Gå til innhold

Hvordan oppnå trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt trekant, eller mulighet for det, hvordan skjedde det? Jeg er singel og har lyst til å prøve det, men usikker på hvordan jeg kan gå frem uten å lage pinlig stemning eller gjøre andre utilpass... I utgangspunktet så tenker jeg to gutter, for jeg har aldri hatt sex med en jente før og føler to nye ting blir litt mye på en gang? 

Anonymkode: af64e...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes forum for det også, prøv å finn et med seriøse folk. :) 

Eller så er det vel et spesielt miljø du må inn i med mindre du kjenner to gutter som er gira på sånn. Flere hankjønn som ikke takler tanken på å være i samme seng som en annen fyr samtidig også.:fnise:

Anonymkode: 02170...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes forum for det også, prøv å finn et med seriøse folk. :) 

Eller så er det vel et spesielt miljø du må inn i med mindre du kjenner to gutter som er gira på sånn. Flere hankjønn som ikke takler tanken på å være i samme seng som en annen fyr samtidig også.:fnise:

Anonymkode: 02170...d0f

Har du noen eksempler på slike forum? Kanskje det er vanskelig å finne to gutter... Jeg ønsker i utgangspunktet at det er noe som skal skje litt mer spontant, men aner ikke hvordan det skal skje eller hvordan jeg kan lese situasjonen og alt det der. Om jeg aktivt går inn for det så tenker jeg at presset og nervøsiteten vil bli litt mye.

Anonymkode: af64e...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett profiler på tinder, to gutter, som søker jente til trekant, og skriver at de er to kamerater som søker jente for trekant.
Du kan jo lage en profil å skrive at du er jente som søker to kamerater til trekant? Skriv teksten på selve bildet, og ikke bare i profilteksten, eller legg et illustrasjonsbilde fra nett som profilbilde med en kvinne og to menn som forguder henne :)
Sånne profiler pleier å ha bare bilde av kroppen og ikke ansiktet, siden mange er redd for å bli gjenkjent, men da får man match med de som er interessert i ideen og kan utveksle bilder etter match :) 

Vet også om menn som søker etter dette på byen, og tror seriøst ikke et eneste kompispar hadde sagt nei om en jente hadde spurt om begge ville bli med , eller dratt på nach med en jente og hun begynte å rote med han ene, og fortsatte å flørte med han andre å spørre de om de hadde hatt trekant før og vise de at det er dit du vil dra stemningen, så vil de garantert bare synes det er spennende og bli med, og ikke si nei takk.


 

Anonymkode: e7ff3...022

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en FF og vi meldte oss på en sexdating side, ikke noe problem å få med noen der. Jeg syntes det var trygt å ha med en jeg kjenner, vet ikke om jeg hadde turt å møte to ukjente menn. 

Anonymkode: 26b22...e1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet også om menn som søker etter dette på byen, og tror seriøst ikke et eneste kompispar hadde sagt nei om en jente hadde spurt om begge ville bli med , eller dratt på nach med en jente og hun begynte å rote med han ene, og fortsatte å flørte med han andre å spørre de om de hadde hatt trekant før og vise de at det er dit du vil dra stemningen, så vil de garantert bare synes det er spennende og bli med, og ikke si nei takk.

Det er helst på en slik måte jeg skulle ønske det kunne skje, for presset blir mer borte da det skjer mer "spontant".. Vet ikke om jeg er helt komfortabel med å planlegge et treff med to stykk over nettet egentlig. Men jeg ønsker ikke å tråkke over grensen til noen og gjøre de ukomfortabel. Hvordan kan jeg hinte frem at det er det jeg ønsker, og lese situasjonen om de også vil? Tanken på å treffe et kompispar og dra på nach hjem til en av de eller om de bor sammen (er student) også ender vi opp alle sammen er så sinnsykt pirrende.. Jeg er ikke den mest attraktive jenta akkurat, så det blir nok bare med fantasien men det hadde vært så spennende å få oppleve det

Anonymkode: af64e...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå frem på følgende måte;

1. Når du befinner deg på café eller er utested så lag parringslyder. Prøv å etterligne f.eks duene. Alle med samme behov vil føle seg tiltrukket.

