Gå til innhold

Hvor er de ordentlige mannfolka?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en person som ikke er altfor sosial av meg, så etter mye om og men, bestemte jeg meg for å prøve meg på tinder. Jeg er i midten av 20-årene og ute etter noe seriøst. Kanskje voksen for alderen. Og ønsker meg et seriøst forhold. Men de mannfolka som ønsker det samme en jammen ikke lett å finne? Snakker som regel med folk som er eldre enn meg selv, og enten er de svette gamere som bor hjemme hos mamma og pappa, ellers er de kun ute etter sex. 

Har datet litt med en fyr nå som tydelig bare vil ha sex, men jeg trodde noe annet.. problemet er at han er en skikkelig fin gutt, og jeg liker han veldig godt.. Ååh, er så lei av å bli skuffa nå. Hva er deres tanker?

Anonymkode: c3b22...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en person som ikke er altfor sosial av meg, så etter mye om og men, bestemte jeg meg for å prøve meg på tinder. Jeg er i midten av 20-årene og ute etter noe seriøst. Kanskje voksen for alderen. Og ønsker meg et seriøst forhold. Men de mannfolka som ønsker det samme en jammen ikke lett å finne? Snakker som regel med folk som er eldre enn meg selv, og enten er de svette gamere som bor hjemme hos mamma og pappa, ellers er de kun ute etter sex. 

Har datet litt med en fyr nå som tydelig bare vil ha sex, men jeg trodde noe annet.. problemet er at han er en skikkelig fin gutt, og jeg liker han veldig godt.. Ååh, er så lei av å bli skuffa nå. Hva er deres tanker?

Anonymkode: c3b22...6fb

Ordentlige mannfolk vil ha ordentlige damer, ikke slike som snakker nedsettende om andre.

Anonymkode: 6613d...142

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ordentlige mannfolk vil ha ordentlige damer, ikke slike som snakker nedsettende om andre.

Anonymkode: 6613d...142

Wow, traff jeg et ømt punkt? Ingen har sagt noe om å snakke nedsettende. 

Anonymkode: c3b22...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanke er: - Prøv å treffe menn på andre måter enn Tinder. 

Jeg synes å se at både menn og kvinner som faktisk er ute etter en partner, etterhvert blir totalt desillusjonerte av Tinder. Man går glipp av en hel del bra folk også, fordi det er så lett å sveipe dem ort, når profilen ikke er bra. Dersom man hadde truffet noen av den man sveiper bort, i virkeligheten, ville man kanskje oppdage bra sider som oppveier årsaken til at man ville sveiper dem bort.

Det er masse bra menn rundt omkring.

Endret av absinthia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, absinthia skrev:

Min tanke er: - Prøv å treffe menn på andre måter enn Tinder. 

Jeg synes å se at både menn og kvinner som faktisk er ute etter en partner, etterhvert blir totalt desillusjonerte av Tinder. Man går glipp av en hel del bra folk også, fordi det er så lett å sveipe dem ort, når profilen ikke er bra. Dersom man hadde truffet noen av den man sveiper bort, i virkeligheten, ville man kanskje oppdage bra sider som oppveier årsaken til at man ville sveiper dem bort.

Det er masse bra menn rundt omkring.

Ja det er kanskje sant.. 

men synes det er vanskelig å treffe nye folk fordi jeg nesten ikke har venner, så er sjeldent ute å ser nye folk

Anonymkode: c3b22...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig noen som virkelig har funnet hverandre på Tinder? Er ikke tinder kun for sex og flørt?

Anonymkode: 9137a...0ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du finner noen her på KG? Anbefaler deg å se etter noen med et «ufarlig» brukernavn! :Nikke:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det egentlig noen som virkelig har funnet hverandre på Tinder? Er ikke tinder kun for sex og flørt?

Anonymkode: 9137a...0ce

Har hørt om folk som har møttes der, men det er søren ikke lett..

Anonymkode: c3b22...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lord Friendzone skrev:

Kanskje du finner noen her på KG? Anbefaler deg å se etter noen med et «ufarlig» brukernavn! :Nikke:

:fnise:

Haha!

Anonymkode: c3b22...6fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil sjelden finne lik modenhet hva angår kvinne/ mann i den alderen. Jeg foretrakk selv eldre menn, var meget moden og seriøs for alderen. De på min alder, kalte jeg for guttevalper, og fantes ikke attraktivt for meg, jeg ville ha en MANN- med livserfaring, visdom og selvtillit. Tror du kanskje må date oppover i alder for å finne noen som appellerer deg.

Anonymkode: 9fd65...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlige mannfolk vil ha ordentlige damer, ikke slike som snakker nedsettende om andre.

