Gå til innhold

Kollega som mangler sosiale antenner.. han gjør narr av single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med en mann som forsåvidt er snill, men han sier veldig mye som kan oppleves som fornærmende. For eksempel så fremhever han stadig vekk sitt lykkelige familieliv.. og sier at han synes single er patetiske. Det er så stygt sagt! Nå har jeg kjæreste men han sa: det er bra du ikke er singel mer, du må jo ha hatt et utrolig stusselig liv! Altså, sånn sier man ikke til folk. Og det har jeg sagt til han,men han legger bare ut om at det ikke er meningen at vi mennesker skal være alene osv.

Jeg blir SUR på single sine vegne, både fordi jeg har vært singel selv og har mange venner som er det. Og det er ingen sykdom liksom. Hva gjør man med sånne folk som ser ned på andre?

Anonymkode: 9b714...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Lurer på hva han tenker om seg sjøl hvis kona går fra han. Forandrer sikkert mening da. Du kan jo si du ikke er enig da? Trenger ikle bli ubehagelig, man kan ta det med et smil.

Anonymkode: b2f01...e5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en rar ting å snakke om! Er ikke singel selv, men hadde det absolutt like bra som singel som nå. Tenker at det heller er han som har problemer med seg selv og derfor ikke trives alene, så ville ikke tatt meg nær av han som singel. Forhåpentligvis gjør ingen andre single det heller.

Anonymkode: db489...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier at "VET DU HVA! Mange velger å være single, og livet er ikke stusselig uten en partner , de aller fleste har andre verdier og andre interesser som opptar fokuset når de er single. Det må ha vært stusselig for deg om du var en sånn person som kun har jaktet en partner og målt verdien i livet ditt opp etter å ha en kjæreste, skjønner at du syntes det var stusselig å være singel da! Men sånn er det ikke for andre folk skjønner du!!!"

Og hvis han fortsetter andre anledninger så ville jeg bare sagt oppgitt og frekt "Ja vi har skjønt at du syns det var stusselig å være singel, nå må du slutte å prate om det, det er ikke nødvendigvis sånn for andre selvom det var sånn for deg :rolleyes:...."

Anonymkode: 55be7...b8f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres nesten ut som om han er litt misunnelig på single

Anonymkode: 1dcd4...dbc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med en mann som forsåvidt er snill, men han sier veldig mye som kan oppleves som fornærmende. For eksempel så fremhever han stadig vekk sitt lykkelige familieliv.. og sier at han synes single er patetiske. Det er så stygt sagt! Nå har jeg kjæreste men han sa: det er bra du ikke er singel mer, du må jo ha hatt et utrolig stusselig liv! Altså, sånn sier man ikke til folk. Og det har jeg sagt til han,men han legger bare ut om at det ikke er meningen at vi mennesker skal være alene osv.

Jeg blir SUR på single sine vegne, både fordi jeg har vært singel selv og har mange venner som er det. Og det er ingen sykdom liksom. Hva gjør man med sånne folk som ser ned på andre?

Anonymkode: 9b714...44d

Jeg ser ner på fjols som får barn. Du vet hva dem sier. Gresset er alltid grønnere på denne siden.

Noen som er misfornøyd med egent liv prøver å overbevise andre for å overbevise seg selv.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Charlene87 skrev:

du må jo bare stå for dine meninger og krangle på :P

Du, det gjør jeg stadig vekk :fnise: Det samme gjør de andre jeg jobber med. Selv om vi prøver å si at sånn kan du ikke si, bare fordi du ikke klarer å være singel så klarer de fleste andre det uten problem. Da sier han bare sånn trassig NEI! Det er bare å finne seg kjæreste på Tinder! Man kan ikke være singel da!

