Gå til innhold

Dere som har prøvd PSMF


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg vurderer prøve denne dietten en uke eller to. Ser, av det jeg har lest, at man kan miste fett nokså raskt.

MEN, jeg stiller meg kritisk til en ting: Hvis man spiser i hovedsak proteiner, ja, da blir man jo mett....men så skal man også ha lite karber og lite fett. HVOR får man energien fra? Og får man ikke skrekkelig hodepine, blir sliten etc?

Dere som har prøvd denne dietten, hvor lenge var du på den? Hva gikk du ned? Og var det verdt det?

Har lest at noen sier at dersom man kommer gjennom de første 3-4 dagene, så begynner energien å komme...men jeg spør fortsatt, hvor fra da?? Det strider mot all min fornuft, som sier at man enten får energi fra fett - eller fra karber. Mulig jeg har misforstått noe.

Anonymkode: 2338d...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps. Før dere begynner stille spørsmål og rekke pekefingre. Jeg VET at dette anbefales kun for dem som er sterkt overvektige. Som meg! Med andre ord, dette er en diett der jeg er i målgruppen.....

ts

Anonymkode: 2338d...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedbryting av proteiner gir også energ. Og spiser du for mye proteiner ender overskuddet opp med å lagres som fett.

Anonymkode: 85c9f...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...