Gå til innhold

Menssmerter og ømme bryster i 2 uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er ikke aktive prøvere, men jeg har ikke gådd på ppiller siden starten av sommeren 2017. Jeg hadde sist mens i slutten av januar/starten av februar og vi hadde  sex 2 ganger i uken i 2-3 uker etter mens var over. 

I 1,5-2 uker har jeg nå ventet på mens, da jeg kjente antydninger til menssmerter. Jeg er plaget med voldsomme smertetak de verste dagene av mens, og har flere ganger trodd det var dét som var på tur når jeg har begynt å kjent murringer og smerter. Men det har gådd over etter svært kort tid, typ noen minutter. Det har skjedd kanskje annenhver dag de to siste ukene. I tillegg har jeg ømme bryster, som jeg også får når jeg skal ha mens. Jeg har også lystnpå "noe godt mat" hele tiden, spesielt når keg er sulten kan jeg få voldsomt lyst på ferskfisk for eksempel, som jeg ellers ikke spiser med mindre svigers serverer :P

Jeg har kjøpt en test. Kan jeg ta den nå eller bør jeg vente til i morgen tidlig? Hvis det har skjedd noe er det jo også veldig tidlig, er det ikke? Vil slilt vises på testen nå?

Anonymkode: b6eb1...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for tidlig å teste nei. Har du symptomer pga graviditet, så burde det absolutt være mulig å se det på en test. 

Anonymkode: ab18c...eea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...