Gå til innhold

Ferie tips for familie på 4 sommer/høst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I år er det på tide med en skikkelig ferie igjen sommer / høst. 2 barn 15 og 11 år. 

Noen som har noen forslag til plass og hotell? Har tenkt masse Croatia,Mexico, Kypros osv, men vi synes det er veldig vanskelig. 

Alle forslag og tips mottas med takk😀

Anonymkode: 5987f...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I år er det på tide med en skikkelig ferie igjen sommer / høst. 2 barn 15 og 11 år. 

Noen som har noen forslag til plass og hotell? Har tenkt masse Croatia,Mexico, Kypros osv, men vi synes det er veldig vanskelig. 

Alle forslag og tips mottas med takk😀

Anonymkode: 5987f...c75

Uansett pris?

Anonymkode: e96e0...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kypros er fortsatt varmt langt ut på høsten. Jeg har vært i nærheten av Fig Tree Bay og syns det var fint der. Ellers har jeg hørt det er fint ved både Limassol og Larnaca

Anonymkode: 38e56...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer: Her ville jeg benyttet anledningen til å reise langt. USA, Mexico, Asia (Thailand, Vietnam, Filippinene, Indonesia, ...). Dersom jeg kun hadde hatt høstferien til rådighet, ville jeg reist i Europa. Slik at minst mulig tid går bort til å fly. Vi planlegger høstferie med familien på 4 nå. Ser for oss Rhodos, ble litt skeptisk til Kroatia etter å ha lest om været der i oktober....

Jeg ble helt betatt av Kapp Verde da jeg googlet litt forleden. Har kjempelyst til å ta høstferien der! Men de norske charterselskapene flyr dit bare om vinteren, ser det ut til :-( Så man må reise gjennm et utenlandsk charterselskap for å få oktobertur. Da blir det mye tid og penger som går bort i reise til det landet først, med overnatting (charterflyene jeg så på gikk grytidlig om morgenen), og så videre med charter. Men om man gjør det slik, er hele verden åpen for ens føtter, plutselig. Ikke bare de få destinasjonene som norske charter-selskaper tilbyr i høstferien...

Anonymkode: 8ee8e...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er lurt at du opplyser litt mer om

- Budsjett
- Tidsramme
- Hva liker dere å gjøre? Skal det være en ren avslappingsferie/badeferie?
- etc.

Anonymkode: 25039...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...