Anonymkode: 9b714...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med en mann som forsåvidt er snill, men han sier veldig mye som kan oppleves som fornærmende. For eksempel så fremhever han stadig vekk sitt lykkelige familieliv.. og sier at han synes single er patetiske. Det er så stygt sagt! Nå har jeg kjæreste men han sa: det er bra du ikke er singel mer, du må jo ha hatt et utrolig stusselig liv! Altså, sånn sier man ikke til folk. Og det har jeg sagt til han,men han legger bare ut om at det ikke er meningen at vi mennesker skal være alene osv.

Jeg blir SUR på single sine vegne, både fordi jeg har vært singel selv og har mange venner som er det. Og det er ingen sykdom liksom. Hva gjør man med sånne folk som ser ned på andre?

Anonymkode: 9b714...44d

Du svarer for eksempel at nei jeg hadde det ikke stusselig for sånne som meg har jo familie og gode venner som liker å være i lag med meg. Men uuups! Sorry, slikt kjenner vel ikke du til.

Eller: 

Takt og tone er visst ikke din sterkeste side.. Daaaaakar. *klappepåskuldern*

Er det pengene, eller utstyret som stopper kona di fra å gå fra deg?  «Hva, hø, hæ??» Ja, for det kan jo ikke være den sosiale intelligensen din..

 

Anonymkode: 678f1...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer for eksempel at nei jeg hadde det ikke stusselig for sånne som meg har jo familie og gode venner som liker å være i lag med meg. Men uuups! Sorry, slikt kjenner vel ikke du til.

Eller: 

Takt og tone er visst ikke din sterkeste side.. Daaaaakar. *klappepåskuldern*

Er det pengene, eller utstyret som stopper kona di fra å gå fra deg?  «Hva, hø, hæ??» Ja, for det kan jo ikke være den sosiale intelligensen din..

 

Anonymkode: 678f1...7a7

Kongekommentarer :fnise: De skal jeg notere meg til mandagslunchen. 

Anonymkode: 9b714...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en type som trenger oppmerksomhet og bekreftelse. Og det gir du han ved å engasjere deg i denne diskusjonen. Bare smil og nikk. Han går sikkert lei hvis han ikke får oppmerksomhet og holder til slutt kjeft

Anonymkode: 7d4ba...581

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han egentlig ikke har det så flott. Det er svært mange mennesker i forhold som sliter,men allikavel er det single mennesker som har "et stusselig og kjedelig liv"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok konfrontert han og sagt hva vet du om det, folk er forskjellige. Jeg likte godt å være singel jeg osv. Du kan si det med en hyggelig tone. Se hva som kommer når han får litt motstand og må utdype disse påstandene.

Kjenner meg forøvrig godt igjen, når jeg gikk fra kjæreste til singel ble jeg med et fritt vilt på jobben, alle tenkte det måtte være så ensomt å være singel og alle skulle finne ein ny fyr til meg. Slitsomt! Forøvrig tror jeg at de ser at jeg er oppriktig lykkelig og veldig fri så de har sluttet å mase sånn. Tror også de har skjønt at jeg klarer å fikse meg en date helt fint selv.

Jeg synes bare synd på folk som kollegaen din, som åpenlyst lever veldig begrenset liv der status og hva andre synes er viktigst. Det er garantert andre enn deg som synes han er dust når han sier slike ting, og de som er enig med han er ikke verdt energien din uansett.

Anonymkode: 334e9...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta frem penisen og legg den på skrivebordet hans. Hvis han ser rart på deg så si at du i det minste ikke er singel.

Anonymkode: 19d1e...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synd for deg at du trives så lite i ditt eget selskap, men noen av oss klarer faktisk å ha det bra alene."

Anonymkode: b6539...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om han prøver å overbevise seg selv om noe. Tipper han ikke har det så jævla fett hjemme. En kollega av meg er også sånn. Hun måler liksom sin egen verdi opp mot det å ha en mann og det å ha kjernefamilien. Hun ser tydelig ned på meg som velger å være singel for øyeblikket.

Anonymkode: a44fb...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...