Gå til innhold

Positiv og negativ osv


Mina1997

Anbefalte innlegg

ikke for å være den negative her... Men dere ser vel at den første testen ts la ut (strimmel testen) var mye sterkere enn testene tatt hele 4 dager etter? det er jo ikke vanlig. strekene er jo blitt svakere..
Men når det er sagt så er det ikke slik at det nødvendigvis trenger å bety at noe er galt, jeg krysser fingrene for deg :)

Anonymkode: cdbdb...2ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

ikke for å være den negative her... Men dere ser vel at den første testen ts la ut (strimmel testen) var mye sterkere enn testene tatt hele 4 dager etter? det er jo ikke vanlig. strekene er jo blitt svakere..
Men når det er sagt så er det ikke slik at det nødvendigvis trenger å bety at noe er galt, jeg krysser fingrene for deg :)

Anonymkode: cdbdb...2ba

Synes du det ? Måtte demontere for å se 🙈🙈 også tok jeg denne her midt på natten da.IMG_9020.thumb.JPG.7cf0e96db74a761e81884d45f7978f59.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sammenliknet onsdagens test med den du tar i morgen vil du nok få et pekepinn.

Må være av samme merke dog..

Anonymkode: 0b126...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye misvisende informasjon her:

- Kjemisk graviditet er en spontanabort som skjer så tidlig at det ikke er mulig å avdekke på noe annet vis enn ved kjemiske tester (urin og blodprøve). Det er fortsatt en SA. Etter uke 6 kan man gjerne se fostersekk på ultralyd, og da vil man ikke lenger kalle det "kjemisk".

- Hvis man tester med ulike tester som har ulik sensitivitet, vil man kunne få svake og sterke streker om hverandre. Det trenger ikke bety at du ikke er gravid.

- HCG-nivået fordobler seg hver 3 dag. Bare fordi noen andre opplevde sterkere tester ved SIN IKM, betyr ikke at dine tester er et dårlig tegn. Det kan rett og slett bety at egget festet seg sent.

- Skal du sjekke om strekene blir sterkere, en såkalt stigning, bør du bruke samme tester. Ikke av ulik sort.

Anonymkode: 15df2...44e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye misvisende informasjon her:

- Kjemisk graviditet er en spontanabort som skjer så tidlig at det ikke er mulig å avdekke på noe annet vis enn ved kjemiske tester (urin og blodprøve). Det er fortsatt en SA. Etter uke 6 kan man gjerne se fostersekk på ultralyd, og da vil man ikke lenger kalle det "kjemisk".

- Hvis man tester med ulike tester som har ulik sensitivitet, vil man kunne få svake og sterke streker om hverandre. Det trenger ikke bety at du ikke er gravid.

- HCG-nivået fordobler seg hver 3 dag. Bare fordi noen andre opplevde sterkere tester ved SIN IKM, betyr ikke at dine tester er et dårlig tegn. Det kan rett og slett bety at egget festet seg sent.

- Skal du sjekke om strekene blir sterkere, en såkalt stigning, bør du bruke samme tester. Ikke av ulik sort.

Anonymkode: 15df2...44e

Okei! Tusen takk for svar. Da kjøper jeg samme testene i morgen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye misvisende informasjon her:

- Kjemisk graviditet er en spontanabort som skjer så tidlig at det ikke er mulig å avdekke på noe annet vis enn ved kjemiske tester (urin og blodprøve). Det er fortsatt en SA. Etter uke 6 kan man gjerne se fostersekk på ultralyd, og da vil man ikke lenger kalle det "kjemisk".

- Hvis man tester med ulike tester som har ulik sensitivitet, vil man kunne få svake og sterke streker om hverandre. Det trenger ikke bety at du ikke er gravid.

- HCG-nivået fordobler seg hver 3 dag. Bare fordi noen andre opplevde sterkere tester ved SIN IKM, betyr ikke at dine tester er et dårlig tegn. Det kan rett og slett bety at egget festet seg sent.

- Skal du sjekke om strekene blir sterkere, en såkalt stigning, bør du bruke samme tester. Ikke av ulik sort

9 timer siden, Mina1997 skrev:

Okei! Tusen takk for svar. Da kjøper jeg samme testene i morgen 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To denne i dag 😄 Blir den positiv om det også er kjemisk ? Denne var jo negativ på fredagen 😄

IMG_9021.JPG

IMG_9022.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1997 skrev:

To denne i dag 😄 Blir den positiv om det også er kjemisk ? Denne var jo negativ på fredagen 😄

IMG_9021.JPG

IMG_9022.JPG

Gratulerer!! 

Anonymkode: df314...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mina1997 skrev:

To denne i dag 😄 Blir den positiv om det også er kjemisk ? Denne var jo negativ på fredagen 😄

IMG_9021.JPG

IMG_9022.JPG

Gratulerer! Kom jo frem i ettertid her at en kjemisk er det samme som en spontanabort som skjer før uke 6, så det kan jo ingen her garantere. Må bare vente å se og krysse fingrene for at alt går bra da:)

Anonymkode: 72137...09c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Kom jo frem i ettertid her at en kjemisk er det samme som en spontanabort som skjer før uke 6, så det kan jo ingen her garantere. Må bare vente å se og krysse fingrene for at alt går bra da:)

Anonymkode: 72137...09c

Tusen takk! Ja får håpe på at alt går bra 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer!! 

Anonymkode: df314...78a

Tusen takk, nå er det var så håpe på at alt går bra ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg trenger råd om denne anses som positiv!  😊 jeg mener det i og med at man kan se et kryss. Føler testen ser noe klarere ut i virkeligheten enn på bilde. Håper på rask svar! 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kongsfruen skrev:

Hei! Jeg trenger råd om denne anses som positiv!  😊 jeg mener det i og med at man kan se et kryss. Føler testen ser noe klarere ut i virkeligheten enn på bilde. Håper på rask svar! 

image.jpg

Den er positiv!  Gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De der pluss-testene til ClearBlue har jeg dårlig erfaring med. Du er sikkert gravid, men ville tatt en ny, annen test for å være sikker 😊

Anonymkode: 91585...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor man teller fra første dag i siste mens? Også lurer jeg på om jeg er i uke 6 eller uke 5+0 står jo to ting... 

IMG_9030.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.3.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Mye misvisende informasjon her:

- Kjemisk graviditet er en spontanabort som skjer så tidlig at det ikke er mulig å avdekke på noe annet vis enn ved kjemiske tester (urin og blodprøve). Det er fortsatt en SA. Etter uke 6 kan man gjerne se fostersekk på ultralyd, og da vil man ikke lenger kalle det "kjemisk".

- Hvis man tester med ulike tester som har ulik sensitivitet, vil man kunne få svake og sterke streker om hverandre. Det trenger ikke bety at du ikke er gravid.

- HCG-nivået fordobler seg hver 3 dag. Bare fordi noen andre opplevde sterkere tester ved SIN IKM, betyr ikke at dine tester er et dårlig tegn. Det kan rett og slett bety at egget festet seg sent.

- Skal du sjekke om strekene blir sterkere, en såkalt stigning, bør du bruke samme tester. Ikke av ulik sort.

Anonymkode: 15df2...44e

hcg dobler seg annen hver dag. 

Anonymkode: e262e...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...