Gå til innhold

Hva er små detaljer som har gjort at du sveiper vekk noen på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sveiper vekk de som spiser burger, bacon og annen «mannemat» på bilder. 

Vil heller ikke ha kontakt med de som har bilder av seg selv med sykkel, på ski eller på en fjelltopp. Sigaretter og jakt er også uaktuelt.

Anonymkode: 35ea5...fd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, missmcbeal skrev:

- Svensker

De er de verste.

Anonymkode: 40c06...bf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Elizia skrev:

Ikke rart jeg er singel😂😂 kravstor🙊

Du skriver det som om det er noe negativt. Å ikke ha store krav betyr at en må "ta til takke med", heller enn at en får det en vil ha. Gå for det du vil ha fra begynnelsen av istedet. :)

Ikke feil å være singel heller. :nigo:

Anonymkode: 40c06...bf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, _popcorn_ skrev:

Det jeg synes er litt interessant når man ser svarene her, det som går igjen er at vi damer generelt ikke liker disse bar overkropp-selfiene, likevel oversvømmes man av dem på ulike apps. 

Menn legger nok merke til det på andre menn og er opptatt av andre menns overkropp og muskler. De tenker ikke over at det er det de legger merke til hos menn, men tror automatisk at det er det kvinner er opptatt av. 

Anonymkode: 40c06...bf1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det damer som skriver høyden sin? Hvorfor det’a? Trodde det var en manneting, jeg. 

Anonymkode: 142d7...c7e

Mange damer som skriver høyden sin. For de vil ha en mann som er mye høyere enn seg selv. Så hvis du som mann er f.eks 175, og hun skriver at hun er 174 så er det ikke noen vits i å like henne siden hun ikke vil like deg fordi du er for lav :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Doge skrev:

Mange damer som skriver høyden sin. For de vil ha en mann som er mye høyere enn seg selv. Så hvis du som mann er f.eks 175, og hun skriver at hun er 174 så er det ikke noen vits i å like henne siden hun ikke vil like deg fordi du er for lav :bond:

Nei, det er ikke alltid greia. Jeg er over 180 og skriver det på mine daringprofiler. Det er ikke fordi jeg må ha noen som er høyere, men fordi jeg skiller meg såpass ut fra gjennomsnittet så synes jeg det er greit å opplyse om. Jeg presiserer at høyde ikke er viktig for meg da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Elaine Marley skrev:

Nei, det er ikke alltid greia. Jeg er over 180 og skriver det på mine daringprofiler. Det er ikke fordi jeg må ha noen som er høyere, men fordi jeg skiller meg såpass ut fra gjennomsnittet så synes jeg det er greit å opplyse om. Jeg presiserer at høyde ikke er viktig for meg da.

Høye damer er satan så digg. Skulle ønske jeg hadde det! Hilsen 1.70.

Anonymkode: 88129...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Info om høyde. Så overfladiske mennesker ønsker jeg ikke å date. 

Bilder av egne barn. De bør skjermes på en datingapp etter min mening. 

Sykkelentusiaster! Orker bare ikke. Ingen logisk grunn. 

Anonymkode: 0677f...95a

Menn nevner høyde, fordi høyde virker å svære SVÆRT viktig for kvinner. Da er det bedre å nevne høyden sin å heller bli sveipet bort ev kvinne som ikke klarer å date en mann på en spesifikk høyde. 

 

21 hours ago, altflyter said:

- De som bare oppgir høyden sin og ingenting annet

- De som ikke skriver noe i profilteksten

- Alle bilder tatt i bar overkropp (Da tenker jeg at han enten er en idiot eller sykelig opptatt av kroppen sin/trening)

Hadde profiltekst vært et krav for at en mann skulle sveipe "liker" på en dame, hadde ikke noen damer hatt en eneste match. 

Anonymkode: 3bcec...463

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Bra vi alle damer tenker så likt, og enda vi ikke orker overdreven friluft, toppturgreie og sykkel, så er det jaggumeg det de poster. De tror vi tenker at det er så sexy. Hjerne er sexy. Ikke sykkeltights

Anonymkode: 33495...a62

Neste gang jeg skal på røntgen skal jeg få tatt et bilde av hjernen min og å få tatt en IQ test. Slik at jeg kan få opplastet det på Tinder, for å se om jeg får flere matcher! 

159823838.jpg.ad3b47e433c5ab5bdc228b6f5a03e59d.jpg

Anonymkode: 3bcec...463

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundesnute! Syns det ser helt ille ut. Hvordan ble det en trend? Begriper det ikke. Røyk er også helt uaktuelt, liker heller ikke om hun har bilde av ungen sin. Silikon i lepper er også helt nei nei nei. 

