Gå til innhold

Er toe cleavage fint


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er toe cleavage fint? Syntes det er fint og ikke på samme tid

Slik som dette:

5cb3a57624dcf15b7ea30fd29f93340f.jpg

Anonymkode: 0b7d6...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mortem said:

Fælt. Får ikke tærne dine plass i skoene så ikke bruk de. :skratte:

Enig!

Anonymkode: fe630...3e4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh? Hva er toe clevage? Sprekkene mellom tærne , at de er synlige?  Eller at huden bøyer seg ovenfor der tærne starter, fordi foten vippes opp pga de høye hælene?

Jeg ser hvertfall ikke noe fysj eller  anderledes eller unaturlig på dette bildet. Spisse sko er veldig vanlig og det sier seg selv at tærne ikke greier å dyttes helt ut i tuppen der: Syntes spisse sko er veldig fint og classy jeg da, selvom man ser tærne mere enn i om tuppen hadde vært rund og dekket tærne.

Anonymkode: bdc60...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig! Jeg fatter ikke hvordan folk klarer å gå i slike spisse sko med 20 cm syltynne hæler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Mortem said:

Fælt. Får ikke tærne dine plass i skoene så ikke bruk de. :skratte:

Mange sko lages så lave foran at tærne vises, spesielt CL og Manolo

Anonymkode: 0b7d6...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæh? Hva er toe clevage? Sprekkene mellom tærne , at de er synlige?  Eller at huden bøyer seg ovenfor der tærne starter, fordi foten vippes opp pga de høye hælene?

Jeg ser hvertfall ikke noe fysj eller  anderledes eller unaturlig på dette bildet. Spisse sko er veldig vanlig og det sier seg selv at tærne ikke greier å dyttes helt ut i tuppen der: Syntes spisse sko er veldig fint og classy jeg da, selvom man ser tærne mere enn i om tuppen hadde vært rund og dekket tærne.

Anonymkode: bdc60...176

https://en.wikipedia.org/wiki/Toe_cleavage

Anonymkode: 0b7d6...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil man ha ødelagte føtter med hallux valgus og hammertær, så er det bare å vakle i vei.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mening: Bildet i den linken der ser bra ut. Bildet i startinnlegget i denne tråden gjør ikke det, der ser det bare ut som noen ikke får plass i skoene sine. 

Men det har vel også noe med saken å gjøre at føttene i startinnlegget ser litt tørre, røde og såre ut. 

Anonymkode: 265eb...477

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så det er at deler av tærne er synlige, og man altså da ser den naturlige sprekken mellom tærne, akuratt som det også er mellom fingrene. Si meg, hvorfor skulle det være turnoff eller ufint? Det er sånn føtter og tær ser ut liksom . Hadde vært rart om det var som en padleåre uten sprekker mellom tærne!

Anonymkode: bdc60...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt uforklarlig stygt. 

Jeg har et par litt spesielle sko jeg alltid for skryt for, av både menn og kvinner. De har rund tupp og halvhøy, litt spesiell hæl. Behagelige og supersøte, men på den ene foten synes altså litt av tærne. Ingen har lagt merke til det, men selv synes jeg det er veldig lite fint 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så det er at deler av tærne er synlige, og man altså da ser den naturlige sprekken mellom tærne, akuratt som det også er mellom fingrene. Si meg, hvorfor skulle det være turnoff eller ufint? Det er sånn føtter og tær ser ut liksom . Hadde vært rart om det var som en padleåre uten sprekker mellom tærne!

Anonymkode: bdc60...176

Haha, jeg vet, men jeg liker det bare  ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Arabella said:

Og litt mer om dette:

https://www.kk.no/helse/hallux-valgus-5-tegn-pa-at-du-bor-operere-67770819

Moren min er operert for hallux valgus. Det var ikke behagelig, for å si det pent, og det vil etter en operasjon ofte være vanskelig å finne skotøy som passer, fordi foten blir kort og bred (det spikkes bort en kile, så stortåa blir kortere).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg syntes det er ganske fint, de fleste av skoene jeg bruker gir dette

Anonymkode: d9e9c...70d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Classy, på slike pensko. Så mye rart folk finner ekkelt

Anonymkode: 54f4a...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns slike pumps er sexy, mye finere enn de pumpsene som går for langt opp mot vristen. De er ofte kjerring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kanskje mest å gjøre med at man ikke er vant til å se det? Men det ser ikke behagelig ut for tærne heller da
14+feb+2017+054.JPG

7790736150_d7ce526448_b.jpg

52115bd4ad03084ef18b3188a85e8af3_400x400

Anonymkode: 38284...c27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som man har tatt alt for små sko på seg, er min mening.

Anonymkode: 6a1c7...31f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...