Gå til innhold

En "ødelagt kvinne" trenger seriøst hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min store "kjærlighet" eller som jeg trodde var det, har gått bak ryggen på meg. Vi er to jenter på ja 21 år, og vi har holdt på en lang stund, og kjent hverandre siden 2vgs, men aldri gjort noe med de "ekstra følelsene" før for litt over 1 år siden? så vi har nok kjent hverandre snart i kanskje 4 år til sommeren? Men ja denne helgen så var hun hjemme hos meg (forrige helg), hun fortalte meg at hun elsket meg, ville kun ha meg, så en fremtid med meg osv osv. Deretter etter 3 dager senere ble hun skikkelig kald mot meg, og var plutselig helt "ferdig" med meg, uten noen grunn. Har vært der for hun hele tiden, har vært så utrolig snill og god mot. Idag har jeg vært ute med familien min på resturant fordi mamma fylte nylig 50, har egentlig hatt en skikkelig koselig kveld, jeg sendte hun en med og skrev at jeg hadde hatt en super kveld. Og hun begynte med å si ting som "du har det uansett skikkelig bra uten meg", så skrev jeg at det ikke hadde noe med at jeg hadde en fin kveld med familien uten henne til stede, skrev også at kvelden hadde vært "bedre" om hun hadde vært der, noe jeg egentlig mener. Så begynte hun med å skrive: du vet vi er ferdige right? en dag kommer jeg til å slette deg, har funnet meg en ny så, hun bare vi skal ikke ha noe med hverandre å gjøre så du får ikke vite noe enda? Også da jeg var ute hadde jeg sendt en bilde av at jeg drakk øl, så skrev hun vil ikke være med en alkoholiker uansett. Jeg er så jævlig såra er umulig å forklare på alle utenkelige måter da jeg bare har vært god å snill mot henne hele tiden og hun har løyet meg opp i trynet. Hun har vært ustabil med meg flere ganger tidligere, men ikke sånn som dette. Jeg trenger hjelp, alle sier at jeg bør droppe hun, men er ikke så lett som folk skal ha det til. Hun virker på ordentlig seriøs med at hun er ferdig med meg også. Alt hun sa til meg, alle "drømmene" jeg trodde vi skulle ha sammen, en fremtid sammen. Dette har ødelagt meg på alle mulige tenkelige plan siden jeg trodde hun var mitt alt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre, tror hun gjorde dette bare for å såre meg? men nå er jeg ordentlig ødelagt, og jeg vet jeg kommer til å slite med dette over lengre tid fordi det har ødelagt meg som den personen jeg var. Jeg har vært så snill å god mot hun, og ja kanskje jeg har gjort noen småe feil innimellom men ingenting som er veldig feil. Hvorfor må dette gå så innpå meg? jeg trodde dette kunne bli til noe, jeg skjønner ikke hvor jeg gikk feil. Jeg føler meg brukt, og jævlig på alle plan....:(((

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler meg ordentlig jævlig, hvorfor måtte dette skje med meg :( trodde hun elsket meg.. hvorfor såret hun meg så jævlig mye, skjønner ikke hva hun får ut av å såre meg så inn i helvette? er som hun nyter det på en måte?

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa nok disse tingene for å såre deg ja, for det er ikke nødvendig å være så stygg om man ønsker å ende ting med noen. Jeg er enig med vennene dine om at du bare bør droppe henne, dette kommer til å ødelegge deg mye mer om du fortsetter. Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig, men du må bare innse at denne dama ikke er bra for deg. Slett og blokker henne og jobb deg igjennom kjærlighetssorgen, så finner du deg en dag en jente som vil behandle deg godt tilbake. 

Anonymkode: 9b1da...312

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker såret og sint på deg. Men såpass aggressiv at det er rart om hun ikke har følelser for deg. 

Anonymkode: f922d...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker såret og sint på deg. Men såpass aggressiv at det er rart om hun ikke har følelser for deg. 

Anonymkode: f922d...8db

såret og sint på meg? jeg forstår det ikke, jeg har bare vært god og snill mot hun? Hun var hos meg forrige helg før hun igjen ble ustabil og skrev de mest sårende tingene til meg. Hun har vært ustabil tidligere men denne gangen har hun virket mer seriøs? jeg skjønner ikke hva som gjør hun såra når jeg bare er snill mot hun? skjønte ikke hva du mente med "suppas aggressiv at det er rart hun ikke har følelser for meg"? kunne du forklart det litt ??

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsnitt!

Så hadde jeg orket å lese det.

Anonymkode: fab21...d59

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

såret og sint på meg? jeg forstår det ikke, jeg har bare vært god og snill mot hun? Hun var hos meg forrige helg før hun igjen ble ustabil og skrev de mest sårende tingene til meg. Hun har vært ustabil tidligere men denne gangen har hun virket mer seriøs? jeg skjønner ikke hva som gjør hun såra når jeg bare er snill mot hun? skjønte ikke hva du mente med "suppas aggressiv at det er rart hun ikke har følelser for meg"? kunne du forklart det litt ??

