Gå til innhold

Trening i hverdagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden sommeren 2016 og fram til idag har jeg gått ned fra 104 kg til 88 kg. Det har jeg fått til ved å endre matvanene mine (kutte ut smør, mer grønt, spise knekkebrød, bytte til fullkornprodukter, spise mindre godteri osv), i tillegg til at jeg begynte i jobb i høst, og dit går jeg hver dag fra mandag til fredag. Men jeg føler fortsatt at jeg sitter litt for mye i ro. Derfor ønsker jeg å begynne å trene, gjerne trening som er enkel å sette i gang med og som er litt morsom å drive med.

Jeg har tidligere drevet med zumba, noe jeg synes var morsomt. Jeg har også et styrketreningsprogram jeg kan gjøre hjemme som jeg har fått av PT over nett. Det er litt vanskelig for meg å trene styrketrening foreløpig, fordi jeg rett og slett synes det er kjedelig. Jeg ser jo verdien av det, men det er så kjedelig å måtte holde telling på repetisjoner o.l. Dette er noe jeg skal prøve meg på etterhvert. Akkurat nå ser jeg mer nytten av å drive med utholdenhetstrening og ikke styrketrening... Men jeg har ikke helt peiling. Nå har det seg sånn at det ikke er noe særlig til treningssenter her jeg bor, men det er gode turmuligheter. Jeg vil selvsagt ta meg turer, men jeg har også lyst til å trene "gruppetimer" på en måte, som er morsomt å holde på med og som er lett å følge, så man nesten "glemmer" at det faktisk er trening man holder på med. 

Kan livegym.no anbefales i mitt tilfelle? Eller har du noen andre tips? 

Anonymkode: c2835...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...