Gå til innhold

Utfryst av jenter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en gjeng som driver av å utfryser meg skikkelig diskre, men jeg orker ikke late som om jeg egentlig bryr meg. Sannheten er at det gjør skikkelig vondt! Hun ene kjente jeg aldri, men hun virker sykt bitter over at jeg har hooket med typen hennes(før de ble sammen). Virker som bare to av de andre har slengt seg på og misliker meg uten grunn, jeg synes det er så enormt ubehagelig å se de.. Hun siste har jeg faktisk dessverre kranglet med.

Dette er et lite sted med alltid de samme folka på byen, kjenner jeg blir så lei meg av å se de! Har noen noe tips? Jeg takler sånt veldig dårlig merker jeg..

Lurer også på: hvordan får jeg bestemme hvem jeg selv vil se på kartet på Snapchat? Blir gal av å stadig se de der og bli mint på dette..

Jente, 25

Anonymkode: 70427...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg ikke vil slette de fra snap: da virker det som jeg bryr meg skikkelig..

Anonymkode: 70427...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er 25 år gamle og driver på sånn? Kom igjen. Slett dem fra alt mulig og bruk tiden din på noe annet. Hva så om de ser at du har slettet dem? Det er jo ikke rart om du gjør det

Anonymkode: 79f2e...6d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Jeg trodde innlegget var fra ei som var sånn 14-18 år eller noe. 25 år? Da vet du hva du gjør - du har minst mulig med dem å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder har ingen grenser. Jeg skjønner deg godt! Jenter er bitches... Vil heller si at det er de jentene som er barnslige hvis de også er rundt 25 år. 

Hva hvis du klarer å få hun du hooket opp med typen til (før de ble sammen) for deg selv så du kan prate med henne? 

 Er enig med deg at du ikke skal vise at du blir påvirket. Men hva med å slette de fra snap og så vise at du klarer deg veldig bra uten dem? Så kan de se at du har det gøy på byen med andre mennesker😊

Anonymkode: 3f3e5...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ikke liker meg er det umulig å snakke med, prøvde for ei litta stund sia. Får vel bare slette, men huff! Det er ei veldig litta bygd, så synes ikke det er veldig kult! :/ men, blir helt sprø over at jeg blir mint på de på snap..

Anonymkode: 70427...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alder har ingen grenser. Jeg skjønner deg godt! Jenter er bitches... Vil heller si at det er de jentene som er barnslige hvis de også er rundt 25 år. 

Hva hvis du klarer å få hun du hooket opp med typen til (før de ble sammen) for deg selv så du kan prate med henne? 

 Er enig med deg at du ikke skal vise at du blir påvirket. Men hva med å slette de fra snap og så vise at du klarer deg veldig bra uten dem? Så kan de se at du har det gøy på byen med andre mennesker😊

Anonymkode: 3f3e5...b21

Det er en del bitchy gutter også da. De er det bare på en litt annen måte. 

Anonymkode: 9f0f5...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg ikke vil slette de fra snap: da virker det som jeg bryr meg skikkelig..

Anonymkode: 70427...ab6

Herregud for et snevert miljø. Hadde vært glad hvis jeg slapp å ha kontakt når alle krangler. :sjokk: 

Gud hjelpe meg. :redd: 

Anonymkode: 9f0f5...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sjokoladeknask skrev:

Jeg trodde innlegget var fra ei som var sånn 14-18 år eller noe. 25 år? Da vet du hva du gjør - du har minst mulig med dem å gjøre. 

Kanskje ikke bare-bare i ei bygd da. Det var det hun presiserte at det er ikke like enkelt når hun bor på et såpass lite sted. 

Anonymkode: 9f0f5...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...