Gå til innhold

Hva er små detaljer som har gjort at du sveiper vekk noen på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Treningsmenn ja... De får kjapt nei.

Dog jeg matchet med en som var muskuløs og trente mye, men det var fordi han også hadde 2 andre interesser som jeg hadde.

Så skulle vi møtes for å pule, og han hadde fyrt meg opp med hvordan han skulle tilfredsstille meg.

Viste seg han hadde store problemer med å holde den oppe, var klumsete, virket ekstremr nervøs. Han fikk et angstanfall og pilte ut dørene. Stakkar, det var visst skummelt for han. Vi tilbrakte 43 minutter sammen. Håper det går bra med han i dag.

Snipp snapp snute.

Anonymkode: 665a7...bd7

🙈

Anonymkode: 810ba...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙈

Anonymkode: 810ba...8d0

Hva menes med den apen?

Mvh. Emojiløs

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva menes med den apen?

Mvh. Emojiløs

Anonymkode: 665a7...bd7

Bare at jeg likte historien din, måtte le litt og ble flau på mannen sine vegne stakkar :P rart hvordan man, i hvertfall jeg, automatisk tenker at muskuløse menn har masse selvtillit. 

Anonymkode: 810ba...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare at jeg likte historien din, måtte le litt og ble flau på mannen sine vegne stakkar :P rart hvordan man, i hvertfall jeg, automatisk tenker at muskuløse menn har masse selvtillit. 

Anonymkode: 810ba...8d0

Åja, ok. 

Når jeg skrev historien så ble jeg litt var på at jeg måtte prøve å ikke gjøre narr av mannen. Prøvde å snakke med han om opplevelsen etterpå men det var ingen svar.

Har inntrykk av at den mannlige skammen over å ikke strekke til er ganske vond. Når hele greia var på ferde måtte jeg roe han ned mye og, berolige og forsikre om at det ikke var farlig å miste bonern. 

Tror han ville glemme hele greia og ikke tenke på det igjen. Rett på treningssenteret og pumpe vekk de dårlige minnene. 

Anonymkode: 665a7...bd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare først si at dette er en generell liste over ting som der og da gjør eller kan gjøre at jeg sveiper bort. Det er selvsagt unntak til det meste. Men joda; masse bilbilder, piggsveis, røyk, visse typer tatoveringer, 5+ år gamle bilder, kler som som han enda er 15, kjede/kjetting-smykke, mer stelte øyenbryn enn meg, bar overkropp i unaturlige settinger (inkluderer fleksing), bare friluftsbilder, når du ikke ser ansiktet, bilder med andre damer som det er umulig å se om bare er venner eller noe annet, de som bare har bilde av kroppen fordi de er ute etter "diskret" ligg, bilder med barn, og menn som ikke smiler.

Endret av Moonwalker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun kun har skrevet høyden sin. 

Når hun kun har skrevet en kravliste.

Når hun har perler i øra i alle bildene. Assosierer det med bestemødre og gamle, støvete bøker. 

Når hun har sminka seg i hjel, har dyp kløft på alle bildene og skriver at hun er ute etter noe seriøst. 

Snusleppe.

Røyk i kjeften/hånda.

Oransj hud.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat det? Nå begynner jeg å revurdere det kule bildet jeg har lagt ut av meg selv på min fine raske sykkel. Jeg trodde damer likte spreke slanke menn med spenstige ben og rumpe - ting man typisk får av å sykle mye.

Anonymkode: 88129...781

Fordi sykkelmenn er opptatt Hver Eneste Helg i sesong, med et eller annet ritt, fra gokk til jokk. Og de få hvilehelgene du får med dem hjemme er de faen meg impotente, pga syklingen belaster skrittet. 

Ellers: Bilder av barn. Uansett hvem de er sine. Baris selfie på rotete bad er også rett ut. 

Anonymkode: e377f...dfd

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat det? Nå begynner jeg å revurdere det kule bildet jeg har lagt ut av meg selv på min fine raske sykkel. Jeg trodde damer likte spreke slanke menn med spenstige ben og rumpe - ting man typisk får av å sykle mye.

Anonymkode: 88129...781

Fordi de fleste såkalte sykkelentusiater tror de er med i tour de france,bryter trafikkregler og er for det meste en gjeng med egosentriske idioter.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder med barn.

Bilder med andre damer.

Bilder med kjendiser.