Anonymkode: 6613d...142

Dette, pluss at vi ikke er på tinder.

Anonymkode: a4056...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lord Friendzone skrev:

Kanskje du finner noen her på KG? Anbefaler deg å se etter noen med et «ufarlig» brukernavn! :Nikke:

:fnise:

Bedre enn tinder i alle fall.

Anonymkode: a4056...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til en eneste suksesshistorie fra tinder. Men du kan selvfølgelig være heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det egentlig noen som virkelig har funnet hverandre på Tinder? Er ikke tinder kun for sex og flørt?

Anonymkode: 9137a...0ce

Vet om ganske mange par som har møttes via Tinder. Noen også etablert seg med barn og giftemål.
Jeg møtte min samboer via Tinder

Anonymkode: 67a8d...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Er en person som ikke er altfor sosial av meg, så etter mye om og men, bestemte jeg meg for å prøve meg på tinder. Jeg er i midten av 20-årene og ute etter noe seriøst. Kanskje voksen for alderen. Og ønsker meg et seriøst forhold. Men de mannfolka som ønsker det samme en jammen ikke lett å finne? Snakker som regel med folk som er eldre enn meg selv, og enten er de svette gamere som bor hjemme hos mamma og pappa, ellers er de kun ute etter sex. 

Har datet litt med en fyr nå som tydelig bare vil ha sex, men jeg trodde noe annet.. problemet er at han er en skikkelig fin gutt, og jeg liker han veldig godt.. Ååh, er så lei av å bli skuffa nå. Hva er deres tanker?

Anonymkode: c3b22...6fb

De er overalt! Men de kommer ikke ramlende ned i fanget ditt, det krever litt innsats å møte dem :wink:. Prøv heller å finne en i sosial sammenheng enn på nett. Ikke så mange svette gamere utenfor internettet! :fnise:

Endret av Jolijojo
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, toothfairy skrev:

Kjenner ikke til en eneste suksesshistorie fra tinder. Men du kan selvfølgelig være heldig.

Det har isåfall ingenting med Tinder å gjøre.

Noe av det verste jeg vet er dumskap som å tilegne en himla app autonomi. De traff hverandre på Tinder = derfor funka det ikke. Dette er kanskje verdens svakeste argument. Kanskje de ikke passet sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du finner ikkf noe skikkelig på Tinder.

Anonymkode: 1e2f7...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange seriøse menn på Tinder, du trenger jo ikke 100 matcher, match med de som faktisk virker som stabile og seriøse menn. De som bare har festbilder, vitser om sex, bilder med andre jenter osv. er veldig ofte bare ute etter sex, så de er det ikke noe poeng å snakke med. 

Snakk en stund med en person før du bestemmer deg for å møte han, om han spør om date (og bare gå ut med de som faktisk tør å kalle det for date) etter noen dager så kan du svare at du liker å snakke med han, men gjerne vil bli litt bedre kjent før dere møtes og håper det er greit. Om han trekker seg unna etter det er det fordi han bare er ute etter sex. Om han vil bli bedre kjent med deg får du for det første vite mer om han som person og om han passer for deg og han blir ikke skremt bort av å måtte bruke tid (betyr ikke at han ikke bare er ute etter sex, men om han ikke venter, er han garantert bare ute etter sex).

Før dere møtes for første gang er det veldig lurt å si til han at du liker veldig godt å snakke med han og har lyst til å treffe han og bli bedre kjent, men du lurer på hvor han er i livet sitt nå og hva han ser etter. Om kan spør direkte uten å gå rundt grøten kan man få ganske ærlige og åpne svar tilbake. Den med å spørre hvor han er i livet sitt er også veldig din, legger ikke så mye press på han i forhold til å måtte svare at han ser etter FF, kjæreste, tilfeldig sex etc.

Anonymkode: 866ca...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er kanskje sant.. 

men synes det er vanskelig å treffe nye folk fordi jeg nesten ikke har venner, så er sjeldent ute å ser nye folk

Anonymkode: c3b22...6fb

Hva med å melde deg inn i f.eks turistforeningen? Gjerne lettere å finne noen gjennom felles interesser og så se om det kan bli til noe mer? 

Når det er sagt har jeg flere oppegående venner som har truffet hverandre gjennom datingsider, så de finnes der også 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Lord Friendzone said:

Kanskje du finner noen her på KG? Anbefaler deg å se etter noen med et «ufarlig» brukernavn! :Nikke:

:fnise:

 bra råd, valgte en med uskyldig brukernavn selv  :fnise:

Anonymkode: ea592...a2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...