2. Dersom du er på et sted med dansegulv, evnt bardisk eller i kassen på cafeén så ta en paringsdans mens du gjør sirkelbevegelser med underarmene.

3. Dans salsa mens du gjør overnevnte. Er du usikker på hvordan å danse så kan du stikke en tusj inn i rumpa og prøve å skrive navnet ditt på veggen bak.

4. Ei lokalet. Rop ut navnet ditt mens du kaster en bunke visittkort i lufta. De intr vil kaste seg over som småbarn med russekort.

5. Profit

Anonymkode: 4b5dc...002

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trådstarter en mann eller dame? Bare lurer.

Anonymkode: 4faf2...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er trådstarter en mann eller dame? Bare lurer.

Anonymkode: 4faf2...044

Dame

Anonymkode: af64e...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt med to damer + meg og har delt ei dame med en kamerat en gang.

Begge tilfellene har skjedd på nach der jeg har køddet om det og spøken har vokst til alvor.

Anonymkode: 4b5dc...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den mest attraktive jenta akkurat, så det blir nok bare med fantasien men det hadde vært så spennende å få oppleve det

Bare det at du har sånne tanker og fantasier er jo en attraktiv egenskap i seg selv.  Det er ikke så lett å finne en jente som blir med på et sånt opplegg heller. Problemet kan nok bli at du blir for opphengt i at det må skje på akkurat en spesiell måte. Skal det skje spontant, må du nok ut på byen og sjekke opp to kompiser.  

Anonymkode: f4a88...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt med to damer + meg og har delt ei dame med en kamerat en gang.

Begge tilfellene har skjedd på nach der jeg har køddet om det og spøken har vokst til alvor.

Anonymkode: 4b5dc...002

Så om jeg klarer å ende opp på nach med en fyr og kameraten hans, så kan jeg bare flørte litt med de begge, se an reaksjonen også ta det opp litt spøkefult? Tror du sjansen er større for at det går den veien om vi er to jenter og en gutt, eller er det «vanlig» at to gutter vil være med en jente også? 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare det at du har sånne tanker og fantasier er jo en attraktiv egenskap i seg selv.  Det er ikke så lett å finne en jente som blir med på et sånt opplegg heller. Problemet kan nok bli at du blir for opphengt i at det må skje på akkurat en spesiell måte. Skal det skje spontant, må du nok ut på byen og sjekke opp to kompiser.  

Anonymkode: f4a88...acc

Hva mener du med at jeg kan bli for opphengt, at jeg blir å fremstå som desperat? Det jeg tenker er bedre at det skjer spontant er at presset ikke er der, fordi jeg må ta initiativet selv og ta ting litt mer som det kommer, enn om jeg treffer noen over nettet og planlegger på forhånd at noe skal skje

Anonymkode: af64e...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som blir enklest aner jeg ikke men ville veddet på at to kamerater er lettere å be. Det å dra en sånn spøk er den perfekte måte å stikke fingen i vannet på.

Da kan en trekke det tilbake eller en kan dra det videre.

Anonymkode: 4b5dc...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva som blir enklest aner jeg ikke men ville veddet på at to kamerater er lettere å be. Det å dra en sånn spøk er den perfekte måte å stikke fingen i vannet på.

Da kan en trekke det tilbake eller en kan dra det videre.

Anonymkode: 4b5dc...002

Lettere med to kamerater enn en jente og en gutt? Takk for svar. 

Anonymkode: af64e...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så om jeg klarer å ende opp på nach med en fyr og kameraten hans, så kan jeg bare flørte litt med de begge, se an reaksjonen også ta det opp litt spøkefult? Tror du sjansen er større for at det går den veien om vi er to jenter og en gutt, eller er det «vanlig» at to gutter vil være med en jente også? 

Hva mener du med at jeg kan bli for opphengt, at jeg blir å fremstå som desperat? Det jeg tenker er bedre at det skjer spontant er at presset ikke er der, fordi jeg må ta initiativet selv og ta ting litt mer som det kommer, enn om jeg treffer noen over nettet og planlegger på forhånd at noe skal skje

Anonymkode: af64e...f26

Det jeg mener er bare det at det kan bli vanskelig å oppfylle drømmen, hvis du skal vente på at alt klaffer.  Hvis du er åpen for å søke etter noen, så øker du jo sjansen.  

Anonymkode: f4a88...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...