Gå til innhold

Hvordan ser gifteringen din ut, og ville du valgt den samme en gang til ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere ringer i  hvit gull, vanlig gull ? Diamanter i den ? Ville du valgt den samme en gang til ? 

Anonymkode: 36550...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gult gull, ingen sten, litt mønster. Elsker den. 

Ville ikke hatt sten. Har hatt denne på matt og dag i 15 år nå. Like fin. 

Anonymkode: a0fc5...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her et utsnitt av min. Fra Heyerdahl på Paleet Oslo

IMG_0281.PNG

 

Ville valgt den igjen...43 diamanter og hvitt gull. Fikk ikke valgt forlovelsesringen min, så denne gifteringen er skikkelig meg. Og måtte ha en praktisk en som ikke stikker ut og kan henge seg fast i noe.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle av og til ønske vi hadde valgt ringer av både gult gull og hvitt gull, for jeg liker og kler best sølv. Men selv om den er ganske enkel så liker jeg ringen min. Den skiller seg også ut fra alle andre smykkene mine og er mer spesiell siden det er den eneste i varmt gull, noe som er passende siden det er gifteringen min.

Anonymkode: ebcd7...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult gull, ingen diamanter. Ville valgt den samme igjen.

Anonymkode: 054cf...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ein litt brei ring  i gult gull med vikinginspirert mønster. Det var veldig riktig for oss då vi gifta oss, men eg trur ikkje det hadde blitt dei same ringane om vi skulle gifta oss i dag (ca 10 år etter). Men eg likar at dei skil seg ut i mengda, og tykkjer framleis dei er veldig fine 😊

Anonymkode: 8505b...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult gull, helt glatt, ganske brede, men ganske tynne i godset, min kuver ihvertfall. Huske ikke om hans gjør det.

Elsker at den er enkel. Så kan jeg evt pynte meg med andre ringer i tillegg.

Anonymkode: 4eb4e...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ser ca sånn ut, forlovelses og gifteriing sammen:

Bilderesultat for 3 stone engagement set

Elsker den, hadde nok valgt samme igjen, eller gått for enstens forlovelsesring og samme giftering.

Anonymkode: c670c...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kombinert forlovelses/gifteringer. 4 mm. brede, gult gull, ingen diamanter.  Vi valgte klassiske gifteringer som vi tenkte og håpet ikke ville gå av moten, ettersom planen var å bruke de hver dag i 70+ år framover.. Jeg ønsket heller ikke noen diamant i min ring, siden jeg ville at ringene våre skulle være like.

Hadde valgt de samme i dag, 17 år etter at vi kjøpte de.

Anonymkode: df94f...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Gifte- /forlovelsesringene våre er i gult gull, middels bredde. og helt glatte.  Vi valgte gullsmedens billigste ringer.  Som studenter hadde vi ikke råd til mer. 

Nyttårsaften om 4 år er det 50 år siden vi forlovet oss.  Min gave til oss begge kommer til å være at inskripsjonene i ringene våre fornyes. De er slitt og vises knapt lenger.  

Våre finger kler ikke diamanter!  Sånn er det bare.     
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en smal ring i hvitt gull med små diamanter rundt hele. Ville valgt den samme igjen, men ville vurdert rosegull. 

Anonymkode: cab58...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre er slike (min er altså spennringen med diamant). Jeg elsker den og ville valgt akkurat den samme igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en normal bred gullring med en diamant i. Gifteringene våre har tilhørt min manns oldeforeldre. Vi måtte ta de inn i størrelse og pusse de hos gullsmed, samt at jeg ønsket å sette inn en diamant for å gi den litt liv. Jeg er veldig glad i ringen og synes det er så hyggelig å ha gifteringer med historie fra familien. Ville valgt det samme på nytt. 

Anonymkode: 810fe...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult gull, glatt, 7 mm bred. Liker at det er klassisk og tidløst. Har ikke så mye til overs for utspjåkede ringer fulle av diamanter. Jeg fikk en diamantring av mannen i morgengave. Den bærer jeg på venstre ringfinger. Trenger ikke flere diamanter. Ville valgt det samme idag, vært gift i 10 år. 

Anonymkode: a5e35...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gult gull, glatt, 7 mm bred. Liker at det er klassisk og tidløst. Har ikke så mye til overs for utspjåkede ringer fulle av diamanter. Jeg fikk en diamantring av mannen i morgengave. Den bærer jeg på venstre ringfinger. Trenger ikke flere diamanter. Ville valgt det samme idag, vært gift i 10 år. 

Anonymkode: a5e35...277

Du liker ikke diamantringer, men du går med det selv? :lol: 

Anonymkode: a4bf7...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...