninder og ikke flørte med guttene selvom det er gutter der. Man blir som en stor gjeng og tenker ikke engang på gjengen som "gutter og jenter", bare som "kule folk å prate fylleprat og sjit med".

 

Anonymkode: 572ae...85c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Jeg kommuniserer aldri med mannen på byen eller han med meg. Vi bor sammen og ser hverandre hele tiden. På byen er jeg ute med venner. Ferdig snakket. 

Har kommet hjem småfull og jeg hopper også rett i dusjen for jeg føler meg mye bedre helt nydusjet med ren pysj etter en tur på byen med svette og alkohol og skrubbe bort makeup og hårprodukter. Deiligere å våkne opp litt freshere.

Har aldri flørtet eller vært utro.

Men nach er strengt forbudt her for begge parter. Vi går hjem når utesteder stenger og sover i egen seng.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er respektløst og fly på byen på den måten når man har kjæreste. Hvorfor er du aldri med? Og er dette noen få ganger i løpet av året eller er det HVER helg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer helt at telefonen min eksisterer når jeg er ute og drikker, men nå er jeg singel da så det er ingen som venter på meg hjemme. Nå er det jo tydelig at hun ikke glemmer telefonen sin, men det er nok vanlig å ikke ha kontakt med kjæreste sin hjemme likevel, kanskje bortsett fra helt i begynnelsen av forholdet. Er man ute, så er man ute og er opptatt, da sender man ikke masse meldinger med den personen som ikke er der. Det jeg reagerer på her er at hun ikke snakker med deg om ting hun gjør og de hun er sammen med. Ikke fordi hun er pliktig til å informere deg om alt som skjer, men det er vel vanlig å prate om kvelden sin enten når man kommer hjem eller dagen derpå. Hva man gjorde, hvem man var sammen med, hvor man dro, om det skjedde noe spesielt eller bare rett og slett om man hadde det fint iløpet av kvelden. Prøver du å spørre henne hvordan kvelden var, eller nekter hun helt å snakke om det? 

Anonymkode: ee6a5...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 7.48, GoldenLioness skrev:

Jeg kommuniserer aldri med mannen på byen eller han med meg. Vi bor sammen og ser hverandre hele tiden. På byen er jeg ute med venner. Ferdig snakket. 

Har kommet hjem småfull og jeg hopper også rett i dusjen for jeg føler meg mye bedre helt nydusjet med ren pysj etter en tur på byen med svette og alkohol og skrubbe bort makeup og hårprodukter. Deiligere å våkne opp litt freshere.

Har aldri flørtet eller vært utro.

Men nach er strengt forbudt her for begge parter. Vi går hjem når utesteder stenger og sover i egen seng.

 

vaske av deg dine syndfulle gjerninger før du blir oppdaget :lur: håhå

Anonymkode: f48c0...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Dette er potensielt et stort rødt flag ts. Har vært på byn og sett slike venninnegrupper med damer som har kjæreste mange ganger, og de flørter med andre menn, lar mennene spandere drikke på seg osv. Damene som ikke er interessert i oppmerksomhet fra andre menn er som regel de som drikker minst, og de som bare går tidlig hjem. Det at damen din drikker seg kjempefull, og at det er ukjente menn rundt henne hver gang er et veldig dårlig tegn. Hun gidder ikke engang å snakke med deg om dette, og tar null hensyn. På dette punktet er jo du i et forhold hvor hun styrer premissene, og går du inn og setter foten ned her kommer det mest sannsynlig til å bli rabalder. Jeg mener det er veldig naivt å ikke være skeptisk her. 

En ting du burde tenke på er om dette er noe hun har gjort hele tiden mens dere har vært sammen, eller om det er nylig eller en stund siden hun begynte å dra på byn. Jeg har sett mange damer begynne å sosialisere seg, og dra ut på byn i en periode før de gjør det slutt med kjæresten sin. De er rett og slett lei av forholdet, og ønsker nye impulser. Ville ikke funnet meg i oppførselen hennes i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett videoene, så om de viser noe som ikke er greit, vet jeg ikke. Men jeg tenker at hvis hun har gått over streken med noen gutter, så hadde hun nok ikke lagt det ut på mystory.....

Anonymkode: fffb1...707

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit. Selv om jeg er på byen med venninner synes jeg det er veldig hyggelig å ha kontakt med kjæresten min og sende han noen oppdateringer om hva som skjer:) Det vet jeg han setter pris på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

vaske av deg dine syndfulle gjerninger før du blir oppdaget :lur: håhå

Anonymkode: f48c0...3aa

Ikke meg som skrev det, men det værste jeg veit er å våkne opp fyllesyk og håret stinker sigg og ånden alkohol og sminken har ødelagt huden min for de neste 6 dagene. Dusjer også alltid så fort jeg kommer inn døra etter å ha vært på byen.

 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke sett videoene, så om de viser noe som ikke er greit, vet jeg ikke. Men jeg tenker at hvis hun har gått over streken med noen gutter, så hadde hun nok ikke lagt det ut på mystory.....

Anonymkode: fffb1...707

Enig


Når man er med kjæresten resten av dagene og tiden så må man få litt fritid med venner å bare fokusere på vennene og ikke istte med snuta nedi mobilen og formulere meldinger til kjæresten DA også.

Anonymkode: 572ae...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke så mye kontakt når vi er uten hverandre på byen, men vi sender melding om vi velger å dra på nach, sånn at ingen blir bekymret. Men når vi kommer hjem eller neste dag så pleier vi å fortelle hva som skjedde og om man hadde det gøy o.s.v. Det hender jo at vi treffer på nye mennesker når vi er ute, spesielt om vi fester med single folk som er åpen for en flørt. Men jeg tar aldri mot drinker fra noen som flørter med meg, og mannen spanderer aldri på damer. 

Jeg er sjalu, så jeg hadde blitt kjempe paranoid om han var omringet av masse forskjellige damer og ikke ville fortelle meg om dem eller festen. Jeg tror ikke han ville vært utro. Men jeg hadde lurt på hva som var så ille at jeg ikke fikk vite noe om festen, og lurt på om han hadde tråkket over våre grenser. Spesielt om de jentene var med på nash også. Hadde nok sett for meg ganske mye rart og uanstendige ting bare for at han nektet å fortelle noe. Selv samboeren min som ikke er sjalu i det hele tatt, hadde nok reagert litt om jeg postet mange bilder med fremmede mannfolk, og ikke ville snakke om festen i det hele tatt. Ikke for at han ikke stoler på meg, men jeg hadde jo delt mye bilder fra festen uansett, så hvorfor er det nå en hemmelighet.

Jeg er for sjalu til at jeg hadde taklet om han flørtet, tok bilder med masse damer og f.eks spanderte drinker og dro på nach med dem. Det er hyggelig å bli kjent med nye folk, men vi er jo hovedsakelig ute for å ha det gøy med vennene våre. Og jeg liker at samboeren min ikke er en som liker å flørte masse og må ha oppmerksomhet fra andre. Han syns nok det er hyggelig at han enda han sjans, men han sier også fort i fra at han er i forhold og ikke interessert.

 

Anonymkode: 7284b...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...