Bilder sammen med ville dyr i utlandet. Type posere med tiger i Thailand.

Røyk.

Uklare bilder, bilder med bare solbriller, generelt bilder der man ikke ser ansiktet.

Bilder på fest eller på byen.

Kun bilder der han er aktiv på fjellet, på sykkel osv. Gjerne beskrivelser av hvor aktiv han er hele tiden. Jeg ønsker ingen duracellkanin.

Grimaser eller tull på alle bildene.

Bar overkropp.

Bilder på treningssenter. Det er bare utrolig kleint fordi de gjerne poserer på en idiotisk måte.

Masse bilder av biler, hus osv. Hvis første bilde er av bilen så forsvinner han raskt. Det er faktisk ikke bilen hans jeg er interessert i.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venstresveiper fyrer med mye skjegg. Hvorfor i helvete må skjegg være trendy akkurat nå som jeg er singel? Hater skjegg!

Anonymkode: 7a365...18d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke om han er kjekk av en annen verden hvis det ikke står noe i profilteksten. Han trenger derimot ikke være kjekk ved første åsyn hvis profilteksten vekker interesse og bildene ellers er greie.

Anonymkode: 7a365...18d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teiteste grunnen til at jeg har sveipet noen bort: hårfarge. 🙈 

Anonymkode: af6ec...59f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sære navn som Sushi, Hulk....

Anonymkode: 96337...dd8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigarett i munnen eller hånda. Blodharry solbriller. Kanon mellom beina. Speilselfie i heisen eller på treningssenteret. Halskjede. Skallet. For mye skjegg. Bitter tekst (for eksempel «ikke match hvis du ikke har tenkt å svare»). Ingen tekst utover snap-navnet (hvorfor oppgir man det til fremmede?!).

Anonymkode: d5c41...66f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelmenn

Menn i bar overkropp

Menn m bilder fra treningsstudio

De som bruker solbriller på alle bilder

De som røyker

De uten tekst i profilen

Overvektige

De som prøver å se ut som 30, når de pusher 50

Bilder der de ligger i senga med "kom og ta meg blikk"🙈

Osv osv...

Ikke rart jeg er singel😂😂 kravstor🙊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skallede men.. :rodme: bare er ikke for meg

Anonymkode: 665a7...bd7

What? Da liker ikke jeg kvinner med hår heller, så det så😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som skriver "Livets harde skole"

Enkelte navn (veldig overfladisk, men det er noen navn jeg ikke klarer, f.eks. eksmannen sitt....som dessverre er et ganske vanlig navn)

Bilde av hunder, sykkel (der de ser ut som at de bruker flere timer på sykkelen hver helg), døde dyr, barn, bar overkropp, selfier i speilet fra treningsstudio

Anonymkode: 06d6a...88a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min liste (mann) over ting som irriterer mer eller mindre:

- De som har kravliste og grunner til at jeg skal swipe til venstre. Da gjør jeg det uansett.

- Snap-chat filter er ett stort minus. Virker som de har noe å skjule.

- Som de fleste andre har skrevet; dårlige bilder, gamle bilder eller bilder sammen med andre så du ikke vet hvem personen er.

- De som skriver elsker å reise, vin og god middag som hovedinteressen. Virker lite familievennlig og noe de fleste liker.

- De som virker i overkant interessert i toppturer og trening. Jeg liker å trene men det kan fort bli for mye.

- Bilder av hund. Jeg er ikke så interessert i å leve med dyr.

- De som skal ha med en "morsom" ice-breaker tekst. Men det er nok fordi jeg er klar over strategien og at så mange har det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Doge skrev:

Når hun kun har skrevet høyden sin. 

Når hun kun har skrevet en kravliste.

Når hun har perler i øra i alle bildene. Assosierer det med bestemødre og gamle, støvete bøker. 

Når hun har sminka seg i hjel, har dyp kløft på alle bildene og skriver at hun er ute etter noe seriøst. 

Snusleppe.

Røyk i kjeften/hånda.

Oransj hud.

Er det damer som skriver høyden sin? Hvorfor det’a? Trodde det var en manneting, jeg. 

Anonymkode: 142d7...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det damer som skriver høyden sin? Hvorfor det’a? Trodde det var en manneting, jeg. 

Anonymkode: 142d7...c7e

Når man er høyere enn gjennomsnittet kanskje? Ellers så ser jeg ikke poenget.

Anonymkode: 0ddc6...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...