Anonymkode: 5039c...27e

Man tar seg ikke tid til å aktivt såre noen, si stygge ting osv om det ikke ligger følelser i bunn. Altså har hun følelser for deg, men velger å behandle deg som dritt i stedet for å være god. Hun sliter nok med sitt som gjør at hun er så opp og ned og ustabil. Uansett hvor trist det er og hvor mye du måtte synes synd på henne, så ikke la det dra deg ned. 

Anonymkode: 9b1da...312

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sliter med seg selv og selvfølelse. Når du skrev at du har hatt en fin kveld ble hun såret og det førte igjen til at hun ble sint. Hun virker ustabil så vil anbefale å droppe henne så slipper du å bli behandlet slik 

Anonymkode: f0fdd...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk sier "kanskje jeg gjorde noen veldig små feil" tenker jeg det motsatte...

Anonymkode: f44d0...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oneitis kureres med å løfte skrot og pule minst 10 damer. Oneitis kurert!

Hva du enn gjør, ikke bli så beta bucks at du tar henne tilbake. Da vet hun at hun har deg rundt lillefingeren. Samme hva du tror. Ikke la deg lure til å pule henne en gang.

Anonymkode: 3f51f...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at hun virker såret og derfor sint. Men at det hadde vært bedre å si fra på en ok måte dersom det hadde vært noe. Ville gjort en av to ting: enten spørre om hun er såret over noe, eller bare la henne være i fred.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke helt god, TS. Hun hørest jo direkte slem ut. Sånn oppfører man seg ikke, rett og slett. Ikke mot ukjente,bekjente, kjærester eller familie.

Anonymkode: eb491...aae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GoldenLioness

For meg virker det som om hun har sterke følelser for deg, men ble livredd da dere først åpent opp for et forhold. Hun saboterer for seg selv ved å være jævlig mot deg.

Sånne mennesker er giftig. 

Avslutt all relasjon og kom deg videre. Veien videre med henne vil bare føre til hjertesorg og bitterhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at hun har vært utro og sliter med det, og dermed prøver å brenne alle broer med å være drittsekk? Har hatt en lignende hendelse med en type.

Uansett, så virker ikke dette forholdet noe bra for deg. Uansett hva som har skjedd, så burde hun ha taklet det annerledes. Dette er veldig stygt gjort mot deg. Du (alle) fortjener bedre!

Nå har hun slått opp. Og jeg vet det gjør vondt. Det er lov å være lei seg. Men tenk deg om før du prøver å få henne tilbake. Du vil ikke være sammen med noen som behandler deg dårlig. Når den verste sorgen har gitt seg, så vil du gjerne se det selv at du ikke fortjener slik behandling! 

Anonymkode: 7da6e...bf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sliter med seg selv og selvfølelse. Når du skrev at du har hatt en fin kveld ble hun såret og det førte igjen til at hun ble sint. Hun virker ustabil så vil anbefale å droppe henne så slipper du å bli behandlet slik 

Anonymkode: f0fdd...de8

det er nettopp dette jeg ikke forstår? er det ikke positivt at vi hadde en fin helg sammen? det er så synd at jeg måtte hver gang tro på alt hun sier for så at slik skjer igjen? syntes det er så tragisk at jeg ikke har ord, og om hun har følelser for meg så forstår jeg ikke hvorfor hun ikke vil godta de å prøve å få til noe bra sammen med meg? 

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når folk sier "kanskje jeg gjorde noen veldig små feil" tenker jeg det motsatte...

Anonymkode: f44d0...e59

altså vet ikke hva jeg kan ha gjort så ekstremt feil egentlig

Anonymkode: 5039c...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oneitis kureres med å løfte skrot og pule minst 10 damer. Oneitis kurert!

Hva du enn gjør, ikke bli så beta bucks at du tar henne tilbake. Da vet hun at hun har deg rundt lillefingeren. Samme hva du tror. Ikke la deg lure til å pule henne en gang.

Anonymkode: 3f51f...3d8

????

Anonymkode: 5039c...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dere 14?

Anonymkode: 73c66...f16

21 hah

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, GoldenLioness skrev:

For meg virker det som om hun har sterke følelser for deg, men ble livredd da dere først åpent opp for et forhold. Hun saboterer for seg selv ved å være jævlig mot deg.

Sånne mennesker er giftig. 

Avslutt all relasjon og kom deg videre. Veien videre med henne vil bare føre til hjertesorg og bitterhet.

hm jaa, forstår ikke hvorfor hun gjør det?

Anonymkode: 5039c...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...