Anonymkode: d1c22...a34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn nevner høyde, fordi høyde virker å svære SVÆRT viktig for kvinner. Da er det bedre å nevne høyden sin å heller bli sveipet bort ev kvinne som ikke klarer å date en mann på en spesifikk høyde. 

 

Hadde profiltekst vært et krav for at en mann skulle sveipe "liker" på en dame, hadde ikke noen damer hatt en eneste match. 

Anonymkode: 3bcec...463

Jeg hadde profiltekst da jeg hadde tinder, og høyde er greit nok å oppgi for dem som bryr seg om slikt, men når jeg leser profilen deres, så er jeg interessert i å vite LITT mer enn bare høyden deres... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, Doge said:

Når hun kun har skrevet høyden sin. 

Når hun kun har skrevet en kravliste.

Når hun har perler i øra i alle bildene. Assosierer det med bestemødre og gamle, støvete bøker. 

Når hun har sminka seg i hjel, har dyp kløft på alle bildene og skriver at hun er ute etter noe seriøst. 

Snusleppe.

Røyk i kjeften/hånda.

Oransj hud.

Huff, fikk et mentalt bilde av Trump når jeg leste den siste. Må få det fjerna før jeg legger meg i kveld! :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....

1. De som har tatt en selfie i senga. (Du ser puta bak hodet.)

2. Opptrekt t-skjorte med tilhørende flexing av sixpack, grøss....

3. Bilder der han har forsøkt å klippe vekk exen, men litt av håret og hendene er igjen...

4. Selfies på fjelltopper/heng; Jeg har ekstrem høydeskrekk, så blir bare kvalm.

5. En jeg nettopp så som var fra midtøsten. Svart hår, bar isse, men skrev "Blondt bølgete hår" i beskrivelsen :vetikke: Rett venstre!

6. Hundebilder. 

7. Så har jeg store problemer med å tro på dem som gjør et nummer av at de er så ærlige! :fnise:

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det. Årsaken er at jeg er 175 høy selv og har fått negative reaksjoner fra menn som bare liker små damer. Når jeg oppgir høyden selv slipper jeg å utsette meg for dem og bli skuffet + at de slipper å bruke tid på meg.

Anonymkode: 7cdfc...ca9

Oj, jeg trodde at jenter som oppgir høyden sin gjorde dette for å parodere gutta som gjør det samme. Hvor i all verden tar gutta dette med at vi jenter er sååååå opptatt av høyde? Det er vel sjelden sånn at det viktigste for oss er høyden deres? Selv tenker jeg at gutta som skriver kun høyde må ha en slags liten kverulant i seg når de oppgir kun høyden og ikke noe annet. Litt som at "Vet at dette betyr så jævla mye for deg så her har du høyden min". Hva med å ha med noe vettugt i profilteksten istedenfor?

Er forsåvidt like høy som hun i innlegget jeg siterer, men jeg har aldri opplevd at høyden min er et problem for noen. Har derimot opplevd de som føler manndommen sin truet dersom jeg har på meg type sko som gjør at jeg blir høyere enn mannen. Det synes jeg er så patetisk at da er det dessverre ikke liv laga.

Anonymkode: 7a365...18d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Jolijojo skrev:

Huff, fikk et mentalt bilde av Trump når jeg leste den siste. Må få det fjerna før jeg legger meg i kveld! :unsure:

Unnskyld! Det var ikke meningen. Håper du får sove godt allikevel :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClDTSzyUkAATXE5.jpg

1 time siden, Jolijojo skrev:

Huff, fikk et mentalt bilde av Trump når jeg leste den siste. Må få det fjerna før jeg legger meg i kveld! :unsure:

God natt og sov godt! :) 

Anonymkode: 489c2...0e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned Tinder igjen nå for å se, og herregud så mye rart jeg ser. Flestetallet sveipet jeg vekk. Jeg er kvinne og har vært singel i mitt snart 22 år lange liv. 

Eksempel på ting som blir sveipet vekk:

- En som hadde brukt et bilde av en sofa

- Menn som har bilde med kompiser (umulig å vite hvem som er den personen på tinder)

- Menn som har bilde med andre damer 

- Menn som har bilde med barn

- Menn som har bilde av halve ansiktet sitt

- Menn som har tatt bilde med en kjendis eller en idrettsutøver

- Menn som tar bilde i speilet der man ikke ser ansiktet

- Menn som viser fram sixpacken sin

 

Anonymkode: 15bc3...38f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som skriver at de er morsomme uten å skrive en eneste morsom ting.

Anonymkode: 965e2...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...